Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Моето "съкровище". 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
когато ти остане време може да ми снимаш нещо което и да е.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 23.06.2008 г. 20:05 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
racrac
Това за задните накладки, където на едната челюст феродото е по-късо отколкото на другата го забелязах в зелената библия .
Там на страницата за спирачките,където има схеми на симплекс и дуплекс спирачки.Ако се вгледаш в феродото ще забележиш точно това .Не ми е книгата под ръка за да кажа страница .А и не мога да си отговоря защо е така отзад .


Сряда, 25.06.2008 г. 10:16 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Вярно! Като се загледах и на снимките личи. На моето в момента феродото е цяло и май няма проблем. Но аз съм с изтекли ГО и ГП и не карам много, за да си проличи.


Четвъртък, 26.06.2008 г. 00:43 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Това явно е било на старите трабанти,като твоя .
На моя отзад си бяха нормални като свалях барабаните .
И трабанта си спираше доволно ,когато се караше бая доста преди да се паркира пред нас .

Може да си гресираш въжетата за ръчната спирачка .Много хора забравят че и там има нужда от малко смазка .


Петък, 27.06.2008 г. 11:59 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
siso написа:
Може да си гресираш въжетата за ръчната спирачка .Много хора забравят че и там има нужда от малко смазка .


Ключовата дума е "малко" - даже веднъж годишно е достатъчно. Иначе греста се разтича, попада в барабаните на задните колела и влошава спирането.


Петък, 27.06.2008 г. 14:01 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Днес бе "един добър ден" за Трабльо. Най-после документите му бяха приведени в ред и го изтъркалях на трасето. Има разлика между управляването на Трабант и Рено. При Трабата съединителя е адски мек и зацепва изведнъж, за въртене на волана е хубаво да си по-якичък в ръцете, а за спирането няма проблем , защото се изправям с 92кг на спирачката :) . Не мина и без инциденти. Тъкмо се устремих по един баир и се оказа, че от 2-та литра са останали само изпарения. Добре, че бензиностанцията беше на 500 метра надолу по склона. Въпреки всичко изпитах позабравената тръпка да си караш кашоня. Утре ще сваля предната седалка и ще прекарам малко подпалки, малко цимент и железа и т.н. След ремонта има някакво странно подсвиркване, което варира при различни обороти? :roll:
Тук има два клипа с бръмкането на Трабльо. Моля познавачите да си кажат мнението за звука от двигателя (ако качеството на клипа позволява):
http://www.vbox7.com/play:30039de1
http://www.vbox7.com/play:0fcbf05f;
А това са снимки на Трабльо от разходката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8074751
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8074750


Неделя, 05.10.2008 г. 00:18 ч.
Профил ICQ
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Хубаво е че още една машинка се завръща на пътя. :wink:

В какво се изразява свиренето и от къде го чуваш?
Погледна ли тръбата(гумената) на въздушния филтър,да не се е нацепила и при "засмукването" на въздух да свири? :roll:


Неделя, 05.10.2008 г. 01:04 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Повярвай, ако караш друга кола, на която съединителя е с жило, на трабанта имаш чувството че жилото се е скъсало и си натискаш свободен педал. Много добър съединител. Давал съм кръгче на хора без книжка, всеки успява да тръгне. Относно въртенето - ако смениш втулките и минеш 5000км да кажем с редовно гресиране точно да се раздвижат - става като на кола със серво. Виждал съм трабанти, на които на място може да завъртиш волана с 1 ръка. Какво точно е това свирене.


Неделя, 05.10.2008 г. 01:28 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Опитах да запиша "свиренето", но се чува само шума от двигателя. Иначе се е като звук от свирка, все едно излиза въздух през процеп. Днес водих Трабльо на монтьор с дългогодишен трабантаджийски стаж. Каза ми да проверя турбината и генератора. Според него е лагер на турбина. Като остана свободен ще разчаствам.


Понеделник, 06.10.2008 г. 00:13 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
О, добре дошъл в клуба. Пролетта си смених ремъка. Сложих марков назъбен. И след 1 седмица като почна да свири...ужас. Натегнах го, смених турбината, пак свири. Стигнах до извода че е лагер на алтернатора, явно скапан от пренатягане на ремъка. Няколко месеца си карам така. Единствено малко дразни градско на отворени прозорци. Виж турбината се вижда като хванеш с ръка пласмасовата част и я мърдаш не трябва да има луфт.


Понеделник, 06.10.2008 г. 00:29 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
До колегите, проявили съпричастност към проблема ми с "подсвиркването" в двигателя.
Днес виновника бе определен, измъкнат и изолиран (вярно, че за навъртяни 50 км подсвиркването се видоизмени в юнашко свистене).
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8379258
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8379257
Държа да кажа, че Трабльо се придвижи до местото за ремонт на самоход и не като на един работещ цилиндър!
Тъй като свалях кожуха по мързеливия начин, без да свалям турбината (генератора ми е от Москвич и за да сваля ремъка, трябва първо да сваля него), изникна проблем. Между кожуха и турбината се появи 1см растояние от страната на маската. Не можах да определя защо е така, но сега ми са високи оборотите на празен ход (все още съм с карбуратор 28 HB 3-1). А доколкото видях, кожуха не трябва да влиза под турбината??
И още един въпрос - някой сменял ли е такъв карбуратор с 28 HB H1-1, без да слага по-дълго жило на смукача?


Събота, 18.10.2008 г. 00:32 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Кожуха влиза под турбината. Разбрах го след мноооого мъки. Не е нужно да сваляш турбината. Просто я отхлаби и набутай кожуха под нея. Другото което е - редовно си проверявай натегнатостта на главите. Виждам че гайките са различно затегнати, което най-вероятно значи че са сменяни шпилки.


Събота, 18.10.2008 г. 09:14 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение Re: Моето "съкровище".
Трабльо ми предлага нови "предизвикателства". Издуха ми втора гарнитура на втори цилиндър на същото място, като и първата (виж няколко поста нагоре). Шпилката, която е най-близо, май беше тръгнала да изпуска и днес сложих нова (с пренарязване на резба в цилиндъра -"последен възможен размер"). Поставих и нова глава (старата беше счупена) и днес като го запалих пак започна да подсвирква. За съжаление нямах време да поставя отново старата глава, за да видя дали свиркането ще продължи. Някой да има опит с такъв случай? :roll:


Понеделник, 17.11.2008 г. 01:31 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моето "съкровище".
На мене по едно време ми прискръцваше двигателя на много ниски обороти на празен ход. Така и не разбрах от какво е, май беше от някакви кофти връзки с купето.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 17.11.2008 г. 09:17 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение Re: Моето "съкровище".
И тази година Трабльо "се хвана за зелено".
Мръсен и пепелив, ала все пак жив!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11615826
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11615828
Наложи се да сложа старата глава, защото се оказа, че новата не приляга плътно (като да е изметната). Сигурно ще бъде "врътната" на струга за изправяне, но първо ще се консултирам относно тази процедура с Доктор Зизи.


Сряда, 15.04.2009 г. 00:31 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов