Предимства и недостатъци на 353.
Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
torque steer, мисля че е когато при рязко ускорение колата дърпа на една страна
_________________ GameOn
|
Вторник, 28.04.2009 г. 16:17 ч. |
|
 |
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Да и освен това благодарение на 1метровата полуоска , напречно разположения двигател, не идва при теб да види как е главата ти , при евентуална катастрофа Варца има 50/50 разпределение на тежестта , защото двг тежи колкото резервната гума При други коли наистина е трудно .... пък и не виждам огромния + ... освен че с каквито и гуми да караш колелета блокират изключително лесно.... Между другото това ми вдигна поне 3 левела шофьорлъка 
_________________
|
Вторник, 28.04.2009 г. 16:58 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Карам трабанта с максималното, което не опира, а то на желаната от мен височина е 155.
Незнам как ти блокира....голфа е 150кг по-лек и със 175 заковава на място, нещо друго ти е било проблемно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 28.04.2009 г. 18:03 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Намесвам небезивестният АТОС с неговите прочути 205/60/13 toyo. Спирачките смазват като изключиме кантара задните спират първи но все пак доста добри спирачки. поздрави. 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Вторник, 28.04.2009 г. 20:08 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Почвам от първото ти твърдение. Няма как двигателя на Вартбург да дойде при теб в случай на катастрофа. Отива надолу. Разгледай захващането и ще разбереш защо. Двигател на Лада е 118 килограма. На Вартбург е 70. При правилен статичен баланс на колата спирането е по-добро. Особено в завой. При лошо разпределение на тежестта предните гуми са твърде натоварени при спиране. За да не блокират гумите се използва ''Усет''. Това е нещо като ''Силата'' и не се учи, а трябва да го имаш. На Атос колата спира бързо когато се движи на право заради голямата деформация на гумата и голямата контактна площ. За съжаление гумите му имат голямо усукване и не вярвам да дават какъвто и да е усет при спиране в завой. И тогава го казах и пак ще го повтарям - тези гуми не са за тези джанти.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 28.04.2009 г. 22:15 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Бат илко в кръга на маитапа тия гуми не са за тая кола не го приемаи като заяждане... а в кръга на сериозността очаква се скоро да се направят така наречените широки джанти и гумите ще се използват малко по пълноценно надявам се... като се очаква покупка на още 2 броя за задни. поздрави. 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Вторник, 28.04.2009 г. 23:00 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Илко...познавам достатъчно хора,работили по социалистическите "научни институти".И съм изненадан от едно нещо....ти наистина вярваш,че когато източногерманския конструктор е седнал да чертае Вартбурга,съзнателно се е стремял да създаде кола с разпределение на масата 50/50.Това е огромна заблуда.Ако изобщо разпределението на масата е такова,то това е станало напълно случайно и никой никога не си е губил времето да установява опитно какво е разпреелението на масата.Там има план...след 5 години трябва да има нов модел на пазара,за да може пролетариата да си ходи на вилата и никой не се интересува каква му е масата.Обаче в края на първата година излиза Хонекер на трибуната и казва,че петилетката ще бъде изпълнена за три години.Така,че от петте първоначално заложени вече са ти останали само две. Имам си у нас социалистически инжинер...даже цял мост имат построен от техния колектив.Дават им руснаците едни схеми за гредите на моста...нкакви с предварително напрегната арматура,не знам си какво.Поръката е "да се използва съветския опит".Сядат нашите,смятат...някакво отклонение там дето трябвало да се получи 3 сантиметра,се получило 7...дреме ти....Питат руснаците защо изобщо се ползва тая конструкция...тримата съветски консултанти вдигат рамене и не могат да обяснят...така го били правили германците навремето-от там са взели чертежите...(по-скоро за ги откраднали през войната още).Някъде в средата на 50-те някакъв професор написал книга,с която да обясни каква аджеба е идеята на тая конструкция и заради това е станал професор.... Ти ми обясняваш за разпределение на маси...в края на 60-те години,от когато са и шасито,и купето на варела...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 29.04.2009 г. 01:17 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
ШШШШ Колеги спокоино бре... или аз си въобразявам или се напичате и нахъсвате докато пишете... опита си е опит, познанията са си познания. Чудесно и шапка ви свалям и на 2мата за нещата където знаете на дела и действия ама недеите толкова остро. Тука обсъждаме някакви неща вие се карате за СОЦ времената и за бачкатори за които се предполага че са конструирали кола държейки бутилка евтина водка в едната ръка а в другата чук и клещи. Само си обсъждаме няма какво да се атакувате, словесно. Още малко и все едно ще почнете както се казва да се "храните" Малко се осъзнаите и искам признание и от 2ма ви за Вартбурга за ТОП СОЦ кола за 70-те и 80-те. Писмено и устно.. дори на гласовата поща на телефона да го чувам. 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 29.04.2009 г. 01:31 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
АААААААА пък пропуснах да напиша, чесно казано несъм пристрастен и незнам кои от двама ви е прав дали това тегло е точно пресметнато или е просто така се случило в последствие обаче едно нещо си извлякох като отговор от тия васи писания и поеми че независимо със или без причина това си разпределение на теглото на Вартбурга е един добър плюс които може да се прибави към графата. И още нещо което може да е интересно... да пуснеме една нова графа ако ви допада... Вартбург срещу нещо руско... понеже несъм лададжия и не ги разбирам вие изберете и кажете модел на руска каска която е що годе еквивалент на немското творение 353. поздрави 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 29.04.2009 г. 01:42 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Това с теглото го приемам за вярно.На юнашко доверие,ама...защо пък да не е 50/50....нищо не пречи.Забележката ми беше към "гениалноста" на конструкцията,в която не виждам нищо кой знае колко гениално...коли с независимо окачване на 4-те колела е имало далеч преди вартбурга,има ги днес и вероятно винаги ще ги има.Някакво предимство може да е шасито...макар,че не се сещам какво предимство точно дават 300 кила желязо в повече,освен това,че...като вдигнеш колата на крик,можеш да си отвориш вратата 
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 29.04.2009 г. 02:51 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Това за отварянето на вратата го казвам по друга причина. Доста фирми се опитват да създадат все по-устойчиви на усукване купета. Като се качих от Вартбург на БМВ Е30, баварската кола ми се стори мека. Не като окачване и поведение, а като усуквания, които се чувстват от шофьора. А шасито си е останало от ДКВ-тата едно време. Май от там идва и гениалността. Друго предимство на тази конструкция е дълговечността - наскоро на един комшия му падна задния мост на Кадета в движение. На моята въпросна Е30-ка тия дни й се събраха задните амортисьори и само газовата бутилка ги спря да не се целунат. За ладата не ми се приказва как се къса калника там, дето е захваната кормилната кутия  . Просто шасито е нещо, на което можеш да захванеш всички агрегати. Никой не го ползва, защото с пространствена рамка се постига същия ефект за много по-малко пари и с по-ниско тегло. Само че тоя материал старее и тогава е по-добре да го има в повечко. Друго предимство на шасито е че при теглене на колата има къде да я хванеш без да те е страх нещо да не се отпъне. По принцип не е важно, ама като теглиш с джип кола, затънала в дълбока кал си е от значение. Аз по-добра рибарска кола не знам. Имам някакво доказателство, че по въпроса за разпределението на тежестта е мислено. Задните калници и задния капак на комбито познайте от какъв материал са.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 29.04.2009 г. 22:40 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Има 1 жигули пред нас пода в краката е толкова изгнил че куче в движение ще те Ухапе. На баща ми наи стария вартбург също беше така и един ден просто се разкъса на 2, ама разпадаики се пода падна на шасито... Пък недаи боже при евентуален удар аз лично имам нагледно такъв челен със бялото комби за което и беше със зелена муцуна удара стигна до шасито и до там, от там насетне се мачка другата кола, въпреки че удара не беше силен варела са огъна много малко а полото в което се спрях беше на салата. А независимото окачване си е доста добър замисъл или кражба каквото ще да е ама си е доста добро. Както казах в по преден пост все още вартбурга които имам не само мотора ами и цялата кола е на 39000 км. Нищо не хлоба и дрънчи по нея а за возията просто чудесно се чуствам като има неравности. Не е бъбрекотрошачка като 70% от колите, а седалките с тия пружини се 1 съм на водно легло, те допълват стабилно иначе не лошото окачване на варела. А от къде са го крали кописали сканирали и прочие и прочие гедереиците чесно да ти кажа дреме ми на **** Важното е че е станало що горе сполучливо за кола на 20~30 години и сега аз надявам се и вие се наслаждавате на това. 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 29.04.2009 г. 22:44 ч. |
|
 |
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
 Re: Предимства и недостатъци на 353.
Незнам как се казва това съклопласт ли е какво незнам точното наименование обаче заради изнесената с няколко сантиметра задница на комбито дето викаш капака и задната врата са от тоя лекия матерял, за уравновесяване отново 50-50 тежеста, знам ли. предимства че е леко и не гние независимо на 4 или на 4- години... абе като на трабанта матеряла... името на матеряла Илко или Санта ще кажат че аз съм невеж и не го знам.. така де знам ама не помня 
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 29.04.2009 г. 22:49 ч. |
|
|