Повече мощност - повече идеи
Автор |
Съобщение |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Повече мощност - повече идеи
От туин спарка се отказах 1.Много е сложна тая доработка 2.Не помага кои знае колко Някои обаче ми подхвурли идея не да слагам резонансна фуния ами резонансни фунии на всеки цилиндър по една вупроса ми обаче е дали 3 е по добре от една?
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 21:19 ч. |
|
|
ivan_trabant_stz
г-н Самотен
Регистриран на: Понеделник, 20.10.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 91 Местоположение: stara zagora
Skype: ivanz_stz
Automobile: Trabant
|
Re: Повече мощност - повече идеи
може би е по добре ,но е повече играчка,бих казал доста играчка,ама с мерак всичко става
_________________ усмивка за 2
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 22:45 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Къде смяташ да я караш тая кола с фунията?За града забравяш.Дори града да е от селски тип,пак не става.Полирането става с дремел,ако толкова държиш да си строшиш пръстите,може и с обикновена шкурка.Ефект от полирането не чакай,докато не го направиш като огледало.Тук за шкурки вече не говорим.Последния размер водна шкурка си го свъшил преди седмица,от тогава си минал с 1-3 ниво зелена шлайфпаста,минал си последно 4-то ниво финиш за алуминий и евентуално,може би,относително,понякога,ще можем да си говорим,че си направил що годе добро полиране и нагарът наистина няма за какво да се захване. http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5406989Това на снимката е правено с полираща гумичка среден номер.Адски грубо и едро шлайфане.Ефектът,който ти трябва,стои много много нататък във времето,след много работа и ако прекалиш с ентусиазма-някой и друг изгорял дремел.Макар,че очите и ръцете ще откажат да те слушат от умората и вибрациите далеч преди да изгори дремела. p.s. продължавам да твърдя,че в тоя т.нар. "проект" дори при идеално стечение на обстоятелствата,вложеният труд ще е много пъти повече от постигнатия резултат.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 24.12.2008 г. 01:16 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Неискам и аз да проявявам песимизъм но до някъде съм за! мнението на санта... Принципно и аз лично за мен искам такива доработки и се радвам че колеги имат ентусиазъм и желание за толкова и такава работа... но има някои неща които просто няма как да не се отразят на двигателя след тия (тунинги) или като за начало трябва да се замислим за живота на такъв доработен двигател... то така изкарват по 100-120хил. след 3те карба резонански фуниии полирани колектори олекотени валове... то тоя вартбург ще достигне 10 000 и повече работни обороти... колко ще е живота на тоя двигател.. м
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Неделя, 28.12.2008 г. 22:45 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Повече мощност - повече идеи
В общи линии зависи как се кара след това, но като цяло кратък...
|
Неделя, 28.12.2008 г. 23:11 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Те затова хората са направили и съответните валове - http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6998.htmСамо въпроса с цената е малко неприятен
_________________ GameOn
|
Понеделник, 29.12.2008 г. 15:57 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Абе какъвто и вал да сложиш, не очаквай такава тунинг разработка да изкара 200 000км.
|
Понеделник, 29.12.2008 г. 18:51 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Повече мощност - повече идеи
въпросчето ми е към турбо: има ли от къде да се направи връзка и да се сдобиа евентуално с такова валче щото определено радва ? И втори вупрос кум останалата част от колегите мойе ли по какъвто и да е на4ин да се балансира вала така че да се намали теглото на маховика максимално? И трети въпрос от къде мойе да намеря за да си купя петстепенна скоросна кутия за варелчо? Благодаря предварително за информацията
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Понеделник, 29.12.2008 г. 20:31 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Не могат ли да се намерят такива лагери? Като гледам иска едни качествени основни лагери, малко по-различни иглени лагери, малко работа на някой фрезист по мотовилките и добър баланс. В сайта това си и пише - има допълнително изработени мотовилки с по една цепка за по-добро смазване и иглени лагерчета със стоманени сепаратори. Тия иглени лагери все от някъде са ги взели - вероятно от някой мотоциклет. Мери се със шублера и се пита по магазините. А и гаранция тоя вал просто е рециклиран с по-читави части. Няма от къде да прави 1500 евра. От полировката аз лично смисъл не виждам. Не са чак такива натоварванията, че полираните биели да имат значение. А при ниски обороти полировката на тежестите може и да пречи. Така че с повече търсене може да се направи за няколко стотин кинта нещо, което ще е почти толкова добро. И полирането може да се направи. Въпрос на желание. 2. При рециклиране вала се балансира поотделно и се слага маховик с номер 0 ли беше, едно ли беше. Няма проблем да се олекоти маховика и да се балансира после, ама той и без това си е доста лек. Но всяка част от системата без проблем се балансира поотделно. 3. Петстепенна кутия не можеш да намериш. Ивака вика, че познава един, дето е виждал такава едно време. Официално май не е внасяно такова чудо на съвременната технология в България. 10 000 оборота са хубаво нещо, ама тоя вал и да ги издържа двигателя е твърде дългоходов и скоростта на буталото е много голяма. Няма да изкарат много тия бутала. P.S. В тоя сайт хич не са надули цените. 90 кинта за маслени амортисьори, като за тия пари има двойнодействащи газови с 2 години гаранция. И по 100 Евро за дистанционни втулки за главините
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 29.12.2008 г. 22:26 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Амиии има 1 агент които повечето от вас познават тука от форума АТОС на които от поне 5-6 месеца му седи 1 колянов вал... рецикле... с нови лагери SKF при това не са някфи тюркиш менте ами са си хубави скъпи оригинални лагери... основни лагери и лагери на биелите са сменени и на самите биели по средата по височина са направени отвори за олекотяване, като тоя вал ще се монтира (някои ден) в блок с размер на буталата(налични) 75,55 със полирани изпускателни и Ф-смсукателни колектори... снимки ще предложа тия дни на това как изглежда самия вал... и пропуснах да напиша че всичките парички са на обща стоиност около 320-330 като влизат матеряли труд и прочие..
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Вторник, 30.12.2008 г. 01:33 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Повече мощност - повече идеи
От къде са тия бутала 75.55мм? 4-ти ремонт е 75.00, даже тия, дето аз ги слагам са 74.93, ама унгарска им работа. Нагоре май са само по поръчка, а то щом ще е така направо да са 78. Иначе проблема не е в основните - те лесно се намират, пък и не струват милион. Ама биелни за 10 000 оборота трудна работа. Мери се със шублера и се търси по магазините за мотоциклетни части или из нета. През това време вала стои разглобен и майстора чака. Ама като вземем да въртим на 10 000 оборота какво става? Максимална мощност високо горе в небесата към 8500-9000 оборота. Въртящ момент малко повече от сегашния, ама изместен над 5000-5500 оборота. А предавателната кутия, горката е с 4 предавки и то зверски раздалечени. Режеш втора до 9000, кефиш се на 150-160те коня и почваш трета някъде към 5000, където я има 60, я не. Ама сигурно в ибей излизат петстепенни кутии от време на време и който има 1500 евро за оня вал ще намери и кутия. За съжаление аз тоя не го познавам. На кола с такива скорости не й трябват толкова обороти и максимална мощност, колкото възможно най-голяма площ под кривата на мощността и плоска крива между 3500 и 6500 оборота. Ама при двутактовия двигател е трудна работа хем да е много мощността, хем да е в такъв широк диапазон. И какво става - от тоя вал никой няма нужда.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Вторник, 30.12.2008 г. 02:19 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Връзка можеш да направиш ето от тук: LDM-tuning.de Lars Dörfler Max Liebermann Str. 1 08525 Plauen Germany Phone: 0049 3741 550066 0049 163 2525152 e-mail: info@LDM-tuning.deАз им бях писал мейл преди време и ми бяха отговорили че могат да доставят части и до България. Друг е въпроса дали си струва да дадеш 3000лв само за един вал. Ако си решил да дадеш примерно 10000лв за тунинг на Вартбурга тогава става, но едва ли случая е такъв. Иначе за оборотите на тоя вал. Те хората са написали до колко издържа, не задължават никой на кара в такива обороти.
_________________ GameOn
|
Вторник, 30.12.2008 г. 11:52 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Повече мощност - повече идеи
току-що ми пристигна предното стъкло, което бях поръчал от тази фирма. Пратката пристигна доста бързо, а и е удобство че можеш да плащаш и с пейпал. Но като цяло цените им са най-високи от всички останали он-лайн оказиони за Трабант/Вартбург-части.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Вторник, 30.12.2008 г. 12:34 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Такаам - тоя вал в никакъв случай не може да струва 1500 евро! Просто нищо в него не струва толкова. От полировката и аз не виждам смисъл. И тъй като имам майстор под ръка, който прави колянови валове, смятам следващия вал който ще прави да е подобен на този - ще намеря иглени лагери със метални сепаратори и ще направя цепки на биелите за "по-добро мазане". Всичко на всичко повече от 500лв няма да излезе! Основните лагери - на ФАГ са по 25лв/бр, СКФ са по 45лв/бр. Смисъл да се взима СКФ в тоя случай няма, щото за двойната си цена се съмнявам че изобщо са по качествени от ФАГ, просто се плаща за марката. Колкото до 5 степенните кутии - голяма рядкост са. В БГ вероятноста да се намери е практически нулева. Та тук не са внасяли Вартбурзи с подгреваемо задно стъкло пък камо ли с 5 скорости. Иначе на няколко пъти съм имал информация за такива кутии в БГ, само дето все попадат на някви мизерници дето изобщо не оценяват какво имат, а вероятно отдавна са на скраб. п.с. Забравих да кажа - тея валове дето ги продават в ЛДМ се изработват от Eisenach Kurbelwelle Manufaktur. Ето сайт на фирмата: http://www.ebenheim.de/eikuma/
|
Вторник, 30.12.2008 г. 16:32 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Повече мощност - повече идеи
| | | | Bat_Ilko написа: :shock: От къде са тия бутала 75.55мм? 4-ти ремонт е 75.00, даже тия, дето аз ги слагам са 74.93, ама унгарска им работа. Нагоре май са само по поръчка, а то щом ще е така направо да са 78. Иначе проблема не е в основните - те лесно се намират, пък и не струват милион. Ама биелни за 10 000 оборота трудна работа. Мери се със шублера и се търси по магазините за мотоциклетни части или из нета. През това време вала стои разглобен и майстора чака. Ама като вземем да въртим на 10 000 оборота какво става? Максимална мощност високо горе в небесата към 8500-9000 оборота. Въртящ момент малко повече от сегашния, ама изместен над 5000-5500 оборота. А предавателната кутия, горката е с 4 предавки и то зверски раздалечени. Режеш втора до 9000, кефиш се на 150-160те коня и почваш трета някъде към 5000, където я има 60, я не. Ама сигурно в ибей излизат петстепенни кутии от време на време и който има 1500 евро за оня вал ще намери и кутия. За съжаление аз тоя не го познавам. На кола с такива скорости не й трябват толкова обороти и максимална мощност, колкото възможно най-голяма площ под кривата на мощността и плоска крива между 3500 и 6500 оборота. Ама при двутактовия двигател е трудна работа хем да е много мощността, хем да е в такъв широк диапазон. И какво става - от тоя вал никой няма нужда. | | | | |
Бат Илко... зНачи буталцата са унгарчета и аз сгреших размера... 75,45 е като са купувани от тоя бившия магазин за вартбург на подуене... http://www.alcoholmeter.snimka.bg/album ... _id=324177за тия боклучета говорим... поздрави
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 31.12.2008 г. 00:41 ч. |
|
|