Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Махане на оригиналното боди? 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Махане на оригиналното боди?
Дайте съвет как да махна оригиналното боди, което е на пода. Става въпрос за онова, което седи леко като гума. До тук съм пробвал 2 варианта, но и 2-та не ми харесват особено - единия е с телена четка и ъглошлайф а втория с отверка, с която го "лупя" (като след това отново мина с ъглошлайфа, за да падне всичко до метал).
Други идей? :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 15.10.2008 г. 18:56 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
За кое точно питаш? Отвътре на пода има нещо като болкит само на свръзките между елементите. Аз на кабриото го махнах с голяма отверка и шпакла. Има по-съвременни материали, а и при мен и на двата трабанта се е напукало. Отдолу вече целия под е мазан с нещо. Питай Сисо - той доколкото знам го изчегърта всичкото в домашни условия.


Сряда, 15.10.2008 г. 19:02 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
На моя отвътре оригинално цялото дъно имаше нещо като "BODY" . :wink:

С телената четка нестава,като се върти главата на бормашината гуменото покритие се нагрява и почва да се точи на конци.Затова вземи от някъде пистолет за горещ въздух и шпакла,нагряваш и сваляш. :wink:


Сряда, 15.10.2008 г. 19:24 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Mario s TT-to написа:
На моя отвътре оригинално цялото дъно имаше нещо като "BODY" . :wink:

С телената четка нестава,като се върти главата на бормашината гуменото покритие се нагрява и почва да се точи на конци.Затова вземи от някъде пистолет за горещ въздух и шпакла,нагряваш и сваляш. :wink:

Това че става на конци го разбрах вече по трудния начин :x :( Колко долу-горе струва един пистолет за горещ въздух? Не познавам никой, който да има такава джаджа... :(

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 15.10.2008 г. 19:26 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Че ако оригинално е мазано с боди защо го махате? Моето просто беше уникално напукано.


Сряда, 15.10.2008 г. 19:27 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Моето е напукано на места...а там където не е напукано и изглежда здраво (дори в началото си мислех да не го пипам там вобще), отдолу има петна ръжда (ама точно като на Далматинец) между бодито и метала и се вижда чак когато започна да го махам... :evil:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 15.10.2008 г. 19:29 ч.
Профил ICQ
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Teo написа:
Mario s TT-to написа:
На моя отвътре оригинално цялото дъно имаше нещо като "BODY" . :wink:

С телената четка нестава,като се върти главата на бормашината гуменото покритие се нагрява и почва да се точи на конци.Затова вземи от някъде пистолет за горещ въздух и шпакла,нагряваш и сваляш. :wink:

Това че става на конци го разбрах вече по трудния начин :x :( Колко долу-горе струва един пистолет за горещ въздух? Не познавам никой, който да има такава джаджа... :(


Споко и аз го разбрах по трудния начин :lol: .А цените на пистолетите за горещ въздух варират като на всички останали стоки - има пистолети и по 20-30 лв има и над 100 лв. :wink:

theultimate написа:
Че ако оригинално е мазано с боди защо го махате? Моето просто беше уникално напукано.


На моито се бяха появили петна(кафяви) от конденза. :wink:


Сряда, 15.10.2008 г. 19:32 ч.
Профил
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
Абе пишлеме аз казах ли ти да не си играеш чак толкова ???? Ти луд ли си да си играеш чак до метал да го махаш.. махаш ръждата и ако не искаш да се появява.. с масълцето в дупките през 1-2 години а всяка пролет кичетата да съхнат и да се преглежда ако има ръждичка само на местата където е с боди.. Ей дебела глава си...

_________________
Изображение


Сряда, 15.10.2008 г. 21:30 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Ела да видиш...целия под е на петна ръжа като петниста хиена... :evil: :evil: :evil:
Махам до метал, грунд, боди и заспива... [smilie=sunny] Е като стигна до мазане пак ще има писане из форума де :lol:
Да не отварям нова тема - на места, където е имало пОООвечекООО ръжда метала не е равен, а е на язвички, които вътре са ръждиви, а четката не ги лови...тях какво да ги правя? Само не ми казвайте ръждопреобразовател, защото последния път когато намазах пода с такава работа (бях обработил "легена" под седялките) както всичко беше до метал и лъщеше взе че побеля и когато махнах "бялото" отдолу пак се показа ръжда :evil:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 15.10.2008 г. 23:32 ч.
Профил ICQ
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
И ще видиш как след една година на местата където си слагал ти боди има 10х ръжда от това заради което си махнал отигиналното боди :lol:

_________________
Изображение


Четвъртък, 16.10.2008 г. 01:23 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Teo написа:
Ела да видиш...целия под е на петна ръжа като петниста хиена... :evil: :evil: :evil:
Махам до метал, грунд, боди и заспива... [smilie=sunny] Е като стигна до мазане пак ще има писане из форума де :lol:
Да не отварям нова тема - на места, където е имало пОООвечекООО ръжда метала не е равен, а е на язвички, които вътре са ръждиви, а четката не ги лови...тях какво да ги правя? Само не ми казвайте ръждопреобразовател, защото последния път когато намазах пода с такава работа (бях обработил "легена" под седялките) както всичко беше до метал и лъщеше взе че побеля и когато махнах "бялото" отдолу пак се показа ръжда :evil:


Може би просто преобразувателя не е бил качествен. Аз когато правих пода на единия Вартбург ползвах преобразувател и нямах проблеми. Още не е избило ръжда никъде. Спомням си че на етикета пишеше да не се нанася с четка. Може ти да не си го нанасял както трябва.

_________________
GameOn


Четвъртък, 16.10.2008 г. 09:13 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Точно с четка го нанасях :shock: Е с какво да го нанасям? Имам още една тубичка :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 16.10.2008 г. 11:49 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Аз го махах с макетен нож.Иначе има еди такива телени за ъглошлайф , които са страшно здрави и струват 3 лева.Взех си такова онзи ден .Ще постна снимка като го снимам.

С пистолет за горещ въздух става.
На пода вътре няма боди има само някаква боя.Болкита аз го махнах .
Отдолу е тогавашното боди .На пода от външна страна . [smilie=drunk]

трябва да има и някакви химикали, дето да махат тия покрития .


Четвъртък, 16.10.2008 г. 12:56 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Другия вариант е като мене. Пода ми като цяло не е мръднал. Оригиналната боя си седи гладка без напуквания. Просто намазах отгоре боди за да няма влагата пряк контакт с метала. И 1 година си върши работа....


Четвъртък, 16.10.2008 г. 14:15 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
siso написа:
Аз го махах с макетен нож.Иначе има еди такива телени за ъглошлайф , които са страшно здрави и струват 3 лева.Взех си такова онзи ден .Ще постна снимка като го снимам.

С пистолет за горещ въздух става.
На пода вътре няма боди има само някаква боя.Болкита аз го махнах .
Отдолу е тогавашното боди .На пода от външна страна . [smilie=drunk]

трябва да има и някакви химикали, дето да махат тия покрития .

За такава четка ли говориш?
http://gal.impulse.bg/galleries/socialbg/a4/48/601bd1b4_0510008396616_00_600.jpg
Не се смейте, просто се бях развихрил :oops:
А на пода вътре аз имам боди и под него някаква боя. Всички с лимузини като им кажа и се учудват...да не би само комбито да е "омазвано" отвътре? :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 16.10.2008 г. 19:09 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов