Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Малко въпроси относно 1.3 
Автор Съобщение
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Малко въпроси относно 1.3
Здравейте преди имах вартбург 353 но го продадох и си взех 1.3 та имам няколко въпроса единия ми е мога ли да си сложа уред за налягането на маслото от лада за да виждам как е налягането а другият ми въпрос е как се сменя карето на полуоската по точно на лявата полуоска

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 19.02.2010 г. 20:32 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Кое каре?
Ами по принцип датчика се слага на мястото за лампата - ако е електронен, ако е механичен - незнам къде се слага тръбичката. Нямам идея как е при ладата.


Петък, 19.02.2010 г. 20:47 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
ChakaZulu написа:
Кое каре?
Ами по принцип датчика се слага на мястото за лампата - ако е електронен, ако е механичен - незнам къде се слага тръбичката. Нямам идея как е при ладата.

Е на ладата е електронен ми се струва защото има кабели отзад. Става въпроса за карето на полуоската външното лявото

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 19.02.2010 г. 21:15 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Външно каре не съм сменял, нямам идея. То си е двойна карданна връзка, ама за смяна незнам.
А датчика, ми би трябвало да е същата резбата, до колкото знам има такава тройка, която се навива на мястото на датчика, слагаш един за лампата и един за уреда. То и аз щях да слагам VDO от Ауди, ама се размина, пък и нямаше датчик....май. Но смятам да сложа за температура на водата първо, щото тия измислени диоди, не можеш да следиш нищо с тях, искам и температура на маслото. Но до колкото знам тия от Лада са добър вариянт и отчитат доста добре, така съм чувал поне. :wink:


Петък, 19.02.2010 г. 21:27 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
ChakaZulu написа:
Външно каре не съм сменял, нямам идея. То си е двойна карданна връзка, ама за смяна незнам.
А датчика, ми би трябвало да е същата резбата, до колкото знам има такава тройка, която се навива на мястото на датчика, слагаш един за лампата и един за уреда. То и аз щях да слагам VDO от Ауди, ама се размина, пък и нямаше датчик....май. Но смятам да сложа за температура на водата първо, щото тия измислени диоди, не можеш да следиш нищо с тях, искам и температура на маслото. Но до колкото знам тия от Лада са добър вариянт и отчитат доста добре, така съм чувал поне. :wink:

Колега аз имам всички уреди от лада включително и този за водата но не знам как да го свържа ако знаеш ще ми кажеш ли как?

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 19.02.2010 г. 23:17 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Да свържеш уреда за вода ли?


Петък, 19.02.2010 г. 23:31 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
ChakaZulu написа:
Да свържеш уреда за вода ли?

Да да свържа уреда за водата

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 19.02.2010 г. 23:49 ч.
Профил
Powered by KKK
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч.
Мнения: 70
Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
popov гледам си от ПЗ дай тази събота неделя да се видиме с машините да полафиме и да ти отговоря на някой от въпросите, че ме мързи да пиша след пиене :oops: номера ми е 0889 899 106 звънкай ако си навит

_________________
БЕНЗИН В КРЪВТА


Събота, 20.02.2010 г. 01:23 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
И пуснете някоя друга снимка, моля ви. :D


Събота, 20.02.2010 г. 11:45 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
IFA_Racing_Team__DDR написа:
popov гледам си от ПЗ дай тази събота неделя да се видиме с машините да полафиме и да ти отговоря на някой от въпросите, че ме мързи да пиша след пиене :oops: номера ми е 0889 899 106 звънкай ако си навит

Колега тази събота и неделя съм зает някой друг път когато съм свободен ще ти се обадя всъщност аз не съм от пз а от едно село до пз иначе мерси за предложението ще го имам напредвид

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Събота, 20.02.2010 г. 11:53 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Датчика за маслото се навива на главата, ако не е същата резба се прави удължител. Слага се някъде на таблото уреда за отчитане и се свързва с една жица от датчика до уреда. На другия извод на уреда може да е отбелязан с + се свързва с + от контактния ключ. Ако се разменят кабелите на уреда ще показва обратно . За водата е същото но датчика трябва да се навие на мястото на стария защото с удължител излиза извън охлаждащата течност и няма да показва вярно. Външните карета се свалят, като се махнат зегерките със специални клещи и със скоба за лагери се изваждат чашките. Може и с чук на менгеме, но внимателно де не се шчупат. Те са иглени и са много здрави и се съмнявам да са свършили. Отвори маншоните и виж по е възможно да си счупил осов водач в центъра на карето при завиване до край волана или слизане от тротоар. На мен ми се случи това при слизане от тротоар зсъс завит до край волан. Успех.


Неделя, 21.02.2010 г. 13:11 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
koce написа:
Датчика за маслото се навива на главата, ако не е същата резба се прави удължител. Слага се някъде на таблото уреда за отчитане и се свързва с една жица от датчика до уреда. На другия извод на уреда може да е отбелязан с + се свързва с + от контактния ключ. Ако се разменят кабелите на уреда ще показва обратно . За водата е същото но датчика трябва да се навие на мястото на стария защото с удължител излиза извън охлаждащата течност и няма да показва вярно. Външните карета се свалят, като се махнат зегерките със специални клещи и със скоба за лагери се изваждат чашките. Може и с чук на менгеме, но внимателно де не се шчупат. Те са иглени и са много здрави и се съмнявам да са свършили. Отвори маншоните и виж по е възможно да си счупил осов водач в центъра на карето при завиване до край волана или слизане от тротоар. На мен ми се случи това при слизане от тротоар зсъс завит до край волан. Успех.

Колега супер си мерси за ценната информация [smilie=2beers] [smilie=2beers]

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 21.02.2010 г. 20:54 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Колеги помагайте колата не иска да пали ток има газ има но не иска да запали акумолатора има ток а стартера започва да върти завърти бързо и започва едва едва да върти и накрая стартера спира от какво може да е това

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 07.03.2010 г. 14:36 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
Намалянето оборотите на стартера- стар акомулатор не държи ток. На газ трудно ще запалиш в този студ. Пробвай на бензин.


Понеделник, 08.03.2010 г. 10:03 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Малко въпроси относно 1.3
От паленето на газ зимата няма много смисъл. Скапва се акумулатора от много въртене (а и за стартера на 1.3 бях чел в стария форум че не е от най-здравите). Освен това докато е студен мотора газта не се изпарява както трябва, харчи адски много и бързо заминават мембраните на изпарителя. Накрая цялата хамалогия излиза по-скъпо, отколкото да покараш на бензин първите една-две минути.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 10.03.2010 г. 14:41 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов