В тази тема ще опиша какво съм правил по моята кола и какво представлява тя всъщност.
Wartburg 353 Sport (De Luxe) с шибидах, произведен 1987г.
След тежка катастрофа през 2002-ра година реших да го възтановя изцяло, това отне много време и труд, но лично аз смятам че си струваше. Колата е с нови номера(сменени началото на 2006та) - Х1719АТ, стария номер беше жълт - Х1719К
Ето снимка на колата преди катастрофата
Снимки след катастрофата
http://images13.snimka.bg/002104888.jpghttp://images13.snimka.bg/002104890.jpghttp://images13.snimka.bg/002104893.jpghttp://images13.snimka.bg/002104894.jpghttp://images13.snimka.bg/002104896.jpgЕто снимки от работата по купето
http://images13.snimka.bg/002104994.jpghttp://images05.snimka.bg/000465202.jpghttp://images05.snimka.bg/000465208.jpghttp://images05.snimka.bg/000465206.jpghttp://images13.snimka.bg/002105019.jpghttp://images05.snimka.bg/000465217-big.jpgА сега да опиша какво е правено по колата:
КАРОСЕРИЯ
- Външно преоборудван от новия модел(Вартбург 1.3)
-Пода е измазан от външна и вътрешна страна с дебел слой Боди 930
-Вратите са измазани с дебел слой автоемайллак и върху него боди 930
-Шумоизолация на предния капак
-Шумоизолация на багажника
-Цвета е сменен от оригиналното сигнално червено на Гранд При
-Брони в цвета на купето
-Огледала ENGELLMANN от Wartburg Irmscher, боядисани в цвета на купето
Интериор-Оригинален спортен волан за Вартбург
- Нова тапицерия на седалките
-Шумоизолация на пода от Вартбург 1.3
-Оригинален мокет от Вартбург 1.3
-Стелки
-Спортни педали
-Задни кори от Вартбург 1.3
-Предни кори лична изработка, тапицирани черен плюш
-Подлакътници от големите, на предните врати
-Нова задна кора, черен плюш
-Нови кори на задните колонки, черен плюш
-Нови панели на волана
-Нови панели на арматурното табло
-Нови пепелници
Двигател-Шлайфан на първи ремонт(74мм) с бутала Kolbenschmidt
-буталата са изпилени с 3.5мм отдолу
http://images13.snimka.bg/002104856.jpg-Полирани преливни канали
-Полирани изпускателни канали(и разширени с 2мм)
-Шлайфана глава с 3мм
http://images05.snimka.bg/000465308.jpg-Нов колянов вал
Всмукателна с-ма
-Спортен въздушен филтър
-Полиран смукателен колектор
-Полирани всмукателни канали
http://images05.snimka.bg/000465296.jpgИзпускателна с-ма:
-Полиран изпускателен колектор
-Спортна изпускателна с-ма с правопоточен шумозаглушител
http://images13.snimka.bg/002106338.jpgГоривна с-ма
- Изцяло рециклирана бензинова помпа с оригинални немски части
- Допълнителна електрическа бензинова подкачваща помпа
- 2 броя горивни филтри за дизел
- Почистен резервоар
- Сменени бензинопроводи
- Ново жило за газта
Запалителна с-ма
Запалителната система е контактно-транзисторна
-3 броя електронни запалвания, български с алуминиев охладител
-Нови текстолитови чукчета
-Свещи Bosch WR7DCX
-Нови бобини
-Нови кабели на свещите
Охладителна система
-Нови водни съединения Semperit+нови скоби навсякъде
-Нов паровъздушен клапан на разширителния съд
-Нова алуминиева шайба на водната помпа
-Нов ремък Бош
-Изцяло рециклирана водна помпа с нови немски части(фибър, лагери ФАГ, турбинка и ос)
-Нов термостат, немски - Behr
- Сменен датчик за перката
Ето как изглеждаше двигателя като го свалих
http://images05.snimka.bg/000465235.jpgЕто го и след работата по него, преди да го кача на колата
http://images05.snimka.bg/000465316.jpg Ходова част и спирачна система-
Предни газови двойнодействащи амортисьори Kayaba Excel-G-Нови немски шарнири
-Нови немски кормилни накрайници
-Нови маншони на кормилната рейка
-Нови немски лагери на главините
-Нови немски втулки на задните носачи
-Нови немски втулки на стабилизиращата щанга
-Нови задни амортисьори
-Нови предни накладки
-Нови предни спирачни маркучи
-Сменени прахозащитни гумички и раздвижени предни цилиндърчета
-Сменена спирачна помпа
-Нови задни цилиндърчета
-Нови задни спирачни маркучи
-Нови задни накладки
-Обслужен регулатор на спирачното усилие+нов маншон
-Нови жила за ръчната спирачка
-Нова спирачна течност Ferrodo ДОТ 4
-Алуминиеви джанти 13 цола и 4 гуми Фулда 175/70
Трансмисия-Нови немски полуоски+маншони
-Сменен диференциал
-Сменени семеринги на диференциала и първичния вал
-Изцяло обслужен и регулиран превключвателен механизъм
-Ново масло Liqui Moly EP80
-Ново немско жило на фрайлайфа
-Ново немско жило на съединителя
-Ново немско жило на километража
-Нов немски тампон на ск. кутия
Ел. система
-Нови немски бушонни табла
-Ново немско реле за къси-дълги
-Ново немско реле за клаксона
-Ново немско реле за халогените
-Нов кабел за масата
-Нови клеми за акумлатора
-Акумулатор Berga Power Block 45Ah
-Нови четки на генератора
-Сменено реле на генератора
Екстри и функционални подобрения-Шибидах
-Обтекател на шибидаха
-Халогенни фарове+оригинално копче за тях
-Биксенон H4 на фаровете
-Алуминиеви джанти 13 цола от Фолксваген монтирани с фланци
-Аларма
-Централно заключване на всички врати
-Оборотомер Autometer(американски)
-Трети стоп
-Задни щори
-Бели циферблати с червено светодиодно осветление
-CD Player Panasonic с 4 говорителя Pioneer(два на задната кора и два на предните врати)
-Запалка
- Перката може да се задейства с копче от таблото
-Жабка с осветление
-Усилвател за антената на радиото
-Светодиодни предни габарити
Общо взето това са съществените неща, има и други дреболии които не вписвам
Ето как изглежда колата в момента
Интериора
Двигателя
Ето и едно клипче за проекта
http://www.youtube.com/watch?v=R-VIcpkPVNkНадявам се това което съм направил ви харесва