Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Повече мощност - повече идеи 
Автор Съобщение
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Повече мощност - повече идеи
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори.

Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец:

1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата.
2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм.
3. Олекотяване на буталата.
4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор.
5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар).
6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата.
7. Полиране на преливните канали.

Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех!

"Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея" :D

_________________
Вторият е първия загубил !


Събота, 04.10.2008 г. 21:11 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Първата идея е друга кола.От 50 коня...какво искаш да извадиш?Е да,вероятно с мноооого олекотяване на купето ще се движиш наравно с някоя 20 години по-нова малолитражка,дето върви като "яко разпилен" Вартбург,ама за сметка на това харчи наполовина и има три пъти по-голям ресурс на мотора.

По варела може да се инвестира...в салон,гуми,изолация,парно...Там са големите мизерии,големите недоглеждания,якото претупване.Ако правиш САМО мотор,никакъв смисъл няма,защото и 160 да започне да вдига,пак ще ти надуе главата от рев ,пак ще се осмърди на горяло масло вътре и пак ще тече като лейка от места,на които никоя друга кола от същата година на производство не тече.Много болна идея е да имаш някакъв rat style курник,дето плащи хората по пътя и гори литър на километър.Колкото и бърз да е...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 04.10.2008 г. 21:28 ч.
Профил ICQ
Зла гад

Регистриран на: Понеделник, 11.08.2008 г. 03:47 ч.
Мнения: 17
Мнение 
75 мм?Набий му 4то ремонт бутала от ИЖ Спорт - 77мм,само буталния болт не знам дали ще съвпадне.


Събота, 04.10.2008 г. 21:52 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч.
Мнения: 21
Мнение 
има 353 с пробег над 300 хиляди километра :shock: без ремонт това го твардя със сигурност,кое хар4и по литър на километър я си припомни нещо за МЕЛКУС РС 1000 и кво сравняваш 353 с малолитражките и малообемните :D поздрави


Събота, 04.10.2008 г. 22:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Подобренията които си замислил са в правилна насока, но има още неща :)


Неделя, 05.10.2008 г. 11:03 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство.
На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета.

Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 05.10.2008 г. 12:56 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч.
Мнения: 41
Мнение 
Santa написа:
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство.
На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета.

Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея.
Те това искам да го видя 1 млн. и в средата на ресурса си :shock: :D :D :D :D Рибалска работа , ей така се правят митовете за великите двигатели на Мерцедес които навъртат по 3-4 млн.км. без ремонт :D Не говори неща които не си сигурен че са вярни . Явно не си на "ти" с ДВГ :D


Неделя, 05.10.2008 г. 13:42 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
Цитат:
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори.

Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец:

1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата.
2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм.
3. Олекотяване на буталата.
4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор.
5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар).
6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата.
7. Полиране на преливните канали.

Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех!

"Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея"


харесва ми да чета такива теми :) Колега вземи първо пусни снимки на твоя Вартбург в другата тема и от там нататък започвай с проектите който си ги замислил :wink:

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Неделя, 05.10.2008 г. 14:51 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
За глупости няма да споря,а и темата е за друго.
Съгласен съм,всички вартбурзи имат ресурс над 300 хиляди,могат с леки доработки да се направят да вдигат 200 и да харчат 7 градско.
А...и има части...дори оригинални туниг каталози се намират,с подписа на Хонекер на тях.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 05.10.2008 г. 21:26 ч.
Профил ICQ
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Хахаха с подписа на Хонекер!!! Добре ве Митак, разсмя ме от сърце :lol:


Неделя, 05.10.2008 г. 22:42 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение 
Снимките на моита гадинка направо биха могли да ужасят мнозина от вас тъи като не съм виждал машина в по окаяно състояние от моита преди да започна проекта по въскресението и :D Но с риск да изпратя мнозина от вас в психодиспансер ще ви ги дам следващия път.
относно коментарите на санта: поне веднъж се опитай да бъдеш оптимист то ако човек казва "тва не може да се направи" щяхме да живеем в пещери :)
а относно доработките възнамерявам да му сложа още резонансна фуния и три карбуратора с хоризонтален поток от мотор замислиа се и система туин спарк но не знам дали ще има ефект :)

_________________
Вторият е първия загубил !


Понеделник, 06.10.2008 г. 20:13 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч.
Мнения: 21
Мнение 
Васко си4ко разбирам,резани бутала,шлайфана глава,пилени канали,разан маховик,резонатор,електронно запалване,големи бубини,ама па 4ак туин спарк :D каде ди ги дена тия две свещи бе 4овек дай едно по едно :) поздрави

Ау, моля те, пиши на човешки език...


Понеделник, 06.10.2008 г. 21:04 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
A вие как правите полиране на горивните камери
аз примерно като смъквах главата и реших да я почистя. Като почистих горивните камери видях че не са гладки ами имат някакви цилиндрични нарези (вдлъбнатинки) образувани при фрезоването и между тях имаше сажди. Със шкурка ги загладих, първо 150, после 400 после 1000, после паста за зъби и парцал. Станаха сравнително лъскави. Не знам дали съм ги полирал добре обаче след като ми се наложи да смъквам пак главата и видях че се беше натрупал нагар се едно не са полирани. Вярно че по-лесно ги измих, ама си натрупва нагар и то плътно. Не знам защо така. Нещо не съм ги полирал както трябва ли.


Понеделник, 22.12.2008 г. 00:48 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Нагара ти се е получил щото караш с гадно масло, вероятно го предозираш и в комплект с това - недостатъчно ръчкане на мотора и лоша центровка.


Понеделник, 22.12.2008 г. 17:18 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Ивак има ли изобщо двигател на трабант или вартбург, който да се гара градско и да няма нагар на горивната камера? В София примерно ако искаш да ръчкаш и подържаш обороти трябва да караш само на първа из центъра.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 22.12.2008 г. 18:03 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов