Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Автор |
Съобщение |
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте, Орлине и този сайт съм го прочел целият,даже има раздел в който всеки си регистрира колата по номер купе,двигател,оригинален цвят,дали е реставрирана и т.н.Относно цвета,още не съм решил окончателно,но ще го направя какъвто е бил оригинален и е възможно да оставя жълтите ленти.Дуропластите не са сменяни с изключение на заден ляв калник.говорих и със сина на собственика.Като започна да шкуркам внимателни боята по калниците и започват да излизат по ред всички слоеве боя,грунд и т.н.Когато свалях уплътненията на прозорците от долу се видя същият цвят,по скоро слонова кост.Почти се отказах да боядисвам в допълнителен цвят основата на стоповете,гривните на фаровете и броните,при това ,ако се загледате в снимките когато го товаря с паяка,се виждат сиви гривни и броня.Все още мисля по въпроса.Относно тапицерията със сигурност е оригиналната,защото отгоре беше облечена допълнително и цветовете се връзват с корите по вратите и аз съм първият който я разглоби до съставните им части.Ето и малко снимки от тапицерията:
|
Понеделник, 02.02.2015 г. 19:31 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Да, тапицерията ти е оригинална, осъмни ме плата на задната страна на облегалката, защото моята седалка е с метален гръб и има доста по-различно захващане към купето. Оказа се, че първият Трабант на родителите ми е бил Р50/2, а не 600, макар че е бил с двете странични лайсни и по-големия двигател.
Погледнах в един голям лексикон и видях, че от първите месеци на 1964 вече е бил без бутона на пода за превключване на къси/дълги светлини, така че не предишния собственик го е махнал, а може би си е така фабрично.
Нямам търпение да видя този красавец на живо.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Сряда, 04.02.2015 г. 14:56 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Здравейте ,Орлине в сайта който ми прати http://www.trabant-original.de/otdbx/ColorDB_view.php,има по месеци и години,кога какви промени са правени по трабанта през годините,от 57г до 91г.прочетох го с преводач целия и там много точно и подробно е описано.Относно гърбовете на задните седалки има с метален гръб,но те са 62-63г. Превключвателя къси дълги със сигурност е долу и дори смятам,че и в началото 601 64-67г е също долу.Намерих преди време един скелет от 600 комби и там също е долу превключвателя.Ще се стремя да е максимално автентичен.Аз продължавам работата по вратите, много трудна и прецизна работа,защото аз дефакто ги правя от нищото.Тези дни ще кача снимки.
|
Сряда, 04.02.2015 г. 19:28 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
на Тт 601 произведен 1966 г превключвателя гарантирано е долу- такъв беше първият ни Тт.
|
Сряда, 04.02.2015 г. 23:26 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
И аз имам 601- 65-ка и при моя превключването е долу и на 600 лимузинката ми е 63г. също е долу превключването така, твойто сигурно е долно. Ако навремето е дефектирало е възможно да е дефектирало и да е приработено от по - новия модел. Долу влага това онова дефектират лесно
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Сряда, 04.02.2015 г. 23:46 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
При мен беше пробита дупка на таблото и преместен превключвателя над ключа за палене,аз ще го сваля долу и съм приготвил чисто нов .Който не е разгледал сайта по горе да го прегледа,според мен е много интересен,раздел technische anderungen
|
Четвъртък, 05.02.2015 г. 00:05 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Прави сте, превключвателя долу го махат за S и S де-лукс през 1967, а при всички стандартно чак през 1977. През 1964 промяната е само за "присветването" на дълги: Разводних ти темата, колега
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Четвъртък, 05.02.2015 г. 17:28 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
Колеги здравейте,Орлине въобще не си разводнил темата,напротив събира се информация,която може да бъде полезна.Относно моята сага с вратите продължава,но вече се вижда края.Смених изгнилите ламарини в горният край под кутиите,грундирах ги, ,препаснах кутиите,защото са много важни,от тях зависи захващането на алуминиевата рамка,разстояние ,луфтове и т.н.Навремето намерих по добра дясна врата от моята и мислех да сложа нея,като разрязах оригиналната,но се установи ,че по добре си ляга неговата врата и сега я възстанових от парчета ламарина,като стане готова ще я пясъкоструя и грундирам прахово.Ето и малко снимки:
|
Четвъртък, 05.02.2015 г. 20:19 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Четвъртък, 05.02.2015 г. 20:22 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Събота, 07.02.2015 г. 19:41 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Вторник, 10.02.2015 г. 19:54 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Събота, 14.02.2015 г. 20:46 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Вторник, 17.02.2015 г. 21:48 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Петък, 27.02.2015 г. 17:36 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Реставриране на Трабант комби 600 1965г
|
Неделя, 01.03.2015 г. 20:50 ч. |
|
|