Махане на оригиналното боди?
Автор |
Съобщение |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Махане на оригиналното боди?
Дайте съвет как да махна оригиналното боди, което е на пода. Става въпрос за онова, което седи леко като гума. До тук съм пробвал 2 варианта, но и 2-та не ми харесват особено - единия е с телена четка и ъглошлайф а втория с отверка, с която го "лупя" (като след това отново мина с ъглошлайфа, за да падне всичко до метал).
Други идей?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 15.10.2008 г. 18:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
За кое точно питаш? Отвътре на пода има нещо като болкит само на свръзките между елементите. Аз на кабриото го махнах с голяма отверка и шпакла. Има по-съвременни материали, а и при мен и на двата трабанта се е напукало. Отдолу вече целия под е мазан с нещо. Питай Сисо - той доколкото знам го изчегърта всичкото в домашни условия.
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:02 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
На моя отвътре оригинално цялото дъно имаше нещо като "BODY" .
С телената четка нестава,като се върти главата на бормашината гуменото покритие се нагрява и почва да се точи на конци.Затова вземи от някъде пистолет за горещ въздух и шпакла,нагряваш и сваляш.
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:24 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Това че става на конци го разбрах вече по трудния начин Колко долу-горе струва един пистолет за горещ въздух? Не познавам никой, който да има такава джаджа...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:26 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Че ако оригинално е мазано с боди защо го махате? Моето просто беше уникално напукано.
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:27 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Моето е напукано на места...а там където не е напукано и изглежда здраво (дори в началото си мислех да не го пипам там вобще), отдолу има петна ръжда (ама точно като на Далматинец) между бодито и метала и се вижда чак когато започна да го махам...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:29 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Споко и аз го разбрах по трудния начин .А цените на пистолетите за горещ въздух варират като на всички останали стоки - има пистолети и по 20-30 лв има и над 100 лв.
На моито се бяха появили петна(кафяви) от конденза.
|
Сряда, 15.10.2008 г. 19:32 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
Абе пишлеме аз казах ли ти да не си играеш чак толкова ???? Ти луд ли си да си играеш чак до метал да го махаш.. махаш ръждата и ако не искаш да се появява.. с масълцето в дупките през 1-2 години а всяка пролет кичетата да съхнат и да се преглежда ако има ръждичка само на местата където е с боди.. Ей дебела глава си...
_________________
|
Сряда, 15.10.2008 г. 21:30 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Ела да видиш...целия под е на петна ръжа като петниста хиена...
Махам до метал, грунд, боди и заспива... Е като стигна до мазане пак ще има писане из форума де
Да не отварям нова тема - на места, където е имало пОООвечекООО ръжда метала не е равен, а е на язвички, които вътре са ръждиви, а четката не ги лови...тях какво да ги правя? Само не ми казвайте ръждопреобразовател, защото последния път когато намазах пода с такава работа (бях обработил "легена" под седялките) както всичко беше до метал и лъщеше взе че побеля и когато махнах "бялото" отдолу пак се показа ръжда
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 15.10.2008 г. 23:32 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
И ще видиш как след една година на местата където си слагал ти боди има 10х ръжда от това заради което си махнал отигиналното боди
_________________
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 01:23 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Може би просто преобразувателя не е бил качествен. Аз когато правих пода на единия Вартбург ползвах преобразувател и нямах проблеми. Още не е избило ръжда никъде. Спомням си че на етикета пишеше да не се нанася с четка. Може ти да не си го нанасял както трябва.
_________________ GameOn
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 09:13 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Точно с четка го нанасях Е с какво да го нанасям? Имам още една тубичка
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 11:49 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Аз го махах с макетен нож.Иначе има еди такива телени за ъглошлайф , които са страшно здрави и струват 3 лева.Взех си такова онзи ден .Ще постна снимка като го снимам.
С пистолет за горещ въздух става.
На пода вътре няма боди има само някаква боя.Болкита аз го махнах .
Отдолу е тогавашното боди .На пода от външна страна .
трябва да има и някакви химикали, дето да махат тия покрития .
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 12:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Другия вариант е като мене. Пода ми като цяло не е мръднал. Оригиналната боя си седи гладка без напуквания. Просто намазах отгоре боди за да няма влагата пряк контакт с метала. И 1 година си върши работа....
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 14:15 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
За такава четка ли говориш?
http://gal.impulse.bg/galleries/socialbg/a4/48/601bd1b4_0510008396616_00_600.jpg
Не се смейте, просто се бях развихрил
А на пода вътре аз имам боди и под него някаква боя. Всички с лимузини като им кажа и се учудват...да не би само комбито да е "омазвано" отвътре?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 19:09 ч. |
|
|