Правим 3 модела автомобили
Автор |
Съобщение |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Нямам нищо против това, че е китайска. Европейските и японските коли като Ситроен Ц1, Пежо 107, Опел Агила и тем подобните са същата стока, само дето са по-скъпи. Имам нещо против това, че колите заприличват на бялата техника. Ама една пералня НЕО не може да те убие, докато един с такъв леген, повярвал си, че като е нова колата и трябва да върви по-бързо от другите, може.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 22:21 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Колко са качествени ще видим. И аз се съмнявам, че тези коли ще са уникално здрави и качествени, но си мисля че каквито и да са, производството им е нещо положително за България. 99% сигурен съм този "Флорид" ще навлезе масово като таксита и служебни коли на всякакви фирми.
_________________ GameOn
Последна промяна Turbo на Вторник, 14.04.2009 г. 10:19 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 22:21 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Всичко опира до АДАК и ен кап тестовете.Не забравяйте,че именно те спират трошките от продажба.А както казах китайците искат да продават в ЕС,значи ще направят всичко да ги минат.От друга страна не забравяйте има и българско участие,а Гришата ми се вижда умен човек и няма да хвърля пари на вятъра за нещо ако то е обречено на провал предварително.Всички компании правят проучване на пазара преди да пуснат продукт в продажба.ако тези коли биха били само загуба на време и на пари мисля,че никой нямаше да се навие да ги произвежда.Не се осланяйте на неща от миналото а погледнете в бъдещето.А голфа аз там никъде не го виждам,да не говорим,че на безопасност е по-зле дори от китайските коли.И то много по-зле.Аз лично подкрепям идеята,защото все пак това ще доведе до свежи пари в нашата икономика и до създаване на трудова заетост.Ще се отвори възможност да се реализират български специалисти инженери тук в България,а не в чужбина.Дори тези коли може да са само началото.Началото на собствена, българска марка коли.Аз адмирим тази идея,защото не всеки унас се отварят автомобилни заводи.
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 22:25 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Тестовете на ADAC не включват шахти, каруци, пропадания на пътя, пияни шофьори и некадърни лелки, каране със 180....там просто засилват колата в стена и колкото се строши. Но не е много близо до нашата действителност.
И не става дума само за безопасност. Тая кола като мине през паважа на цар Борис 3 с кекавото окачване ще се разглоби. Като я паркираш на тротоара на Симеон и й налееш от фалшивия кастрол това е края вече. В това отношение по-старите но комфортни коли далеч не са толкова зле. Колкото и на ауспух да не им се иска....това са колите ставащи за българските условия. Всичко друго е набутвация, освен ако не ти пука за парите.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 22:36 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Нека има такива заводи у нас. Полезно е, особено по време на криза. И как прецени, че китайските коли са по-безопасни от голф? На кафе ли го гледа, на боб ли? Поне за Голф 4 съм сигурен, че е много по-безопасен от тия летящи ковчези. И не гледай НКАП рейтинга на колата толкова много. Не всичко е челен удар с 40% припокриване или страничен под 90 градуса. Айде да доживеем да ги видим на живо, а до тогава определено съм негативно настроен, поне като знам що за стока са китайските мотопеди и мотоциклети.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 22:39 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Правим 3 модела автомобили
И на двете го гледах .Говорех за 1-вите модели,тези които са масовка унас.Голф 5 не е чак толкова масов,а 6-цата вече сие провал,признат от самия концерн Фолксваген,затова вече работят по 7-ма серия,с цел уж да е по-добра от 6-тата и да си върнат успеха от предишните по продажба.Няма какво да се лъжем модели като голф скоро може и да ги няма.Просто защото всичко си има начало и край.А китайците определено са в началото.Аз лично допускам, че тези коли ще бъдат само в началото.После нещата ще са различни.Я вижте дачията каква трошка беше в началото и каква е сега-пълна промяна.Просто йхората от Рено се поучиха от грешките си и ги поправиха.Сега ще кажете"Е дама ама тва е Рено".Нека си е Рено.И японците през 80-те години бяха изостанали технологично ама вижте ги сега.Поне така се надявам-да произвеждаме коли с хубави български имена.Радвам се че се получава дискусия.Все пак трябва да има 2 гледни точки.
