Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Предница 
Автор Съобщение
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение Предница
Искам да попитам дали като се поставят макверсони отпред вместо ресор на трабанта ще се подобри или влоши устоичивостта на колата.Според мен когато двете колела са на независимо окочване е по-добре

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Вторник, 29.07.2008 г. 23:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
С точните пружини сигурно ще стане по-стабилно. Но по-комфортно няма да стане, тъй като стабилността ще я имаш само с твърди пружини.


Вторник, 29.07.2008 г. 23:24 ч.
Профил
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
theultimate написа:
С точните пружини сигурно ще стане по-стабилно. Но по-комфортно няма да стане, тъй като стабилността ще я имаш само с твърди пружини.


трабанта е стабилен както казваше един приятел: все едно да вържеш една тенджера за един гоуф и да дрифтиш..

така че ако гледаш клипчета с рали трабанти ще забележиш че повечето са с високи и раздути предници и ниска задница...

_________________
Изображение


Сряда, 30.07.2008 г. 01:01 ч.
Профил ICQ
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Предница
ivan написа:
Искам да попитам дали като се поставят макверсони отпред вместо ресор на трабанта ще се подобри или влоши устоичивостта на колата.Според мен когато двете колела са на независимо окочване е по-добре


Колега ,трабанта е с независимо окачване на всички колелета,зависими са тези както са на задния мост на Лада,Москвич и др-обща ос с или без диференциал.Доста трудно ще ти е да преправяш,още повече ,че ако ползваш бомбетата на калниците ,те не са пригодени за тази цел,а само колкото амортисьорите да гасят колебанията .
По добре се запретни и свали ресора,разглоби го и изчисти от ръжда листовете и ги изглади с шлайф ,след това ги намажи с грес и събери-така ще имаш по-добра возия и няма ресора да е като греда и да ти тропа като каруца.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Сряда, 30.07.2008 г. 08:03 ч.
Профил ICQ
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Ботушите се преправят лесно,аз не искам возия а устойчивост,на трабанта двете предни колела са зависими,защото ресора е общ за двете

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Сряда, 30.07.2008 г. 16:33 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Провери по книгите какви са видовете окачване.Общия ресор не значи зависимо окачване.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 30.07.2008 г. 17:29 ч.
Профил ICQ
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Допълнение към казаното от колегата Shotik: ако решиш да го послушаш, нека греста да е литиева (Литол, Приста имат литиеви греси за около 6-7 лева килото). Графитната (както и всички други калциеви греси) е на основа калциев сапун, и поема влага от въздуха, т.е корозията продължава и под греста. Имай го в предвид :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 31.07.2008 г. 13:03 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Колегите са прави. Трабантовия ресор по средата е неподвижен, което значи че окачването на двете колела е независимо. Кофти момента е че се сваля много по трудно от една пружина, и иска гресиране. При мен си скърца колкото и да маам грес с четката. Shotik много пъти ми е казвал че като се полира и гресира ресора возията на трабанта става несравнима. Някой знае ли какви инструменти трябват за да се свали ресора и да се събере отново в същия вид ?


Четвъртък, 31.07.2008 г. 16:55 ч.
Профил
Зеления миксер
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч.
Мнения: 214
Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
Мнение 
В книгата "Аз ремонтирам трабант" пишеше какви инстроменти трябваха зада се свали ама съм я истрил от компа.


Четвъртък, 31.07.2008 г. 18:34 ч.
Профил WWW
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение ресор
За сваляне трябва гаечен ключ,отвертка ,чук за избиване на осигурителния шплент.За разглобяването му трябва голямо менгеме,секач или манела за да се разтворят скобите и след това се развърта гайката на централния болт и помалко се разхлабва менгемето до разглобяване на листовете.Преди да разглобите с флекс или нещо друго бележете една от страните на листовете,защото по време на обработване ако се обърне лист на 180 градуса и може да се получи изкривяване на формата на ресора и колата после да я видите повдигната от една страна.
Листовете се почистват от ръждата и колкото повече се изглади ,толко подобре ще се приплъзват.Гресирайте и събирайте.
За по лесно сглобяване с парче желязо което влиза почти плътно в отворите на листовете и дължина достатъчна да се наредят листовете и с притискане и слагане в менгемето се събира ресора.Трябва да предвидите възможността да извадите желязото и да монтирята централния болт и да стегнете с гайка листовете.
Монтирате по обратния път и ако е имало подложни планки под ресора ги поставете пак.
Успех!!!

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Четвъртък, 31.07.2008 г. 19:54 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Един майстор ми каза, че ресора се мажел с нафта. Аз обаче модифицирах идеята и ползвах нафта, с която съм мил скоростна кутия на друга кола. Попива по-добре между листовете, отколкото греста, но трябва по-честичко да се маже с четката.

_________________
Който не напредва, изостава.


Понеделник, 04.08.2008 г. 12:54 ч.
Профил
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
Marto_RT написа:
Един майстор ми каза, че ресора се мажел с нафта. Аз обаче модифицирах идеята и ползвах нафта, с която съм мил скоростна кутия на друга кола. Попива по-добре между листовете, отколкото греста, но трябва по-честичко да се маже с четката.


а със стърготините от скоростната кутия ко праим.. :lol:

_________________
Изображение


Понеделник, 04.08.2008 г. 19:07 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Аз съм виждал кутия,в която беше насипан талаш."Нов внос" естествено.В интерес на истината е изкарала доста-към 2000 км,след което директно блокира.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 04.08.2008 г. 19:16 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Какви стърготини, приятелю?
Отсипал съм си малко в едно шишенце - чисто като сълза.

_________________
Който не напредва, изостава.


Сряда, 06.08.2008 г. 08:37 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
По добрият вариант е ресора да се измие с нафта и след това да се намаже с чисто масло или с грес. Няма защо да пренасяш върху него боклуците от другаде.


Сряда, 06.08.2008 г. 08:47 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов