Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Автор |
Съобщение |
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Говорих с един познат, който като цяло е против идеята за подобряване на окачването на 353 и всякакви подобрения по него.. Та искам да ви питам който е променял окачването доволен ли е, не е ли, смятате ли че ако се остави само долния носач(т.е. да стане макферсон) ще се подобри значително поведението на колата... и като цяло всеки който си е "играл" с окачването да каже какво е правил и какво е постигнал
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 22:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Фраш е с такива теми. Мога да се хвана на бас че най-голям ефект е постигнато с нови широки гуми и нови маркови амортисьори
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 23:53 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
И кой го е правил това...
|
Вторник, 28.07.2009 г. 12:02 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Точно. Повечето хора имат проблеми с амортисьорите (което при това меко и дългоходово окачване е смърт), карат с тесни 2 употреба гуми, тук там поразбит някой шарнир и си мислят че проблема на окачването на вартбурга е идеята му. Ивака примерно е без никакъв тунинг, пък никога не се е оплаквал.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 28.07.2009 г. 15:13 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
аз лично Ивака не го познавам, но нали се сещате че не ти трябва кой знае какво окачване че да вдигнеш 170.. на мен окачването ми трябва по скоро със състезателна цел, т.е. грип каране -завой й добро поведение на колата... ако на 353 със стоково окачване му се сложат едни сликове ше има да се търкаля по завойте та ше се скъса... чакам мнения на хора които имат практичести опит
|
Вторник, 28.07.2009 г. 17:05 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Е хубаво, ама защо точно на макферсон се мяташ? Те фераритата ги правят с двойна ключица, ти макферсон. Пък и като оставиш само долния носач как ще докараш надлъжна устойчивост на колелото, дето и без това липсва. Практически опит има в темата на georgstz. Коцето също е пробвал това онова. Аз мога да ти кажа само, че като се повтвърди малко предницата става много приятна и неутрална кола. Недозавиване на практика няма или поне не и с 50-те коня. Иска малко по-твърди пружини отпред, 4 по-твърди амортисьора, ама без да се прекалява и за пътя става доста добра кола.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 29.07.2009 г. 00:25 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Е добре, за какво ти е тоя макферсон? В момента съм с газови двойнодействащи отпред Sachs - колата завива перфектно, адски директна е. За отзад взех амортисьори от Клио 1 Bilstein серия b4, по-къси са с около 4см и като смъкна колата ще стане идеално като ход. Като за начало мисля, да го направя с оригинални Варгови пружини рязани с една навивка, въпреки че не искам. А за ъгъла на предните гуми - ами незнам как ще го направиш...аз имам, но незнам от какво се е получил. Казваха ми, че шарнирите били счупени, лагерите....ама и двете са нови. А иначе за кола с предно трябва, да е някъде -2.5 градуса, въпреки че е относително. Вариянта, който аз съм си мислил е шарнири с по-къса ос отгоре и такива с по-дълга отдолу. Сподели какво мислиш точно, да правиш, че ме заинтригува...с това грип каране.
|
Сряда, 29.07.2009 г. 12:28 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
ами като цяло по колата мисля да я правя да върви както трябва и понеже най-малко знам за окачването питам, за да знам кво да правя... вече имам мерцедесови пружини от 190 за отпред и от сиера за отзад ... от стария ми варц съм свалил единия преден амортисьор за да ходя по магазините и да проверявам с кво пасва и с кво не... но знам че за да може да се ползва пълния капацитет на една кола трябва да има мн добро окачване... и смятам дори преди да съм довършил проекта си да участвам в някое от състезанията на дрифтинг-бг и това може да е начало на нещо по хубаво .. знае ли човек
|
Сряда, 29.07.2009 г. 15:38 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Аз тая година ходих и на двата кръга в Плевен, бях заедно с 2tFeN. На следващото също мисля да дойда, трябва да се видим. Иначе браво за пружините, аз се отказах да си търся такива, защото са много твърди, а на мен ми трябва за всекидневно каране. Трябва да видиш колко ще ти смъкнат колата и така да търсиш амортисьори. Пак казвам - от Клио са идеални. Ако намериш жълто или червено Кони или пък Билщайн Б6 ще е перфектно... Допълнение: Току що говорих с georgstz, който ми обясни как са направили наклон на предните гуми.. Удължавали са долния носач с 2см. което е излязло около -1 градус. Като има и промени по поставянето на самата полуоска с цел да не излезе. Отделно сега ще проведат тестове с нови три отделни резонаторни гърнета/на всеки цилиндър отделно/. Като ще участват на Планинско "Шипка" 8-9 Август 2009. Датата не е сигурна до колкото разбирам.
|
Сряда, 29.07.2009 г. 15:57 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
аз все си мисля че пружините винаги могат да се сменят и колата да се снижи, нооо аз живея в Плевен и то на Дружба а тук са такива трапове че не искам и да си помислям за снижаване... знам че не е само тук, а навсякъде има проблеми с това ... та тия 5-6 сантима които ще сваля колата няма да са толкова фатални за момента заинтригуван съм от състезанието за което казваш и ако искат тия пичове да им дам една стойка за камера ако си нямат... та да направят едни свестни кадри на които да се радваме всички
|
Сряда, 29.07.2009 г. 21:42 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Ами аз имам чувството, че тия клепове са снимани с телефон...Иначе наистина трябва едни хубави кадри, а най-много ще се изкефя на онборд.
|
Четвъртък, 30.07.2009 г. 12:31 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Предимството на макферсона е,че при ниска цена дава сравнително добри резултати.Евтин е.Ама за тия пари-толкова.От по-сериозните коли няма нито една,претендираща за добра стабилност,дето да е на макферсон.Доста по-скожно им е окачването,с много елементи.Съответно-поддръжката му е АД !И като труд,и като цена. При Вартбурга и стандартното окачване си е достатъчно добро.За соц машина си е направо безсрамно комфортен.И гази в най-страшните дупки.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 30.07.2009 г. 18:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Колега.....трудно ще направиш кола, която е добра на пистата и в същото време си минава без проблем през кварталните дупки. За да направиш една стара кола за писта, определено трябва да прежалиш ежедневното каране. Типичен пример е че като се сложат три карбуратора и резонаторна фуния вартбурга почва да харчи като форд мустанг но и върви доста.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 30.07.2009 г. 19:40 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Това щях да пиша и аз. Как така искаш да ти остане колата висока, а в същото време, да я караш на писта?!? Аз се радвам, че поне в Русе пътищата са повече от прилични, може би най-добрата инфраструктура по това отношение имаме от по-големите градове.
|
Събота, 01.08.2009 г. 10:59 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
абе пичове вие виждали ли сте бегачките от WRC колко са високи ?
|
Събота, 01.08.2009 г. 17:28 ч. |
|
|