Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Проблем с обороти 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това с гърнетата трябва да е много брутално за да пречи на празния ход. Преди карах всеки ден по някоколко километра с 80+, сега карам по малки улички пенсионерски и разликата е в това че гърнето ми е мокро и че като се кача на цариградско отравям хората първите 1-2 минути :)


Петък, 05.09.2008 г. 10:42 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Spark написа:
Сега като чета и се сетих още нещо. То подкрепя идеята за проблем в карбуратора. След като изгасне в движение (например съм бил на 4та) след това пали с 300 зора на стартер (тогава или свещите са мокри, или трябва да сипвам бензин директно в цилиндрите). Имах и случай не запали изобщо на стартер, но когато я бутнахме запали.

Тоест веднъж идва много гориво и дави, втори път се запушва някъде и не пуска. Така като гледам е карбураторът. Някога го бях разглобявал профилактично, защото в книжката така пишеше. Ще го оправим... :D не е страшен.

Благодаря Ви за компетентните мнения :D и за помощта. Мога само да Ви поздравя за страхотния форум.


Ако иглата заяде в отворено положение, при угасен двигател бензина почва да изтича през един отвор под въздушната клапа на земята.
Затова ако и иглата да е в ред, след като угасиш двигателя, затваряй кранчето на бензина.

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 05.09.2008 г. 14:04 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 04.09.2008 г. 14:55 ч.
Мнения: 5
Мнение 
Не си губих времето да разглобявам карбуратора. Взех от бракуван трабанта на приятел работещ. Служихме го на моя. Моя човек го регулира. Зададохме оборотите на празен ход да са такива, каквито бяха на стария. Колата си парпори както досега, но вече не гасне. Направих едно почистване на резервоара за всеки случай, смених и едно маркуче. Видя ми се нещо нацепено. Закрепи се положението. Дано да изкара по-дълго.


Петък, 05.09.2008 г. 14:54 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
И сега за всеки случай - малко тяга извън града. Да изхвърли наслагванията.


Петък, 05.09.2008 г. 15:53 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Да ме поправят модераторите, ако съм грешен, но тук видях писано за карбуратори.
Тъй като Трабльо е доста лаком (на "градско" в Панагюрище лапа 11,5 литра на 100км), по съвет на специалисти, реших да поставя карбуратор 28 HB Н1-1 и електронно запалване, за да го вкарам в правия път.
Бяха ми дали (срещу 30лв) карбуратор -слагаш и караш, но, реших да изтрия слоя прах и масло и като се загледах, видях два проблема.
Първо пружината, която връща дроселовата клапа беше правена от някой "техничар" и връщаше лостчето, свързано със смукача. Имах същия карбуратор за части, но като реших да взема неговата, се изненадах колко е износена - виж снимката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196043
Явно това е слабо място. Въпрос: някой знае ли от какъв тел може да се навие такова пружинче или трабва да си търся нова, защото моята е износена поне 50%.
Втория проблем е, че на един от "затапените" болтове тапата е "дефлорирана" и подозирам, че нечии сръчни пръсти са въртяли там. Въпрос към много знаещите: за какво е този болт (отвора е ограден с червено на снимката)?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196044
Marto_RT това да не е въпросния винт за СО (тапата на отвора беше пластмасова и пробита)? Какво ще ме посъветвате - дали да използвам този карбуратор?


Четвъртък, 09.10.2008 г. 23:40 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това е болт за въздуха на празен ход. Според някои майстори, с които говорих като имах подобен проблем - там НЕ трябва да се пипа, освен ако няма сериозен проблем. Просто в завода са имали уреди и стендове както сега има за западните коли, а ние правим всичко на око. Все пак може и правилно да е настроено - то ще си покаже. Виж дали държи стабилен празен ход, колко харчи и т.н. Просто като нямаме уреди май това е единствения начин. И моята лостова система има видим луфт, но държи перфектен празен ход още 5 секунди след като го запалиш, за това и не съм се занимавал.


Петък, 10.10.2008 г. 00:41 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Благодаря! Утре ако остане време, ще го монтирам.


Петък, 10.10.2008 г. 01:14 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Здравей
ще ти отговоря и на двата въпроса.

[/quote] Въпрос: някой знае ли от какъв тел може да се навие такова пружинче или трабва да си търся нова, защото моята е износена поне 50%.
Цитат:

В домашни условия тази пружина не може да се направи. Моята също беше много износена и пригодих подобна от карбуратор на ЗАЗ. Стана добре.

------------------------------------------------------------

Цитат:
Втория проблем е, че на един от "затапените" болтове тапата е "дефлорирана" и подозирам, че нечии сръчни пръсти са въртяли там. Въпрос към много знаещите: за какво е този болт?


Този винт се нарича "пломбиран пусков карбуратор" и не се пипа. Той регулира количеството горивна смес за празния ход и частично на горивна смес от байпасния канал, т.е. при развиването му той не само увеличава сечението на канала за празен ход, но и пропуска смес от наддроселното пространство (от главна дозираща система).

------------------------------------------------------------

Според това как описваш карба, пък и от снимките става ясно, че проблемите няма да се ограничат само до горните два. По-добре е да се направи цялостна профилактика, за да си сигурен на пътя.

Успех.

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 10.10.2008 г. 09:41 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов