Автор |
Съобщение |
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
Re: Най-доброто 1.3 в Бг :)
Значи точно от какво е няма как да ви кажа и аз незнам точно. Предните амортисьори и пружини в разпънато положение са поне с 19 см по-къси от оригиналните, а задните с около 15см, предния амортисьор е двойно действащ и по-твърд от оригиналния, а предните пружини са с по - малък брой навивки но по-дебели. Имах снимки някаде но не ги откривам в момента. Незнам от какво са защото не съм ги купувал аз. Един приятел ми ги продаде, като ги беше взимал за себе си, но не му хареса колко ниска е станала и така. Отзад е с двойна стабилизираща щанга и други подсилки, отпред засега няма. Засега за друго не се сещам.
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Сряда, 21.01.2009 г. 12:18 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Най-доброто 1.3 в Бг :)
Любо само така. Незнам дали знаете обаче с тая кола като се кара из града такива погледи събира особено с турбото като съска... Как да не ти стане кеф да продължаваш напред. Доста пари вече са вложени в нея и ще продължават да се влагат...това е тръпката, манията и т.н. Евала!
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Понеделник, 26.01.2009 г. 00:28 ч. |
|
|
Mi7koN
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 02.02.2009 г. 20:37 ч. Мнения: 1
|
Re: Най-доброто 1.3 в Бг :)
Колата е супер. Как си сложил джантите ?
п.п. Благодаря предварително.
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 21:33 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Най-доброто 1.3 в Бг :)
Не е точно така. Мога да кажа ,че това е може би първият различен начин за монтирване на лети джанти, без смяна на главини или слагане на фланци. Засега това ще е прототипа нa Любо
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Сряда, 04.02.2009 г. 23:43 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Най-доброто 1.3 в Бг :)
Това поредната тайна ли е?
|
Четвъртък, 05.02.2009 г. 20:38 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Е какво му е тайна той ти го каза едва ли не Замисли се ,няма фланци,главините са същите а изведнъж от 4х160 стават на 4х108... как се получава според теб?
_________________
|
Неделя, 08.02.2009 г. 18:33 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Това ми е ясно,но исках някоя снимчица да видя.
|
Неделя, 08.02.2009 г. 21:05 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Понеделник, 02.03.2009 г. 01:29 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Супер! Отзад с барабани ли е и те ли са дупкани, ако са барабани?
|
Понеделник, 02.03.2009 г. 20:48 ч. |
|
|
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Отзад е с дискове, скоро някоя и друга снимка.
П.П. Няма таини колега, прсто нямам време да пиша по форумите, а и без читави снимки си остава само с писането.
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Неделя, 15.03.2009 г. 23:51 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Понеделник, 16.03.2009 г. 00:21 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Сууууууупер!!!! Мерси за сниките и вниманието, аз го оценявам. Станало е супер като визия - показвам го на разни други хора - много се харесва. Вървежа ще го видим на събора, а иначе остава да насадите една кутия и сичко ще е 6+! Сега остава само, да споделите колко е централния отвр на джантите...
|
Понеделник, 16.03.2009 г. 01:52 ч. |
|
|
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
Радвам се че се харесва , а за централния в момента незнам или трябва да намеря инфо за джантите в нета и да ти кажа или трябва да изчакаш докато отида да премеря на място.
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Понеделник, 16.03.2009 г. 17:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Най-доброто 1.3 в България :)
С тези нископрофилни гуми и лети джанти колата наистина придоби доста съвременен вид
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 16.03.2009 г. 18:12 ч. |
|
|
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
Re: Wartburg 1.3RS Turbo
Малко раздвижване по темата. След цяло лято размисли страсти и преразглеждане на проекта, колата претърпя няколко промени, та в момента може да се каже, че е почти на финалната права . Всеки който сам си прави колата знае, че това е бавен процес и нестава изведнъж. Та за лятото като промени бяха направени следните неща: - смених турбото, в момента е ККК 24 - нови маслени пътища до него - джантите бяха пребоядисани в бяло - качихме я и на гуми Bridgestone Potenza 195/50R15 - по спирачките бяха сложени накладки Ferodo - задните амортисьори бяха сменени с нове газови - изпускателната система е изхвърлена - идва тясна и спъва колата Като цяло горе долу това е което е направено по колата досега. Остава да се оправя външния вид който не е променян, изпускателната система вероятно ще е на фи 65, и накрая спортни седалки, че много се търкаляме по фотьойлите . Друго което се сещам е че колата работи на стабилно налягане от 0.4 бара, като с него не че не върви но немога да кача повече, а цел винаги ми е била 0.6 . Това е засега снимки всякакви скоро
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Петък, 11.09.2009 г. 13:34 ч. |
|
|