Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Моля за вашата помощ 
Автор Съобщение
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Значи първо с платката ги изравнявам двата, няма значение на колко, важното е да са равни.

След това с плочката регулирам и двата цилиндъра, не само първи .

Така ли да разбирам ?


Петък, 21.11.2008 г. 14:47 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Да. При това след затягане на болтчетата гледаш пак защото променя близо 0.1мм само от това, включително и в разликата между цилиндрите :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 21.11.2008 г. 15:33 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Извинявай, Васко, но не съм съгласен с теб. Все пак може и аз да греша, де. Те и двете плочки местят датчика спрямо магнита, така че като се нагласи от голямата плочка първи цилиндър, от малката вече се донаглася запалването на втори. Аз го направих така и си е супер.
Ето и извадка от книгата "Аз ремонтирам Трабант" по този въпрос.
Прикачени файлове:
106.JPG
106.JPG [ 86.39 KiB | Прегледано 7252 пъти ]
Прикачени файлове:
104.JPG
104.JPG [ 93.29 KiB | Прегледано 7257 пъти ]

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 21.11.2008 г. 15:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Аз ти казвам какво съм мерил с часовника. Като местиш голямат плочка се местят и двете еднакво. Като местиш голямата плочка се намалява разликата между двата цилиндъра, като и двата се променят различно. Ако работиш 1:1 по книгата има голеееми проблеми. Първия път утепах няколко часа. Пример:

Въртиш голямата плочка уж за първи цилиндър. Правиш я на 3мм. Да кажем че за промяната от затегнатите болтчета се усетиш

След това въртиш малката плочка за втори цилиндър го правиш 3мм, при което втори ти е станал 2.80 да кажем...

Просто в книгата или няккой е сбъркал или не се гонят перфектни резултати. Ако имаш индикаторен часовник няма причина да не направиш перфектно точна центровка.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 21.11.2008 г. 16:23 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Значи, ролята на часовника се свежда до това, да доведе първи цилиндър на 3 мм от ГМТ, като след това от голямата плочка се наглася центровката, като в това всъщност се състои и цялата процедура. Всичко останало са вече проверки.
Това е според мене.

Значи последно да избистря моето виждане за центроване на запалването.

Центровка на запалването при електронно с индикаторен часовник
=============================================

1. Сваля се дясното колело. Маха се капачката на прекъсвача.

2. Изважда се лулата и се развива свещта на първи цилиндър (откъм маховика), лулата си остава да виси свободно.

3. Довежда се първия цилиндър на 3мм от ГМТ.

4. Охлабва се голямата плочка и леко се върти, докато се чуе отчетливото пукане на искрата, и се застопорява в този момент.

Това е то според мене. Моля за извинение за по-горните ми постове - заблудих се от формулировките в книгата "Аз ремонтирам Трабант". Просто там пише, че голямата плочка е за първи цилиндър, а малката - за втори, което според мене не е вярно, защото запалването е на 180 градуса, и датчикът на Хол е само един, така че разместването на голямата плочка прави едно и също. Т.е. като се нагласи първия цилиндър, втория вече е също нагласен.

Редактирах си мнението, защото ми дойде друго наум за малката плочка. Тя според мене определя ъгъла на завъртане на полупроводниковия кристал спрямо магнита. Точно затова е запечатана с боя - ЗА ДА НЕ СЕ ПИПА. И наистина центровката се прави само от основната плоча.

_________________
Който не напредва, изостава.


Последна промяна Marto_RT на Четвъртък, 27.11.2008 г. 14:40 ч., променена общо 5 пъти

Събота, 22.11.2008 г. 20:20 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Марто точно това се опитвам да обясня, че не е правилно. Първо се пипа МАЛКАТА плочка за да се докара еднакво предверение на двата цилиндъра, без значение какво е то.

След това се върти голямата плочка, като с нея се налгася предверението и на двата цилиндъра.

Просто при въртене на голямата плочка се променят предверенията и на двата цилиндъра еднакво (ако са били 4мм, сега са 3мм да кажем) - в посока на часовниковата стрелка предверението се намалява, в обратна посока се увеличава. При въртене на малката плочка се променя разликата между двата цилиндътра, като се променят и двата (применро от 3 и 5 са станали и двата на 4) - като се бута нагоре разликата намалява, а надолу се увеличава. Първо тя се пипа, тъй като променя доста нелогично предврението на първи цилиндър и до въртене на голямата плочка не трябва да се пристъпва преди да сме сигурни че предверенията са изравнени.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 22.11.2008 г. 22:06 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 03.11.2008 г. 16:15 ч.
Мнения: 11
Местоположение: Козлодуй
Мнение Re: Моля за вашата помощ
Благодаря на всички за съветите! Оказа се,че причината е в "датчика на Хол" Не знам на какво лагерува шайбата,която се върти,но имаше страшен луфт. Датчика е подменен с чисто нов, а това,което видях е ,че малката плочка е пломбирана заводски с боя. Центровка ми правиха само с голямата плочка.


Понеделник, 24.11.2008 г. 20:33 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов