проблеми с стартер или нещо друго
Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
проблеми с стартер или нещо друго
значи появи ми се проблем с стартера преди 3,4 месеца давам контакт добре, давам да пали и се чува само 1 чукане и не пали сменям акомулатора пак не пали като го ударя стартера завърта и пали, но след време и с бой неставаше дадох го да ми го оправят оказа се 1 пластина в бубината на стартера и се оправи но после пак почна така, като му пречукам 10 тина пъти се оправяше ама се отказах и вземах друг от грон палеше като чисто нов даже си направих маитап с него на лично "той тоя стартер колко трабанта е палил" даже не ми писа да му кажа че си прая майтап но ето проблемите пак на лице като не го паля 1 седмица неще пак само чука без да върти и ни ума ни дума иначе само малко да завътри пали от раз
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 04.06.2008 г. 17:07 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Тия работи много рядко са от самия стартер. В тая верига тече огромен ток и всяка кофти връзка ознавача невъзможност да завърти. Започваш - клемите чисти ли са, яко ли са стегнати, кабелите здрави ли са. Съответно връзката на масата към скоростната кутия, плюса към клемата на стартера.
Първия тест който трябва да направиш: издърпваш защитната гума на клемата на стартера. Даваш на късо с яка отверка клемата с многото жици на нея и клемата в която влиза една по тънка жица. Ако завърти, значи проблема е в управляващата верига - тая тънката жица отива в контактния ключ.
Като цяло за да пали нормално трябва всички връзки да са чисти, стегнати, кабелите да са здрави.
|
Сряда, 04.06.2008 г. 17:35 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
гледай не само плюса а и минуса. оня кабел където е на ск. кутия.
за да го прави и с друг стартер значи има още нещо.
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Сряда, 04.06.2008 г. 18:29 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
мен ме съмнява от стоенето(стария стартер беше седял 3,4 години без да е баран) иначе нали ви казвам тези номера ми ги прави само като не пален примерно 1 или 2 седмици и наче пали много лесно като го карам всеки ден без да прай мизерии
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 04.06.2008 г. 18:49 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
тогава като начало смажи втулките на стартера и вътре на оста където е бендикса изчисти колкото може и смажи.
имам смътен спомен че на този който пратих му пръснах малко масло.
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Сряда, 04.06.2008 г. 18:58 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
трябва да го отворя да го изчистя и да го смажа,действително ако си му сложил масло там е истината аз като го сложих въртеше като чисто нов,а оттогава мина повече от месец.може би 2
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 04.06.2008 г. 19:06 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Мирише ми на четките и/или четкодържателя на стартера.
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Сряда, 04.06.2008 г. 20:13 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Сваляш стартера и преглеждаш колектора (това е мястото където се търкат четките в ротора) - трябва да е чист...той най-вероятно няма да е, за това го почисти. Профилактично си смени четките (1-2 лв са) и провери четкодържателтие - с еднаква сила ли натискат четките и вобще натискат ли ги
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 04.06.2008 г. 20:20 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
палене
Като свалиш стартера погледни през отвора и виж в какво състояние са зъбите на маховика,сигурен съм ,че на двете места /на 180 градуса/където най-често спира мотора имаш подбити зъби.Опитай да ги зачистиш с пила.Другото е да свалиш бобината /шалтера/ на стартера и като разпоиш капачката почистваш контактните пластини на болтовете.Внимавай с жиците на бобините/те са две вътре/как ги ще ги разделиш,измерваш веригите им и ако има прекъсната ,сменяш целия шалтер.При изправни вериги,запояваш жиците и затваряш капачката.Преглеждаш за хлабави връзки и затягаш.Правиш проба за стартиране като с отвертка съединяваш + клема/кабела от акумулатора/с клемата на шалтера ,а не с другия болт на късо и следиш дали правилно работи.Огледай и бендикса-зъбите му и дали винаги зацепва,иначе го ремонтираш или сменяш.
Успех !
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 08:10 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
за бендикса е добре и маховика ми е горе-долу добре с старият стартер понякога прехъркваше на 1 място но с този никога не е правил така просто стартера не прави нищо не се помръдва
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 16:50 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Започни от най-лесното: клемите на акумулатора и кабелите. Оригиналните ли са - сменяй ги на секундата. Има български оловни клеми, под 3 лева са комплекта. Провери си абсолютно всички кабелни уши и електрически връзки в тази верига (на дебелите кабели) И едва ако тогава пак не ще - отваряй стартер. Не че е голяма философия да се сменят едни четки и да се почисти колектора, ама е добре първият път около теб да има някой, дето го е правил, че ако се закучи работата - да те измъкне от блатото
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 16:58 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
благодаря за съветите в събота го почвам ако не запали
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 17:54 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Все пак пробвай от най-лесното, смажи го.
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 23:46 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
разглобих старият стартер който беше се развалил той имаше същите симптоми като другият и видях че каналите на ротора са зацапани при четките .От какво се получава това и сега на струг ли трябва да се ходи или какво да правя
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 09.06.2008 г. 15:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Почисти всичко от вътре с бензин и парцал и го остави да изсъхне преди да го сглобиш. Аз преди години така почистих моя, който не показваше никакви признаци на живот и още работи.
|
Понеделник, 09.06.2008 г. 16:07 ч. |
|
|