Автор |
Съобщение |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Дистанциращи фланци ?
Здравейте
Искам да попитам хората които са наясно, колко мм максимум мога да напраавя дистанциращи фланци, така че да е безопасно, защото в момента, от както сложих дисковите спирачки, при максимален завой джантата опира в ресора, а не искам да е така, а и освен това се прибраха още повече колелата отпред. Сега като е без барабани, разстоянието между двете колела съвсем намаля и искам да го разширя.. A и все пак искам да сложа доста широки гуми и джанти и не желая да опира никъде. Освен това захващането в последствие на джантата със шпилки ли да е или с дълги болтове?Има ли значение?
Мерси
|
Вторник, 21.10.2008 г. 00:42 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Отиваш на стругар и ти прави 2 фланеца по 20mm(25mm) на 4х100мм с 8 отвора(4 с резби,другите 4 с резби и "легла" за да потънат болтовете) и с преходен централен отвор на 57.1.
|
Вторник, 21.10.2008 г. 01:28 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Това ми е ясно..Аз искам да знам колко мм максимално могат да бъдат..
|
Вторник, 21.10.2008 г. 11:12 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
max-а е 35мм.Първо си купи джантите (щом искаш да са "широки"... )
|
Вторник, 21.10.2008 г. 11:27 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Здравей ! В момента съм с фланци 25 мм и няма проблеми. Усещам обаче, че трябва да са 30 мм. Направи си фланци 30 мм. Става много по стабилно (има значение и офсета на джанта за дебелината на фланеца, да не вземе да упира в калниците ?!). Стругара, който ти ги прави трябва да ги направи със същия диаметър, като главината. Идеята е лекота (ако са от джилязо! ) От каква кола са ти главините ? С шпилки ли ще ги правиш или с болтове( това има значение за конструкцията на фланеца ? Джантите от каква кола ще слагаш ? Дай инфо и ще ти помогна с чертежа !
П-с. Случайно твоя трабант да е бил в петък при ники с дискови спрачки от голф в багажника ?
|
Вторник, 21.10.2008 г. 11:32 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
И аз мисля че с 30мм ще е добре,но както ти каза(и аз написах в горното си мнение) Трябва да знае с какви джанти ще е (ЕТ и J) ,за да сметне колко ще излиза джантата(дали ще я събере под калника).А иначе аз твърдо съм за болтовете...
|
Вторник, 21.10.2008 г. 11:41 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Главините са ми от голф, не знам дали ще съм със шпилки или болтове, защотоне знам кое е по-добре, и за това ъсм попитал в темата..Джантите все още не съм ги купил, но ще си ги купя стига да намеря модела който ми харесва. Като се прибера ще проверя какви джанти мога да сложа, бях се наивл за 14ки, но мисля че и 15ки с доста ниски гумета ще може и ще е добре.
За фланците знам че е обре да са от дуралуминий, но за да мога да ги поръчам ми трябваше информация колко мм да са.Ще пробвам с 35мм..Относно опирането в калниците- не ме притеснява,защото те ще се раздуват(вежди от голф) и доста твърдо окачване..С две думи трябва да заприлича на оранжевия трабант отгоре на сайта...Ако имаш някакъв чертеж ест. много би ми помогнал..
А иначе не мисля че си видял моя трабант, защото той сега доста рядко се кара. А и дисковете са ми монтирани преди около 2 месеца, и не са ми в багажника...
|
Вторник, 21.10.2008 г. 11:49 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Помисли пак. 15" (7J или повече) с малко ЕТ(заради фланците,ако не ги сваляш) и на 2Т мотора смятай кво става...
|
Вторник, 21.10.2008 г. 12:06 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
хаха.. Няма да остане трабантовото двигателче, но твърде много се отплесваме от темата....
|
Вторник, 21.10.2008 г. 12:12 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
ОК. Пусни после някоя снимка .
|
Вторник, 21.10.2008 г. 13:52 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
най-вероятно мойте да са били търся 13" джанти дето да стават без преходници
|
Сряда, 29.10.2008 г. 00:26 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Няма как без фланци. С голфовите главини проблема е че гумите влизат прекалено на вътре. Другия проблем е че опират в ресьора при завиване. Няма как !
|
Сряда, 29.10.2008 г. 18:54 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Да, така е..Независимо от ширината на гумата..Опира дори и с онези малките резервни гумета за ВФ
|
Сряда, 29.10.2008 г. 20:37 ч. |
|
|