Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това с гърнетата трябва да е много брутално за да пречи на празния ход. Преди карах всеки ден по някоколко километра с 80+, сега карам по малки улички пенсионерски и разликата е в това че гърнето ми е мокро и че като се кача на цариградско отравям хората първите 1-2 минути
|
Петък, 05.09.2008 г. 10:42 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Ако иглата заяде в отворено положение, при угасен двигател бензина почва да изтича през един отвор под въздушната клапа на земята.
Затова ако и иглата да е в ред, след като угасиш двигателя, затваряй кранчето на бензина.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Петък, 05.09.2008 г. 14:04 ч. |
|
|
Spark
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 04.09.2008 г. 14:55 ч. Мнения: 5
|
Не си губих времето да разглобявам карбуратора. Взех от бракуван трабанта на приятел работещ. Служихме го на моя. Моя човек го регулира. Зададохме оборотите на празен ход да са такива, каквито бяха на стария. Колата си парпори както досега, но вече не гасне. Направих едно почистване на резервоара за всеки случай, смених и едно маркуче. Видя ми се нещо нацепено. Закрепи се положението. Дано да изкара по-дълго.
|
Петък, 05.09.2008 г. 14:54 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
И сега за всеки случай - малко тяга извън града. Да изхвърли наслагванията.
|
Петък, 05.09.2008 г. 15:53 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Да ме поправят модераторите, ако съм грешен, но тук видях писано за карбуратори.
Тъй като Трабльо е доста лаком (на "градско" в Панагюрище лапа 11,5 литра на 100км), по съвет на специалисти, реших да поставя карбуратор 28 HB Н1-1 и електронно запалване, за да го вкарам в правия път.
Бяха ми дали (срещу 30лв) карбуратор -слагаш и караш, но, реших да изтрия слоя прах и масло и като се загледах, видях два проблема.
Първо пружината, която връща дроселовата клапа беше правена от някой "техничар" и връщаше лостчето, свързано със смукача. Имах същия карбуратор за части, но като реших да взема неговата, се изненадах колко е износена - виж снимката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196043
Явно това е слабо място. Въпрос: някой знае ли от какъв тел може да се навие такова пружинче или трабва да си търся нова, защото моята е износена поне 50%.
Втория проблем е, че на един от "затапените" болтове тапата е "дефлорирана" и подозирам, че нечии сръчни пръсти са въртяли там. Въпрос към много знаещите: за какво е този болт (отвора е ограден с червено на снимката)?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196044
Marto_RT това да не е въпросния винт за СО (тапата на отвора беше пластмасова и пробита)? Какво ще ме посъветвате - дали да използвам този карбуратор?
|
Четвъртък, 09.10.2008 г. 23:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това е болт за въздуха на празен ход. Според някои майстори, с които говорих като имах подобен проблем - там НЕ трябва да се пипа, освен ако няма сериозен проблем. Просто в завода са имали уреди и стендове както сега има за западните коли, а ние правим всичко на око. Все пак може и правилно да е настроено - то ще си покаже. Виж дали държи стабилен празен ход, колко харчи и т.н. Просто като нямаме уреди май това е единствения начин. И моята лостова система има видим луфт, но държи перфектен празен ход още 5 секунди след като го запалиш, за това и не съм се занимавал.
|
Петък, 10.10.2008 г. 00:41 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Благодаря! Утре ако остане време, ще го монтирам.
|
Петък, 10.10.2008 г. 01:14 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Здравей
ще ти отговоря и на двата въпроса.
[/quote] Въпрос: някой знае ли от какъв тел може да се навие такова пружинче или трабва да си търся нова, защото моята е износена поне 50%.
Този винт се нарича "пломбиран пусков карбуратор" и не се пипа. Той регулира количеството горивна смес за празния ход и частично на горивна смес от байпасния канал, т.е. при развиването му той не само увеличава сечението на канала за празен ход, но и пропуска смес от наддроселното пространство (от главна дозираща система).
------------------------------------------------------------
Според това как описваш карба, пък и от снимките става ясно, че проблемите няма да се ограничат само до горните два. По-добре е да се направи цялостна профилактика, за да си сигурен на пътя.
Успех.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Петък, 10.10.2008 г. 09:41 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|