Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Предимства и недостатъци на 353. 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Bat_Ilko написа:
.... появява се повече ''torque steer'' (някой ако знае как се превежда да ме допълни), абе евтинджос работа.


torque steer, мисля че е когато при рязко ускорение колата дърпа на една страна

_________________
GameOn


Вторник, 28.04.2009 г. 16:17 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Да и освен това благодарение на 1метровата полуоска , напречно разположения двигател, не идва при теб да види как е главата ти , при евентуална катастрофа :mrgreen:
Варца има 50/50 разпределение на тежестта , защото двг тежи колкото резервната гума :D
При други коли наистина е трудно .... пък и не виждам огромния + ... освен че с каквито и гуми да караш колелета блокират изключително лесно.... Между другото това ми вдигна поне 3 левела шофьорлъка :mrgreen:

_________________
Изображение


Вторник, 28.04.2009 г. 16:58 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Карам трабанта с максималното, което не опира, а то на желаната от мен височина е 155.

Незнам как ти блокира....голфа е 150кг по-лек и със 175 заковава на място, нещо друго ти е било проблемно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 28.04.2009 г. 18:03 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
theultimate написа:
Карам трабанта с максималното, което не опира, а то на желаната от мен височина е 155.

Незнам как ти блокира....голфа е 150кг по-лек и със 175 заковава на място, нещо друго ти е било проблемно.


Намесвам небезивестният АТОС с неговите прочути 205/60/13 toyo.

Спирачките смазват :!:

като изключиме кантара задните спират първи но все пак доста добри спирачки.



поздрави. 8)

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Вторник, 28.04.2009 г. 20:08 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Gosho написа:
Да и освен това благодарение на 1метровата полуоска , напречно разположения двигател, не идва при теб да види как е главата ти , при евентуална катастрофа :mrgreen:
Варца има 50/50 разпределение на тежестта , защото двг тежи колкото резервната гума :D
При други коли наистина е трудно .... пък и не виждам огромния + ... освен че с каквито и гуми да караш колелета блокират изключително лесно.... Между другото това ми вдигна поне 3 левела шофьорлъка :mrgreen:

Почвам от първото ти твърдение. Няма как двигателя на Вартбург да дойде при теб в случай на катастрофа. Отива надолу. Разгледай захващането и ще разбереш защо.
Двигател на Лада е 118 килограма. На Вартбург е 70.
При правилен статичен баланс на колата спирането е по-добро. Особено в завой. При лошо разпределение на тежестта предните гуми са твърде натоварени при спиране. За да не блокират гумите се използва ''Усет''. Това е нещо като ''Силата'' и не се учи, а трябва да го имаш.
На Атос колата спира бързо когато се движи на право заради голямата деформация на гумата и голямата контактна площ. За съжаление гумите му имат голямо усукване и не вярвам да дават какъвто и да е усет при спиране в завой. И тогава го казах и пак ще го повтарям - тези гуми не са за тези джанти.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Вторник, 28.04.2009 г. 22:15 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Бат илко в кръга на маитапа тия гуми не са за тая кола не го приемаи като заяждане... а в кръга на сериозността очаква се скоро да се направят така наречените широки джанти и гумите ще се използват малко по пълноценно надявам се... като се очаква покупка на още 2 броя за задни.

поздрави.

:)

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Вторник, 28.04.2009 г. 23:00 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Илко...познавам достатъчно хора,работили по социалистическите "научни институти".И съм изненадан от едно нещо....ти наистина вярваш,че когато източногерманския конструктор е седнал да чертае Вартбурга,съзнателно се е стремял да създаде кола с разпределение на масата 50/50.Това е огромна заблуда.Ако изобщо разпределението на масата е такова,то това е станало напълно случайно и никой никога не си е губил времето да установява опитно какво е разпреелението на масата.Там има план...след 5 години трябва да има нов модел на пазара,за да може пролетариата да си ходи на вилата и никой не се интересува каква му е масата.Обаче в края на първата година излиза Хонекер на трибуната и казва,че петилетката ще бъде изпълнена за три години.Така,че от петте първоначално заложени вече са ти останали само две.
Имам си у нас социалистически инжинер...даже цял мост имат построен от техния колектив.Дават им руснаците едни схеми за гредите на моста...нкакви с предварително напрегната арматура,не знам си какво.Поръката е "да се използва съветския опит".Сядат нашите,смятат...някакво отклонение там дето трябвало да се получи 3 сантиметра,се получило 7...дреме ти....Питат руснаците защо изобщо се ползва тая конструкция...тримата съветски консултанти вдигат рамене и не могат да обяснят...така го били правили германците навремето-от там са взели чертежите...(по-скоро за ги откраднали през войната още).Някъде в средата на 50-те някакъв професор написал книга,с която да обясни каква аджеба е идеята на тая конструкция и заради това е станал професор....
Ти ми обясняваш за разпределение на маси...в края на 60-те години,от когато са и шасито,и купето на варела...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 29.04.2009 г. 01:17 ч.
Профил ICQ
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
ШШШШ Колеги спокоино бре... или аз си въобразявам или се напичате и нахъсвате докато пишете... опита си е опит, познанията са си познания.

Чудесно и шапка ви свалям и на 2мата за нещата където знаете на дела и действия ама недеите толкова остро. Тука обсъждаме някакви неща вие се карате за СОЦ времената и за бачкатори за които се предполага че са конструирали кола държейки бутилка евтина водка в едната ръка а в другата чук и клещи.

Само си обсъждаме няма какво да се атакувате, словесно.

Още малко и все едно ще почнете както се казва да се "храните"

Малко се осъзнаите и искам признание и от 2ма ви за Вартбурга за ТОП СОЦ кола за 70-те и 80-те. :P

Писмено и устно.. дори на гласовата поща на телефона да го чувам. ::kuku-racer::

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 29.04.2009 г. 01:31 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
АААААААА пък пропуснах да напиша, чесно казано несъм пристрастен и незнам кои от двама ви е прав дали това тегло е точно пресметнато или е просто така се случило в последствие обаче едно нещо си извлякох като отговор от тия васи писания и поеми че независимо със или без причина това си разпределение на теглото на Вартбурга е един добър плюс които може да се прибави към графата.


И още нещо което може да е интересно...

да пуснеме една нова графа ако ви допада...

Вартбург срещу нещо руско... понеже несъм лададжия и не ги разбирам вие изберете и кажете модел на руска каска която е що годе еквивалент на немското творение 353.



поздрави 8)

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 29.04.2009 г. 01:42 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Това с теглото го приемам за вярно.На юнашко доверие,ама...защо пък да не е 50/50....нищо не пречи.Забележката ми беше към "гениалноста" на конструкцията,в която не виждам нищо кой знае колко гениално...коли с независимо окачване на 4-те колела е имало далеч преди вартбурга,има ги днес и вероятно винаги ще ги има.Някакво предимство може да е шасито...макар,че не се сещам какво предимство точно дават 300 кила желязо в повече,освен това,че...като вдигнеш колата на крик,можеш да си отвориш вратата :)

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 29.04.2009 г. 02:51 ч.
Профил ICQ
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Това за отварянето на вратата го казвам по друга причина. Доста фирми се опитват да създадат все по-устойчиви на усукване купета. Като се качих от Вартбург на БМВ Е30, баварската кола ми се стори мека. Не като окачване и поведение, а като усуквания, които се чувстват от шофьора. А шасито си е останало от ДКВ-тата едно време. Май от там идва и гениалността. Друго предимство на тази конструкция е дълговечността - наскоро на един комшия му падна задния мост на Кадета в движение. На моята въпросна Е30-ка тия дни й се събраха задните амортисьори и само газовата бутилка ги спря да не се целунат. За ладата не ми се приказва как се къса калника там, дето е захваната кормилната кутия :shock: :shock: :shock: . Просто шасито е нещо, на което можеш да захванеш всички агрегати. Никой не го ползва, защото с пространствена рамка се постига същия ефект за много по-малко пари и с по-ниско тегло. Само че тоя материал старее и тогава е по-добре да го има в повечко. Друго предимство на шасито е че при теглене на колата има къде да я хванеш без да те е страх нещо да не се отпъне. По принцип не е важно, ама като теглиш с джип кола, затънала в дълбока кал си е от значение. Аз по-добра рибарска кола не знам.
Имам някакво доказателство, че по въпроса за разпределението на тежестта е мислено. Задните калници и задния капак на комбито познайте от какъв материал са.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Сряда, 29.04.2009 г. 22:40 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Santa написа:
Това с теглото го приемам за вярно.На юнашко доверие,ама...защо пък да не е 50/50....нищо не пречи.Забележката ми беше към "гениалноста" на конструкцията,в която не виждам нищо кой знае колко гениално...коли с независимо окачване на 4-те колела е имало далеч преди вартбурга,има ги днес и вероятно винаги ще ги има.Някакво предимство може да е шасито...макар,че не се сещам какво предимство точно дават 300 кила желязо в повече,освен това,че...като вдигнеш колата на крик,можеш да си отвориш вратата :)


Има 1 жигули пред нас пода в краката е толкова изгнил че куче в движение ще те Ухапе. На баща ми наи стария вартбург също беше така и един ден просто се разкъса на 2, ама разпадаики се пода падна на шасито... :lol:

Пък недаи боже при евентуален удар аз лично имам нагледно такъв челен със бялото комби за което и беше със зелена муцуна удара стигна до шасито и до там, от там насетне се мачка другата кола, въпреки че удара не беше силен варела са огъна много малко а полото в което се спрях беше на салата.

А независимото окачване си е доста добър замисъл или кражба каквото ще да е ама си е доста добро.
Както казах в по преден пост все още вартбурга които имам не само мотора ами и цялата кола е на 39000 км.
Нищо не хлоба и дрънчи по нея а за возията просто чудесно се чуствам като има неравности.
Не е бъбрекотрошачка като 70% от колите, а седалките с тия пружини се 1 съм на водно легло, те допълват стабилно иначе не лошото окачване на варела.

А от къде са го крали кописали сканирали и прочие и прочие гедереиците чесно да ти кажа дреме ми на ****
Важното е че е станало що горе сполучливо за кола на 20~30 години и сега аз надявам се и вие се наслаждавате на това.


8)

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 29.04.2009 г. 22:44 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Предимства и недостатъци на 353.
Bat_Ilko написа:
.
Имам някакво доказателство, че по въпроса за разпределението на тежестта е мислено. Задните калници и задния капак на комбито познайте от какъв материал са.


Незнам как се казва това съклопласт ли е какво незнам точното наименование обаче заради изнесената с няколко сантиметра задница на комбито дето викаш капака и задната врата са от тоя лекия матерял, за уравновесяване отново 50-50 тежеста, знам ли.
предимства че е леко и не гние независимо на 4 или на 4- години... абе като на трабанта матеряла... името на матеряла Илко или Санта ще кажат че аз съм невеж и не го знам.. така де знам ама не помня :lol:


:wink:

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 29.04.2009 г. 22:49 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов