Power_353 Wartburg проект!
Автор |
Съобщение |
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Power_353 Wartburg проект!
Здравейте и от мен,нека малко да разкажа историята на колата:Вартбурга е 353 80г купен чисто нов от (дядо ми) колата ми е подарена от него и е карам от 12 годишен.През всичките тези години постоянно променям все по нещо ето така беше през 2007г След като започнах да ходя по гонки и разни събори реших да ,,пооправим" малко двигателчето а сега и по двг САМО ДА ДОБАВЯ ЧЕ ВСИЧКО ПО ДВИГАТЕЛЯ Е ПО СЪВЕТИ НА ИВАКА ЗА КОЕТО МНОГО МУ БЛАГОДАРЯ -двг-шлаифан на 2 ремонт 74,45мм - буталa-отдолу резани с 3 мм,разширяване на прозорците с 2 мм настрани и надоло 4-6мм(под наклон),разширяване отдолу на буталото с 35 мм и нагоре с 10мм - буталата ще са с полирани чела -Шлайфане на цилиндрова глава с 2мм -полирани горивни камери -смукателни канали -изпилване с 1мм и 0,5 настрани и тяхното им полиране - изпускателни канали-с 1мм от горната страна на блока и полиране -полиране на преливни канали -полиране на всмукатения и изпускателния колектор -боядисване на блока -калниците има и още други дреболий снимки след малко
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:29 ч., променена общо 8 пъти
|
Вторник, 04.03.2008 г. 20:43 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Много добро проектче ,помня го от "стария" форум...Дай и някое клипче.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 20:49 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:14 ч., променена общо 2 пъти
|
Вторник, 04.03.2008 г. 21:50 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
браво !!! наистина браво на теб !!!
колата е мераклииска то се вижда ...
вече има 2 хубави та ХУБАВИ вартбурга продобрени в България ------ този и на ИВАКА браво момчета !
БРАВО наистина е хубавец
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Сряда, 05.03.2008 г. 19:08 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Още очаквам собсвеника на варненска сбирка
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 05.03.2008 г. 20:43 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Хубав проект....ама се налага да повторя това,дето го писах и в стария форум....Половината "подобрения" са тотално,ама напълно безсмислени.По-конкретно полирането.Прекалено много труд в нищото.
И относно боята имам забележка...поне да беше разкчаил инсталацията...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 01:48 ч. |
|
|
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието?
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 02:59 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
лятото съм там,но с една друга количка
може и сам да си отговориш на този въпрос,ако помислиш логично .С една дума- целта е постъпващото гориво да се изминава без никакви пречки през колекторите,затова се прави това полиране да се избегнат всякакви ,,предпятствия",а за изпускателния колектор е по сащия начин
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 19:22 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
а тук има и малко олекотяване Премахване на колонката на задните врати+стаклата с целия механизъм+преградите.
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:30 ч., променена общо 4 пъти
|
Петък, 07.03.2008 г. 21:01 ч. |
|
|
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
колко кила отслабна варгата
|
Събота, 08.03.2008 г. 13:28 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
ми не съм ги мерил но като кг не е много, мисля че някъде около 10-15 кг на врата
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Събота, 08.03.2008 г. 16:36 ч. |
|
|
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
стана ми интерсно, защото на трабанта като му махнах сички седалки (освен шофьорската) и кората(2 см ПДЧ)с колоните и всичко от багажика (резервна гума и т.н ) усетих че ускорява по-бързо .... много ми хареса че стана чувствително по-пъргав...
|
Събота, 08.03.2008 г. 17:37 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението?
А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина?
|
Събота, 08.03.2008 г. 18:15 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Мноо зле момче
_________________
|
Събота, 08.03.2008 г. 18:19 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Koce....няма никакъв майтап в това.Моя варел е (беше) същия.С извадени всички седалки ускорението се подобрява драстично.Вероятно от 0-100 ще смъкне не една,а няколко секунди.Това купе е брутално тежко за малкото коне под капака и всяко кило по-малко е от огрмно значение.Представям си на Трабанта,дето конструкторите му са го осакатили отвсякъде какво ще е...
За полирането...бях писал статия в стария форум...ако още е жива из кешовете на търсачките,може да разровите.Практическата полза при всякакви подобия н мотори с картерно пълнене е НУЛА.Из дебелите книги го пише защо.Ще подскажа само,че има два непреодолими фактора,свързани с динамиката на флуидите-единият са загубите от триене на въздуха,вторият фактор е т.нар. "помпен ефект" или "помпени загуби".Първият фактор е частично преодолим с полиране.Много частично и то ако всички повърхности,контактуващи с горивната смес са гладки като стъкло.Вторият обаче няма преодоляване.Не и при конвенционалния ДВГ,бил той дву или 4-тактов....
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 08.03.2008 г. 22:28 ч. |
|
|