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 23:20 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Правим 3 модела автомобили
HOVER-a има доста прилично ниво на безопасност.Florid-a също не е за изхвърляне. Двигателите...всичко е на Евро-4.За Флорид дават само един мотор-някакво 1.3 87 к.с./115 Н.м за което руснаците твърдят,че било доста икономично-5 литра извънградско.GW ползва корейски мотори....още един бонус.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 23:48 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Ако не се лъжа за флорида имаха 1,2 турбо дизел-74 к.с.,споментаия 1,3 бензин с многоточково впръскване.както и 1,5 бензин пак многоточково-99 к.с.Хувъра е с бензинов двигател на Shenyang Airplane Mitsubishi-2,350 куб.см,130 к.с.не са за подценяване въобще,а и мисля,че окачването ще е пригодено за бг пътищата.Сега видях в нета че джипа е изцяло направен на базата на Исузу.Това включва и окачването тъй,че място за притеснение няма.
|
Вторник, 14.04.2009 г. 01:33 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Правим 3 модела автомобили
|
Петък, 17.04.2009 г. 00:21 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Официалният сайт на производителя е: http://www.gwm.com.cn/eng/Горе вдясно се сменят езиците-има на руски, английски, арабски и китайски. За да произвеждат 170 000 коли на година и да имат такава богата моделна гама, значи изпълняват определени международни стандарти за качество. В Русе на кръстовището между ул. "Хан Аспарух" и ул." Асен Златаров" има шоурум на марката, но сайт за Българският официален вносител (този на едро) не намерих. Няма български сайт-поне не намирам такъв за новият завод.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Понеделник, 20.04.2009 г. 23:16 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 17.04.2009 г. 21:26 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Първия китайски турбодизел - 2.8 литра 95 коня. Добре дошли в 1965-та година . Руснакът ги хвали, че макар и да са далеч от европейското нови, вече са настигнали руските производители. Тя и цената им такава - Уаз Хънтър е на подобни пари и е същата кочина. Има огромна разлика между официален дистрибутор, официален вносител и вносител. Щом го няма на сайта на производителя най-вероятно е третото и продава със зверска надценка и много плаващи срокове на доставките. Между другото има и по-опасни коли от китайските: http://www.youtube.com/watch?v=b5BFrvA13J0&feature=related
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 20.04.2009 г. 13:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Загледах се в характеристиките на Florid. Ще ме светне ли някой каква е тая ултрамодерна кола, която е 80 коня и има максимална скорост 160!? Вартбург и Лада вдигат повече, а една кола от нисък клас като Дачия или Клио, както и всяка стара кола за ~3 бона може да подържа такава скорост. Тук е максимална.... Просто колкото и да е нова като всичко е правено колкото да има, качеството ще е като на една немска 10-15 годишна кола в добро състояние. Разликата е че второто е по-евтино, не е китайско и имаш пълната свобода откъм части и майстори.
Това са си и ще си бъдат колите за ботове/бройлери. Някой дето кара по принуда, склонен да си купи кола от нещо като Техномаркет и чете ръководстовото как да си провери налягането в гумите (ако пък има датчик, който да направи това вместо него - перфектно). За един мъж, който разбира от коли и се забавлява от карането.....не става.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 20.04.2009 г. 15:39 ч. |
|
|
бобо
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 22:56 ч. Мнения: 53 Местоположение: Огняново,Благоевград
|
Re: Правим 3 модела автомобили
Въпрос на гледна точка.Нека да доживеем да ги видим пък тогава ще ги преценяваме.На мен лично ще ми е интересно да ги видя що за стока са на пътя.
|
Понеделник, 20.04.2009 г. 15:56 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Правим 3 модела автомобили
FLORID
Length × width × height (mm) 3907× 1694× 1521 Wheelbase(mm) 2368 Tread Front(mm) 1459 Rear(mm) 1430 Minimum ground clearance (mm) 127(Full-load) Engine GW413EF Displacement(L) 1.342 Engine type In-line 4-cylinder, 4-stroke, water cooled, dual overhead camshafts, gasoline engine, fuel engine Power(Kw/rpm) 65/6000 Overall Vehicle Fully-Equipped Mass(kg) 1135 Maximum Total Mass(kg) 1510 Maximum torque(N.m/rpm) 115/4000-5200 Minimum Turning Diameter (m) 11 Maximum Climbing Capacity (%) 30.6 Maximum Passenger Capacity 5 Tire specification 185/65 R15 Trunk capacity(L) 330/1038 Fuel tank capacity (L) 45 Maximum speed (Km/h) 162 Emission standard Euro IV Note: The above parameters are just for your reference. Please take the parameters provided by the sales organization as the final.
Equipments S/N Configuration CC7130SM00 Luxury Super Luxury 1 Engine GW413EF engine 2 Body color rear view mirror 3 Body color front bumper 4 Body color rear bumper 5 Electroplate doorknob 6 Roof mounted antenna 7 Green heat-protecting glass(front windshield/front door) 8 Dark glass(rear door/rear side window/ rear windshield) 9 Tail wing 10 Steel hub 11 Alloy hub 12 Rigid safety vehicle body 13 Anticollision safety bumper inside of the door 14 Driver's air bag 15 Copilot air bag 16 ABS+EBD 17 Three points front seat belt pre-tensioner 18 Front seat safety belts adjustable 19 Load limit front seat belt 20 Three points rear seats safety belt 21 Alarm for unbuckling the safety seat belts 22 Front fog lamp 23 Rear fog lamp 24 Rear door children's safety lock 25 Highly mounted brake lamp on the tail wing 26 Reverse radar 27 Energy absorbing adjustable steering column 28 Energy absorbing accelerator pedal 29 Steering wheel lock function 30 Front light height adjustable 31 Engine anti-thief system 32 Front seats adjustable 33 Four door power window 34 Central door lock 35 Intellectual remote control key 36 Manual rear view mirror 37 Power rear view mirror 38 Steering wheel sound control 39 Rear windsheild wiper/power defogger 40 Power steering 41 Throttle wire open device 42 Alarm system for head light not turning off 43 Intellectual electromagnetic back door opening system 44 12V spare power supply interface 45 Fuel alarm lamp 46 Little spare tire 47 Electronic accelerator 48 Manual air conditioner with pollen filter 49 Single CD with mp3 interface 50 Sound system 4 loud speakers 6 loud speakers 51 PU steering wheel 52 Fabric seats 53 6:4 separated foldable rear seats 54 Front seats height adjustable head pillow 55 Rear seats height adjustable head pillow 56 Sun sheild board with vanity mirror(both for driver and copilot) 57 Combined instruments 58 Anti-dizzy inner rear view mirror 59 Inner lamp 60 Read lamp 61 Cup holder ""Standard Equipment; ""None standard Equipment; ""Optional Equipment;
Great Wall Motor keeps the final interpretation right and modification right to the specifications, equipments, body colors, materials and so on. Please take the information newly released as the final provided there are.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Вторник, 21.04.2009 г. 23:14 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Правим 3 модела автомобили
И за къде по-точно става това нещо? Има 60 коня и 115 нютона, значи за инвънградско не става. Има диаметър на завой колкото моята петица, дето е почти метър по-дълга, следователно и за градско не става. За сравнение сузуки суифт има диаметър на завой 9.4 или нещо от сорта. Европейските и те са с подобна маневреност. Ебах тая сапунерка, дето трябва да правя 15 маневри за обратен завой. Защо ли си мисля, че окачването ще е като на фолксваген поло от 80-та година.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 22.04.2009 г. 10:40 ч. |
|
|