Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Стабилността на Трабант 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Цитат:
Трабантите от по предните години на производство са много по здрави на ламарина и по трудно гният , питай който искаш така ще ти каже , така че това не е сигурно , че повечето са на вторични!

Е аз нали говоря именно за ресиорестите, че са заминали повечето и на практика са останали повече пружинести :wink:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:19 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
И в крайна сметка стабилността на трабанта ( с ресор или пружина ) зависи само от дистанциращите втулки, който симулират (натоварен автомобил) Аз в момента съм с такива и трабанта ми е като малък болид, лепни на пътя и трудно се пързаля !!! И все пак избягваите такива изпълнения, тъй като може да се счупи някой заден носач


Петък, 15.02.2008 г. 09:51 ч.
Профил YIM
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 19:34 ч.
Мнения: 12
Местоположение: с. Аспарухово
Мнение 
Хрумва ми една идея за стабилността. Някой пробвал ли е да сложи реактивни щанги на задните колела - по подобие на Вартбурга? Не съм много запознат със задното окачване на Трабито защото имах такова за много кратко време 2-3 месеца, после минах на Вартбург.


Петък, 15.02.2008 г. 13:49 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
mOm имаш ли чертеж на втулките?


Петък, 15.02.2008 г. 14:49 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
хора, не е до втулките, а до мекотата...Колата става нестабилна, защото е с меко окачване..


Петък, 15.02.2008 г. 18:46 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Значи трабант с макферсон става по-устоичив когато слезне по-кам земята -когато им слегнат пружините от времето или кат се срежат с една навивка мое и да се поставят пружини от голф,а амортесиорите отпред се преправят да са по-тварди.На тези с ресор се правят амортесиорите и отзад и се маха един лист от ресора или пак мое и да се изкове така че купето да е по-кам земята

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Петък, 15.02.2008 г. 18:58 ч.
Профил
Зеления миксер
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч.
Мнения: 214
Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
Мнение 
А могат ли от новите трабанти (89-90) да се сложат прожинтите на старите като се махнат ресиорите?


Петък, 15.02.2008 г. 20:40 ч.
Профил WWW
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
може но си е играчка

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Петък, 15.02.2008 г. 20:47 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Нали се сещаш че като то едната страна ти се наклони и се смъкне, от друга почва да се повдига... За преправянето някой беше писал как става, обаче ми се видя ужасно трудно. И определено за мен е безсмислено да махаш ресора. Трабанта и в двата случая вози като каруца. В единия поне не се обръща.


Събота, 16.02.2008 г. 00:05 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
И аз не съм карал с пружини и не знам как се държи на завои.Моят е с ресор и съм много доволен от стабилмноста на пътя!


Неделя, 17.02.2008 г. 09:47 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Ако вземем два ЧИСТО НОВИ Трабант-а (с ресор и с пружини и амортисьори) Трабанта с ресора ще вози по твърдо но и ще е малко по устойчив от този с пружините...лошото е когато поизпуснат амортисьорите задницата почва да "подскача"(пружината изпълнява по рязко движение поради факта че амортисьора не ползва пълния си капацитет(не прави цял ход)) и става нестабилна в завои...


Неделя, 17.02.2008 г. 10:19 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч.
Мнения: 33
Местоположение: Габрово
Мнение 
Само искам да вметна че при трабант с ресиор няма нужда от реактивни щанги теи като част от силите се поемат от самият ресиор.при триенето на отделните листи един в друг.Второ на амортесьора не му е работа да си ходи на горе на долу в пълен диапазон,той е сложен да държи колелото в пълен контакт с пътя
(при преминаване през дупка амортесьора изстрелва колелото в дупката)


Неделя, 17.02.2008 г. 12:50 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
wartburg_mashine написа:
...на амортесьора не му е работа да си ходи на горе на долу в пълен диапазон,той е сложен да държи колелото в пълен контакт с пътя
(при преминаване през дупка амортесьора изстрелва колелото в дупката)...


Я дай пак...

Каква точно е задачата на амортисьора ?
Благодаря ти, бая се посмях... Само че защо преди да пишеш такива смешки, не попиташ някой, който знае за какво става дума? Хем ще е полезно за теб, а и няма да объркваш тези, дето не знаят (понеже някой може да вземе думите ти за чиста монета).


Неделя, 17.02.2008 г. 15:03 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Няма нищо кофти в пружините, просто трабантовите са прекалено меки за да са стабилни. За сметка на това окачването на двете колела става независимо. При ресора като минеш през дупка цялия мост подскача. Амортисьорите и в двата случая се иска да са читави за да е стабилно. Без тях колкото и твърдо да е окачването, колата постоянно ще се клатушка, защото няма какво да я успокои,


Неделя, 17.02.2008 г. 15:10 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
оня ден като му дърпах ръчните по завойте ми се стори стабилен ама тоя дето беше с мен вика че се отлепили 2 те гуми.завоя беше г образен и го зех с 50 на 3

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 26.02.2008 г. 15:34 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов