Повече мощност - повече идеи
Автор |
Съобщение |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Повече мощност - повече идеи
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори.
Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец:
1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата.
2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм.
3. Олекотяване на буталата.
4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор.
5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар).
6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата.
7. Полиране на преливните канали.
Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех!
"Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея"
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:11 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Първата идея е друга кола.От 50 коня...какво искаш да извадиш?Е да,вероятно с мноооого олекотяване на купето ще се движиш наравно с някоя 20 години по-нова малолитражка,дето върви като "яко разпилен" Вартбург,ама за сметка на това харчи наполовина и има три пъти по-голям ресурс на мотора.
По варела може да се инвестира...в салон,гуми,изолация,парно...Там са големите мизерии,големите недоглеждания,якото претупване.Ако правиш САМО мотор,никакъв смисъл няма,защото и 160 да започне да вдига,пак ще ти надуе главата от рев ,пак ще се осмърди на горяло масло вътре и пак ще тече като лейка от места,на които никоя друга кола от същата година на производство не тече.Много болна идея е да имаш някакъв rat style курник,дето плащи хората по пътя и гори литър на километър.Колкото и бърз да е...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:28 ч. |
|
|
IvanSlavkoV90
Зла гад
Регистриран на: Понеделник, 11.08.2008 г. 03:47 ч. Мнения: 17
|
75 мм?Набий му 4то ремонт бутала от ИЖ Спорт - 77мм,само буталния болт не знам дали ще съвпадне.
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:52 ч. |
|
|
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
има 353 с пробег над 300 хиляди километра без ремонт това го твардя със сигурност,кое хар4и по литър на километър я си припомни нещо за МЕЛКУС РС 1000 и кво сравняваш 353 с малолитражките и малообемните поздрави
|
Събота, 04.10.2008 г. 22:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Подобренията които си замислил са в правилна насока, но има още неща
|
Неделя, 05.10.2008 г. 11:03 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство.
На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета.
Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 05.10.2008 г. 12:56 ч. |
|
|
Atanas
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч. Мнения: 41
|
|
Неделя, 05.10.2008 г. 13:42 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
харесва ми да чета такива теми Колега вземи първо пусни снимки на твоя Вартбург в другата тема и от там нататък започвай с проектите който си ги замислил
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Неделя, 05.10.2008 г. 14:51 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
За глупости няма да споря,а и темата е за друго.
Съгласен съм,всички вартбурзи имат ресурс над 300 хиляди,могат с леки доработки да се направят да вдигат 200 и да харчат 7 градско.
А...и има части...дори оригинални туниг каталози се намират,с подписа на Хонекер на тях.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 05.10.2008 г. 21:26 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Хахаха с подписа на Хонекер!!! Добре ве Митак, разсмя ме от сърце
|
Неделя, 05.10.2008 г. 22:42 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Снимките на моита гадинка направо биха могли да ужасят мнозина от вас тъи като не съм виждал машина в по окаяно състояние от моита преди да започна проекта по въскресението и Но с риск да изпратя мнозина от вас в психодиспансер ще ви ги дам следващия път.
относно коментарите на санта: поне веднъж се опитай да бъдеш оптимист то ако човек казва "тва не може да се направи" щяхме да живеем в пещери
а относно доработките възнамерявам да му сложа още резонансна фуния и три карбуратора с хоризонтален поток от мотор замислиа се и система туин спарк но не знам дали ще има ефект
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 20:13 ч. |
|
|
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
Васко си4ко разбирам,резани бутала,шлайфана глава,пилени канали,разан маховик,резонатор,електронно запалване,големи бубини,ама па 4ак туин спарк каде ди ги дена тия две свещи бе 4овек дай едно по едно поздрави
Ау, моля те, пиши на човешки език...
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 21:04 ч. |
|
|
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Re: Повече мощност - повече идеи
A вие как правите полиране на горивните камери аз примерно като смъквах главата и реших да я почистя. Като почистих горивните камери видях че не са гладки ами имат някакви цилиндрични нарези (вдлъбнатинки) образувани при фрезоването и между тях имаше сажди. Със шкурка ги загладих, първо 150, после 400 после 1000, после паста за зъби и парцал. Станаха сравнително лъскави. Не знам дали съм ги полирал добре обаче след като ми се наложи да смъквам пак главата и видях че се беше натрупал нагар се едно не са полирани. Вярно че по-лесно ги измих, ама си натрупва нагар и то плътно. Не знам защо така. Нещо не съм ги полирал както трябва ли.
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 00:48 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Нагара ти се е получил щото караш с гадно масло, вероятно го предозираш и в комплект с това - недостатъчно ръчкане на мотора и лоша центровка.
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 17:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Повече мощност - повече идеи
Ивак има ли изобщо двигател на трабант или вартбург, който да се гара градско и да няма нагар на горивната камера? В София примерно ако искаш да ръчкаш и подържаш обороти трябва да караш само на първа из центъра.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 18:03 ч. |
|
|