Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Човека си решава. Надали обаче ще смее да мине с реното от там отдето смело ще мине с трабанта. 300лв дори и да му вземе сега ще съжалява при първата повреда на реното ако спешно му се наложи да пътува.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 17.08.2008 г. 14:07 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
То по тая логика дай да имаме 5-6 коли, че белкем имаме 1 изрядна....
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Неделя, 17.08.2008 г. 14:12 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
С кабриото веднъж бях тръгнал на горска разходка. Нещо сбърках пътя и се забатачих по едни шубраци. По едно време настигнах Лада нива. Ония гледаха като гръмнати как аджеба тоя трабант успява да върви по такъв път. И действително 4 години съм го ползвал точно като джип, най-често натоварен с по няколко човека и доста време каран хамалски и неграмотно. Единствената авария беше когато паднах в една канавка и спуках колектора, както и веднъж затънах в една брутална кална локва и бутахме. За жълтия мисля че неведнъж съм писал как пътувах в най-бруталния сняг или как дръпнах ауди 80 да запали от лед. Така че никак не подценявайте трабанта като втора кола. До сега да чукна на дърво за година и половина никога не ми е отказвал, освен когато забравя някой консуматор или да сипя бензин, но това са си мои дивотии.
|
Понеделник, 18.08.2008 г. 00:04 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Сложен отговор на въпроса-дали да го запазиш или не.
Виж втора кола е спасение-вече по европейски мислим.
Всичко зависи за какво ще го ползваш и за каква цел.
Нали знаете,че в началото и накрая е най-романтично.
Дано да забогатеем по-бързо,за да се радваме на старите си коли.
|
Вторник, 19.08.2008 г. 02:38 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Н майтап:разведи се с жена си.Жена,дето да ми натяква нейното-няма да я бъде.Издържах на такъв режим почти месец и казах Шлайсе!
Иначе ти препоръчвам да действаш под прикритие!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Вторник, 19.08.2008 г. 22:27 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Боби...колкото и да не ти се вярва,по някои въпроси жените имат по-верен поглед.Ориентират се по-бързо в обстановката.В неговия случай-жена му просто е ускорила неизбежото.Каква е разликата дали щеше да вдигне траба на трупчета сега или другата година...Според мен никаква.Само дето щеше да е прекарал цяла година в опити да държи на пътя нещо,чието време е отдавна отминало,а и неговото съзнание е "надраснало".
Баба Еволюция е своенравна стара дама.Не ти дава да катериш по пет стъпала наведнъж,преди да си готов за това.Така и повечето шофьори някога са имали кола,подобна на Трабант.Дали ще е истински,или негов аналог,все тая.Развитието си има етапи.Само,че...така както не можеш цял живот да си носиш ученическата престилка,така и не можеш цял живот да караш Трабант.Поне като основна кола.Много хора години наред си държат в гардероба ученическата престилка,първите копчета за ръкавели или първата вратовръзка.Дълго,след като са спрели да ги носят.
С ТРаба-същата работа.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 19.08.2008 г. 23:24 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Благодаря за съвета! Но след два брака и две деца, гледам мнооого филосовски на съвместното съжителство! Няма смисъл да сменяш нещо, особено ако знаеш, че и следващото ще има недостатъци! А действието "под прикритие" е добър изход, особено ако е добре "дозирано"
|
Вторник, 19.08.2008 г. 23:55 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Според мене, въобще не спирай Трабанта. Освен ако не се занимаваш с благотворителност и не желаеш да го подариш на някого. Триста лева пари ли са? Едно напиване на рибаро-авджийска компания! А дечицата растат! Няма да разбереш кога ще вземат книжки и ще се заоблизват за другата кола. Тогава заставаш "строг, но справедлив",
връчваш им ключовете на Трабанта и им обясняваш, че искаш да видиш километража с 20 000 километра напред, без ПТП. След това да мислят за друга кола.
Ако ли пък дотогава Траби не издържи, Надин никого не връща.
|
Сряда, 20.08.2008 г. 08:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това последното е несериозно. Частите за трабант по магазините ще изчезнат до максимум 1-2 години, заедно с масовите трабанти карани въпреки всичко. Тогава цените на частите ще са брутални и всичко ще се намира от приятели или от някъде си с доставка. Та....докато порастнат децата му, това ще е някаква ретро кола, спрямо която е по-евтино да се купи евтина учебна кола. Но за продажбата.....аз поне не си оценявам месеците труд и колата ми за една работна заплата. По добре да я пропусна...
|
Сряда, 20.08.2008 г. 09:52 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Ултиматумите и правенето на нещо напук в едно семейство хич не са хубаво нещо. Но щом се е стигнало дотам - на война като на война.
1. Ти си имаш Трабант, съпругата ти си има Рено. Всеки си има кола. Къде е проблема?
2. С жена не се спори - това съм сигурен че го знаеш. Най-добрият начин да я убедиш, е с нейните камъни по нейната глава. Това Рено с твоето съгласие ли е купено? Защото ако е купено зад гърба ти или против твоята воля имаш моралното право да вдигнеш ръце и да не се занимаваш с него. В определен момент твоята благоверна съпруга ще има нужда от помощ по колата - я масло ще трябва да се смени, я окачване (френска кола е все пак). Аз на твое място при така поставени условия бих казал: "Ти искаше тази кола - не аз. Оправяй се сама - моята си е наред - аз проблеми нямам.", след което само седиш и гледаш с кеф сериала наречен "Жена обикаля сервизите". Щом прави напук - прави така и ти, нека усети тръпката от разправии с "майстори" ментарджии.
А и за 300 лева ли си закъсал, че да го предаваш за желязо? Ако имаш място където да го съхраняваш и да не пречи - за мен избора е ясен
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 20.08.2008 г. 10:33 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Е, много песимистично! Как така ще изчезнат за една -две години?
Има ли бради, ще има и гребени. Виж в Германия, Полша, Чехия, Словакия и Унгария колко Трабанти се търкалят. Направило ли ти е впечатление, че и у нас започнаха да изпълзяват от гаражи и дворове. До миналата година, като тръгна на път, беше събитие да видя друг Трабант. Сега ги срещам по четири-пет. Има тунинг версии, по които са изсипани сума ти пари. Абсурд е всичко това да изчезне за една-две години. Колкото до частите - има ли търсене, ще има и предлагане. Току виж и узбеките възобновили производството - сигурно си видял линка към статията. Не че разчитам особено на тях, но не го и изключвам като възможност. Ако са тарикати, поне части ще правят с оригиналното оборудване на "Заксенринг", което са купили за жълти стотинки. Пък за децата - не се знае на по колко години са.
|
Четвъртък, 21.08.2008 г. 08:57 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не е казано че съвсем ще изчезнат. Ама цените няма да са един двигател за 50-100лв и цял трабант за части за 50лв. Каквото остане все ще е на фенове, които няма да продават нищо евтино. При все тия уж добре заредени магазини, вече намирам трудно някои части да са оригинални.
|
Четвъртък, 21.08.2008 г. 09:21 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Това ни чака:
http://www.ldm-tuning.de/
и
http://www.supertrabi.de/
и чешенето на егото за удоволствие-както го правят немците.
(и http://www.2takter.de/markt/suche.php?s ... kel=D5E6E1)
сравни с:
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi
Ако и ние си продавахме Трабитата на тези цени,може би щяха да ни гледат на сериозно.
|
Петък, 22.08.2008 г. 00:16 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Да...ако намериш някой достатъчно ненормален,за да ти даде 2 хил евра за Трабнат.
Не вярвам да намериш.Тукне е Германия.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 22.08.2008 г. 00:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако имах парите колкото един германец, нямаше да ми пука да ги дам примерно 5 хилки за трабант и да го направя перфектен. Проблема е че тва са ми едно 10 заплати поне. Ако станат такива цените а заплатите не мръднат особено, което и ще стане трабантите ще останат някакви единични бройки. Отделно че все повече ще атакуват старите коли с данъци, екотакси и други глупости.
|
Петък, 22.08.2008 г. 13:55 ч. |
|
|