Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
когато ти остане време може да ми снимаш нещо което и да е.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 23.06.2008 г. 20:05 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
racrac
Това за задните накладки, където на едната челюст феродото е по-късо отколкото на другата го забелязах в зелената библия .
Там на страницата за спирачките,където има схеми на симплекс и дуплекс спирачки.Ако се вгледаш в феродото ще забележиш точно това .Не ми е книгата под ръка за да кажа страница .А и не мога да си отговоря защо е така отзад .
|
Сряда, 25.06.2008 г. 10:16 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Вярно! Като се загледах и на снимките личи. На моето в момента феродото е цяло и май няма проблем. Но аз съм с изтекли ГО и ГП и не карам много, за да си проличи.
|
Четвъртък, 26.06.2008 г. 00:43 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Това явно е било на старите трабанти,като твоя .
На моя отзад си бяха нормални като свалях барабаните .
И трабанта си спираше доволно ,когато се караше бая доста преди да се паркира пред нас .
Може да си гресираш въжетата за ръчната спирачка .Много хора забравят че и там има нужда от малко смазка .
|
Петък, 27.06.2008 г. 11:59 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Ключовата дума е "малко" - даже веднъж годишно е достатъчно. Иначе греста се разтича, попада в барабаните на задните колела и влошава спирането.
|
Петък, 27.06.2008 г. 14:01 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Днес бе "един добър ден" за Трабльо. Най-после документите му бяха приведени в ред и го изтъркалях на трасето. Има разлика между управляването на Трабант и Рено. При Трабата съединителя е адски мек и зацепва изведнъж, за въртене на волана е хубаво да си по-якичък в ръцете, а за спирането няма проблем , защото се изправям с 92кг на спирачката . Не мина и без инциденти. Тъкмо се устремих по един баир и се оказа, че от 2-та литра са останали само изпарения. Добре, че бензиностанцията беше на 500 метра надолу по склона. Въпреки всичко изпитах позабравената тръпка да си караш кашоня. Утре ще сваля предната седалка и ще прекарам малко подпалки, малко цимент и железа и т.н. След ремонта има някакво странно подсвиркване, което варира при различни обороти?
Тук има два клипа с бръмкането на Трабльо. Моля познавачите да си кажат мнението за звука от двигателя (ако качеството на клипа позволява):
http://www.vbox7.com/play:30039de1
http://www.vbox7.com/play:0fcbf05f;
А това са снимки на Трабльо от разходката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8074751
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8074750
|
Неделя, 05.10.2008 г. 00:18 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Хубаво е че още една машинка се завръща на пътя.
В какво се изразява свиренето и от къде го чуваш?
Погледна ли тръбата(гумената) на въздушния филтър,да не се е нацепила и при "засмукването" на въздух да свири?
|
Неделя, 05.10.2008 г. 01:04 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Повярвай, ако караш друга кола, на която съединителя е с жило, на трабанта имаш чувството че жилото се е скъсало и си натискаш свободен педал. Много добър съединител. Давал съм кръгче на хора без книжка, всеки успява да тръгне. Относно въртенето - ако смениш втулките и минеш 5000км да кажем с редовно гресиране точно да се раздвижат - става като на кола със серво. Виждал съм трабанти, на които на място може да завъртиш волана с 1 ръка. Какво точно е това свирене.
|
Неделя, 05.10.2008 г. 01:28 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Опитах да запиша "свиренето", но се чува само шума от двигателя. Иначе се е като звук от свирка, все едно излиза въздух през процеп. Днес водих Трабльо на монтьор с дългогодишен трабантаджийски стаж. Каза ми да проверя турбината и генератора. Според него е лагер на турбина. Като остана свободен ще разчаствам.
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 00:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
О, добре дошъл в клуба. Пролетта си смених ремъка. Сложих марков назъбен. И след 1 седмица като почна да свири...ужас. Натегнах го, смених турбината, пак свири. Стигнах до извода че е лагер на алтернатора, явно скапан от пренатягане на ремъка. Няколко месеца си карам така. Единствено малко дразни градско на отворени прозорци. Виж турбината се вижда като хванеш с ръка пласмасовата част и я мърдаш не трябва да има луфт.
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 00:29 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
До колегите, проявили съпричастност към проблема ми с "подсвиркването" в двигателя.
Днес виновника бе определен, измъкнат и изолиран (вярно, че за навъртяни 50 км подсвиркването се видоизмени в юнашко свистене).
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8379258
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8379257
Държа да кажа, че Трабльо се придвижи до местото за ремонт на самоход и не като на един работещ цилиндър!
Тъй като свалях кожуха по мързеливия начин, без да свалям турбината (генератора ми е от Москвич и за да сваля ремъка, трябва първо да сваля него), изникна проблем. Между кожуха и турбината се появи 1см растояние от страната на маската. Не можах да определя защо е така, но сега ми са високи оборотите на празен ход (все още съм с карбуратор 28 HB 3-1). А доколкото видях, кожуха не трябва да влиза под турбината??
И още един въпрос - някой сменял ли е такъв карбуратор с 28 HB H1-1, без да слага по-дълго жило на смукача?
|
Събота, 18.10.2008 г. 00:32 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Кожуха влиза под турбината. Разбрах го след мноооого мъки. Не е нужно да сваляш турбината. Просто я отхлаби и набутай кожуха под нея. Другото което е - редовно си проверявай натегнатостта на главите. Виждам че гайките са различно затегнати, което най-вероятно значи че са сменяни шпилки.
|
Събота, 18.10.2008 г. 09:14 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Re: Моето "съкровище".
Трабльо ми предлага нови "предизвикателства". Издуха ми втора гарнитура на втори цилиндър на същото място, като и първата (виж няколко поста нагоре). Шпилката, която е най-близо, май беше тръгнала да изпуска и днес сложих нова (с пренарязване на резба в цилиндъра -"последен възможен размер"). Поставих и нова глава (старата беше счупена) и днес като го запалих пак започна да подсвирква. За съжаление нямах време да поставя отново старата глава, за да видя дали свиркането ще продължи. Някой да има опит с такъв случай?
|
Понеделник, 17.11.2008 г. 01:31 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Моето "съкровище".
На мене по едно време ми прискръцваше двигателя на много ниски обороти на празен ход. Така и не разбрах от какво е, май беше от някакви кофти връзки с купето.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 17.11.2008 г. 09:17 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Re: Моето "съкровище".
И тази година Трабльо "се хвана за зелено". Мръсен и пепелив, ала все пак жив! http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11615826http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11615828Наложи се да сложа старата глава, защото се оказа, че новата не приляга плътно (като да е изметната). Сигурно ще бъде "врътната" на струга за изправяне, но първо ще се консултирам относно тази процедура с Доктор Зизи.
|
Сряда, 15.04.2009 г. 00:31 ч. |
|
|