Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Ако говориш по същия начин, по който пишеш много малко хора биха те разбрали .
Тоест ти си го взел така надраскан ли.
Мисля че е бракуван.
Документи и стари номера има ли ?
Ако има, ако си фен и ти се занимава може например да вложиш около 100-200 лева и да го регистрираш.Разбира се с нормална боя .
|
Сряда, 21.05.2008 г. 21:17 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
да така ми го дадоха нямам стари номера бракуван е нормална боя още 300 лв и 200 за регистрацията то става 500 лв аз толкова ще си взема с регистрация и долу горе читав
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 21.05.2008 г. 21:23 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Регистрацията е скъпа. Минимум 100лв за 4 еднакви запазени гуми, предполагам скъп ремонт по спирачките, 70лв за номера, 20 за преглед, 130 за ГО, 10 за винетка....доста дебело. Излиза колкото друг трабант. Относно боята - да грозен е. Направи като сисо - едно хубаво (много важно!) мече от материал подобен на плюш - 4-5лв, 2 кутии български емайлак - 15-20лв, шкурка за 10 кинта и ще стане много по-готин. Виждал съм на jopeto трабанта преди да го удари и мога да кажа, че беше много по-добре боядисан от повечето трабанти.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 21.05.2008 г. 21:24 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
за гумите и спирачките накъде без тях ама останалите неща са скъпо. а за боята искам да е камофлажна ама хич немога да боядисвам коли не съм боядисвал изобщо
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 21.05.2008 г. 21:50 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Най-лесното е да му махнеш тези черти.Ако е спрей с корселин пада веднага.Ама ти си го искаш камофлаж и да го връткаш на село.
|
Сряда, 21.05.2008 г. 23:31 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
аз на лятото мога да му махна този камофлаж и да го пръсна с друга боя ама пак да е камофлажна,някакви идеи
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 22.05.2008 г. 13:34 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Смисъл кви идеи кви цветове ли?Малко не разбрах...ако за цветове ти предлагам черно и сиво смисъл сивото с шпрей и правиш черти подобни като сегашните .. или обратното сиво с черно как решиш
|
Четвъртък, 22.05.2008 г. 14:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Направи го с военно зелено. След това виж някой джип примерно как е боядисан - правиш си дупка в голям картон с размера на петното и пръскаш със спрей. Ще стане доста добре. Това в момента не е камуфлаж а мацаница. Колкото до идеята с кореселина.....няма само спрея да падне от него
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 22.05.2008 г. 14:47 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ми те джиповете който съм виждал сичките са с надрани зелени бой, ама разбрах как се прави камофлажа.благодаря Васко
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 22.05.2008 г. 15:28 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Аз съм го пробвал това,защото предишния собственик беше направил едни черни черти на втатата оклоло 10 см с спрей(много грозно) и за 20мин падна САМО спрея.Целта е да не се прекалява!
|
Четвъртък, 22.05.2008 г. 15:56 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
тези барабани вентилирани ли са или някакъв жалък опит за вентилиране
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 04.06.2008 г. 16:19 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Абе горе-долу са вентилирани
|
Сряда, 04.06.2008 г. 16:27 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
да ама това май е самоделно вентилиран нали
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 04.06.2008 г. 16:50 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Ами мойте предните имат такъв отвор но е по-широк като чели,незнам не съм сигорен,несам се заглейдал в тях отдавна...
Тези се едно са правени с ъглошлайфа.
|
Сряда, 04.06.2008 г. 17:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Вентилирани са. Тези отвори липсват при задните барабани и уж греят повече. А може би по-скоро са направени да изпадат саждите, но със сигурност са оригинални.
|
Сряда, 04.06.2008 г. 17:38 ч. |
|
|