Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Не ще да пали - Трабант 601 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Не ще да пали - Трабант 601
Някакъв лош късмет ме гони с тази кола :(

Та новия проблем. Смених стартера с нов, кранчето за бензина с ново, закачих акумулатора дръпнах смукача завъртях ключа и бръм запали. Подържах я малко на смукач, върнах смукача колата продължи да работи. В един момент почна бавно да затихва и изгасна. Викам си не съм я държал достатъчно дълго на смукач, дръпнах пак смукача въртя ключа стартера върти, палене няма. Ставам развивам свещите гледам ги мокри. Изчистих ги, сложих ги обратно стартера върти, палене ьок. Бензин има, тече ( развих маркучето от към карбуратора ). Смених свещите проблема си остана, смених кабелите нямаше подобрение. Смених бубините нямаше подобрение, пак неща да пали. 6 чифта бобини изпробвах. Явно няма искра.

Само електронното не съм сменял :(

Ако имате идея ще Ви бъда благодарен да споделите. Утре възнамерявам да сменя и електронното. Ще си взема и две нови бубини от магазина за да съм сигурен че работят.

Стартера върти, смес се прави, явно няма искра :(

P.S: Подозирам, че това поведение има нещо общо с факта, че някой беше закачил масата на електронното към единия болт с който се хваща към купето, но може и просто да си въобразявам.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Сряда, 12.03.2014 г. 02:19 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч.
Мнения: 107
Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Имах същия проблем,оказа се ,че дава искра когато си поиска и няма пълно изгаряне.Провери си центровката и кабелите на електронното,виждам че си писал за масата на електронното ,пробвай да върнеш кабела където е бил поставен първоначално и би трябвало да запали.

_________________
STREET RASING TEAM BS

Изображение


Сряда, 12.03.2014 г. 05:39 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Колега,смени първо само долната платка/на коляновия вал/,като внимаваш да не размениш жиците,сложи свещите на маса включени към лулите ,дай контакт и завърти на ръка турбината,като гледаш на електродите на свещите за искра.Чак тогава ,ако я няма сменяй кутията.Успех!
,Ако купуваш ново електронно,само не взимай българско,нямам нищо против производителя,но не са добри!


Сряда, 12.03.2014 г. 07:41 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Масата където и да я сложиш не трябва да прави проблем до степен, че да не можеш да запалиш. Виж да не си разменил изводите на бобините и както ти е писал Ники на първо време без да сменяш още долна платка виж има ли искра на свещите..

_________________
Изображение


Сряда, 12.03.2014 г. 10:06 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Погледни тази тема, в нея има упътване за проверка на електронното. viewtopic.php?f=32&t=5163


Сряда, 12.03.2014 г. 10:09 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Днеска сутринта го пробвах пак. Чу се леко припаткване и продължи по старо му. Днес ще си прибера новия карбуратор, и две нови свещи и довечера се мятам. Може и да палне.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Сряда, 12.03.2014 г. 12:14 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
99% съм сигурен, че е електронното там отказва от раз няма междинно положение особенно при долната платка оттказва тотално а ако е горната остава на един цилиндър.
Значи долната платка подава сигнал тоест импулс към горната по зеления проводник а кафевия е маса а черния + . Горната платка има задачата да усилва сигнала и да го разпрредели към двете бобини. При електронното няма износване а просто като телевизора примерно от раз отказва. Така, че аз винаги имам резервно електронно в колата си :wink:

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Сряда, 12.03.2014 г. 21:48 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
В крайна сметка, след като смених измисленото и преправяно електронно с оригинално немско такова и наравих центровка запали. Даже минах 350 км вчера с него. Много добре върви.

Малко по-късно ще кача снимки на старото електронно, че немога да определя какво производство е било. [smilie=2beers]

Благодаря на всички за помоща.

P.S: След 350 км, нещо перката почна да звучи малко странно. Всякаш лекинко и се опират от време на време краищата в метала. Възможно ли е да е отиващ си лагер? Ремъка не съм го натягал много. Около 10 мм при натискане с палец между вала и перката. И ако е заминаващ си лагер, някаква идея колко време мога да карам така?

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Понеделник, 17.03.2014 г. 09:52 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Трябваше още в началото да кажеш, че си с българско електронно. Те и нови да са само от стоенето не отлепят..

_________________
Изображение


Понеделник, 17.03.2014 г. 10:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Колега,радвам се,че трабанта ти се движи!За лагера на турбината направи следното: Разкачи ремъка,завърти турбината-не трябва да шуми много! Хвани я в центъра и и разклати-не трябва да има луфт.Сменява се на преса,но може да си намериш и втора употр.читава турбина!


Понеделник, 17.03.2014 г. 10:16 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
niki_k написа:
Колега,радвам се,че трабанта ти се движи!За лагера на турбината направи следното: Разкачи ремъка,завърти турбината-не трябва да шуми много! Хвани я в центъра и и разклати-не трябва да има луфт.Сменява се на преса,но може да си намериш и втора употр.читава турбина!


И без да разкачам ремъка като я разклатя ми се струва че има лек луфт :)

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Понеделник, 17.03.2014 г. 10:30 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Провери първо да не се е разместила гумената лента/уплътнение/, която е между турбината и ламаринения кожух. Ако се размести започва да дрънчи.
Ако са заминали лагерите , сменяй с турбина втора употреба.


Понеделник, 17.03.2014 г. 13:50 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
air123 написа:
Провери първо да не се е разместила гумената лента/уплътнение/, която е между турбината и ламаринения кожух. Ако се размести започва да дрънчи.
Ако са заминали лагерите , сменяй с турбина втора употреба.


Трабанта ми бе закупен без гумените оплътнения м/у перката и ламаринения кожух. При запален двигател като натисна перката от горе ( да спре да се влияе от вибрациите ) пак продължава да го издава този звук. Да питам аз. Болта с който се навива перката към поставката и за двигателя трябва ли да има гайка от вътрешната си страна. Там където е захванат към перката или резбата трябва да е във самата перка?

Друго което забелязвам е, че във най-издадената си част перката има следи от триене в нещо, това ме озадачава. Което ме навежда на мисълта, че някога от дясно се е случвало нещо на колата. Довечера ще кача снимки.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Понеделник, 17.03.2014 г. 15:33 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
За уплътнението, знам , че трябва да има за да обира вибрациите. При разглобяването на моя, бях го забравил и дрънчеше.
За гайката и болта , доколкото съм разбрал , по спомен мисля , че болта беше хванат с гайка към турбината и с втора гайка после за основата. Може обаче и да бъркам, за съжаление колата е на село и не мога да погледна.


Понеделник, 17.03.2014 г. 15:56 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Не ще да пали - Трабант 601
Стандартно на алуминиевия корпус на турбината има шпилка завита в него,а не болт.Също така където е завита шпилката има цилиндрична отливка,която влиза в един отвор на картера и фиксира турбината в този отвор,а отдолу се закрепва с шайба и гайка.Някои колеги отвиват шпилката и я сменяват с болт за да свалят по-лесно турбината и сменяват ремъка.Отпред перката не би било редно да закача никъде,обикновено закачат краищата на пластмасовата перка в алуминиевия корпус отвътре,когато се разбие лагера!


Понеделник, 17.03.2014 г. 16:00 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов