Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Как мога да сменя предавателното число на 4 скорост 
Автор Съобщение
Bicagata
Аватар

Регистриран на: Вторник, 02.09.2008 г. 14:35 ч.
Мнения: 50
Местоположение: Горубляне
Skype: bicagata_43
Мнение Как мога да сменя предавателното число на 4 скорост
Искам да го сменим до като върви на 3 в по високи обороти бодвам му 4 и ем ше върви повече ем ше е по икономично ;) ;) ;)

_________________
Като ми се приработи,седам и чекам да ми мине.


Неделя, 07.09.2008 г. 17:04 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение скорости
Каквото и да правиш само се набутваш с пари,никога няма да стане BMV или VW

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Неделя, 07.09.2008 г. 20:20 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Опасявам се,че той има по-високи цели...иска да го направи ПОНЕ Порше...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 07.09.2008 г. 20:29 ч.
Профил ICQ
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение 
Няма проблеми. Що да не се промени предавателното число. Едни 16-ки и джипови гуми и си на 120 с 3000 оборота. Ако ги вдигнеш де.


Понеделник, 08.09.2008 г. 02:40 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Ааа виж за това не се бях сетил :D
Само че , малкия рацер иска само на 4-та , не на всички - ПРОБЛЕМ :D

_________________
Изображение


Понеделник, 08.09.2008 г. 08:28 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Смяната на предавателното число е много лесна.

Първо, завършваш средно образование. Кандидатстваш в произволен технически университет (гледай да е по-на запад на глобуса) със специалност машиностроене. След 5-6 години, когато станеш инженер и дори мокрите ти сънища са пълни с формули и графики, сядаш и си проектираш една скоростна кутия от нулата. Щото на Варгата, както и на всичките коли с 4 степенни ръчни скоростни кутии 4-та е директна - там предавателното число е единица. Ама тогава вече ще знаеш, че от тая доработка няма никакъв смисъл. Щото една красива формула казва, че въздушното съпротивление нараства с третата степен на скоростта. Тоест: удвояваш скоростта - съпротивлението нараства ОСЕМ пъти. На практика: ако за да се движиш с 80 км/ч ти трябват 15 конски сили, за 160 км/ч ще ти трябват 120 коня.

Наистина, физиката е гадна и безмилостна наука. Ще намалиш предавателното число, само и единствено за да може мотора да издъхне на по-ниски обороти при абсолютно същата скорост на движение на колата.

Ама това е животЪт. :mehehehehe: [smilie=gaaaaaaa]

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Последна промяна Nasakoto на Понеделник, 08.09.2008 г. 12:31 ч., променена общо 1 път

Понеделник, 08.09.2008 г. 09:58 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Само една малка поправка - Наско, предавателното число на Варгата на 4-та не е 1.00, а е 0.906 ;)


Понеделник, 08.09.2008 г. 11:50 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Еееее, не разваляй заверата де :mehehehehe:, много си лош. [smilie=roflhfm]

За точната стойност не споря - важна в случая е идеята, или по-точно пълната й безпочвеност. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 08.09.2008 г. 12:31 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Вартбурга няма да е по-икономичен. Трабант и вартбург и икономия.......това е противоречие. С няквко клошарско каране, основен ремонт, спортен филтър и т.н може да свалиш 1-2л за сметка на скоростта и толкоз. Сега малко ли върви - 140-150 за стара соц кола са си доста.


Понеделник, 08.09.2008 г. 12:34 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Наско, съгласен съм с теб че идеята е напълно безпочвена.
Това се опитвам да обясня на всеки който отвори дума за 5та предавка на Трабант или Вартбург. Просто колата не само че няма да вдига повече, а дори ще вдига по малко и ще стане доста по тромава.
Както знаем мощноста е функция на въртящия момент и оборотите, и тя е основен фактор при определяне на максималната скорост на автомобила.
И така, слагаме една 5-та предавка на Вартбурга с предавателно число 0.8 да кажем.
Ако приемем че сега 4та е с предавателно число 1.00 и въртящ момент 100н.м(използвам тези стойности за да се смята по лесно), това значи че имаме действителни 100н.м които отиват към колелата( т.е. умножаваме 100-те нютонметра по предавателното число 1.00).
На 5-та предавка обаче какво става - умножаваме 100 по 0.8 и вече имаме скромния въртящ момент от 80 н.м.
Айде кажете ми този въртящ момент каква мощност ще образува, и ще стигне ли тя за преодоляване на въздушното съпротивление при висока скорост.
Хората не са глупави, смятали са го.
Ако искаш Вартбурга да вдига повече, първо увеличи мощноста му до поне 80-90 конски сили, след това чак мисли за 5-та предавка. Тогава тя наистина ще има ефект


Понеделник, 08.09.2008 г. 13:18 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
Този номер немците го правят с така наречената "4-та дълга" предавка. Всички останали са нормални. Без да пипаш нищо по двигателя развиваш с 15-20 км/ч повече и спястяваш около 1 литър разход на 100. Номера ставал с изработката на нова зъбчатка с 1 зъб повече, което означава, че и диаметъра на зъбчатката е по-голям.

http://cgi.ebay.de/Trabant-Tuning-Getri ... 286.c0.m14 - ето ти за Трабант.
Карал съм такъв Трабант, но двигателят беше пипнат, в резултат на което се движех почти 200 км ето така: Изображение


Понеделник, 08.09.2008 г. 17:38 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На трабанта съм с гуми 155/80. Смятах по разни диви формули - над 80 това са фактически 5-6км/ч повече от това което показва киломтража, тъй като той е правен за 145/80, които са с малко-по малък диаметър от моите. Та какви са ми наблюденията. Преди колата при нормално подаване на газ можеше да подържа 105-110 преди да наритам додолу. Сега за всичко над 100 трябва да се кара до ламарината. Също така скорости от сорта на 85-90 вече не се подържат с припомпване на газта. Какъв е извода? Ами нещата са си сметнати заводски и всяка доработка при същата мощност само спъва колата. Разхода не стана по-малък, даже напротив - сега гори малко повече.


Понеделник, 08.09.2008 г. 18:01 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение 
Може би има минимална полза ако ще се кара наравно. При най-малкия наклон всичко ще се влоши. Дори може да се наложи да включиш 3та. Колата просто няма такава сила на 4 та. Сега в момента правя проби за минимален разход на гориво. Тука в Търново както знаете всичко е 50% нагоре и 50 % с наклон надолу малко или много, което ще рече че колата в баира ще гори повече от нормалното, има дълги участъци над 1 км нагорнище където ако карам на 4та трябва да давам много повече газ отколкото на 3та, т.е. на 4та има по-голям разход, при еднаква скорост (примерно 60-70 км/ч). Т.е. има си оптимални граници, и ако се изкяри нещо от 4та наравно, то при натоварена кола или при най-малък баир нещата пък ще станат по-зле от нормалните + никакво доускорение.


Понеделник, 08.09.2008 г. 19:18 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
На крбураторния мотор разхода се определя от стойноста на вакуума в камерите.Така,че...това дето се опитваш да мериш...за нищо не ти служи.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 08.09.2008 г. 21:38 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов