Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Електронно - тестване
Доколкото знам центробежния регулатор дава по-малко предверение при обороти под тези на празен ход, като така уж трябва да пали по-лесно. Не съм забелязал трабанта с чукчета да върви повече на високи обороти, даже напротив - при обороти над 4000 е по-муден от елекетронното при едно и също предверение.
Иначе незнам дали няма да е от полза един истински регулатор, защото при малко предверение върви добре на ниски обороти и мре на високи, а при голямо - обратното. Ако се увеличава с оборотите, може би ще върви по-добре.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 11.04.2009 г. 23:55 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Електронно - тестване
След дълго ровене в моите "боклуци" ето какво намерих! Ако някой се интересува мога да му ги изпратя и на лично само да пише понеже разбрах че тук не са много читави!
|
Вторник, 14.04.2009 г. 18:19 ч. |
|
|
velikova_r
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 16.03.2019 г. 12:34 ч. Мнения: 4 Местоположение: Добрич
Skype: нямам
|
Re: Електронно - тестване
Здравей injenerra, Може ли да ми изпратиш , като прикачен файл на емайл тази статия за ел. запалването на Трабанта . Наистина тук не е много ясно видима . email: velikova_r@abv.bgБлагодаря предварително Ще очаквам
|
Петък, 22.03.2019 г. 12:25 ч. |
|
|
velikova_r
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 16.03.2019 г. 12:34 ч. Мнения: 4 Местоположение: Добрич
Skype: нямам
|
Re: Електронно - тестване
Моля те изпрати на е-майл тази статия : velikova_r@abv.bg
|
Петък, 22.03.2019 г. 12:27 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Електронно - тестване
Фиксираният аванс съвсем не е най-доброто,за което съм готов да водя яростни спорове с някои колеги.Всичко е въпрос на проектантско решение.Конкретно при електронното на Трабанта идеята е била да няма никакви механични части и системата да не се нуждае от никакво обслужване. А това че центробежния регулатор го били сложили за да палел двигателят по-лесно е съчинение на некомпетентни люде.
|
Понеделник, 24.08.2020 г. 23:39 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Електронно - тестване
Фиксираният аванс не е най-доброто, но е това, което завода е могъл да произведе като технология в тези години. Днес се продават електронни за Трабант - горната плочка с променяща се центровка спрямо обороти и натоварване. Точно затова е центробежния регулатор на трабанта - да запали зимата с тоя никакъв 6 волтов акумулатор на ГМТ и после се фиксира на колкото е направена центровката - тя повече не се променя в хода на работа. Ако наистина изменяше центровка спрямо обороти, както може би си мислите, то същата опция щеше да бъде заложена в електронното.
|
Понеделник, 14.09.2020 г. 22:16 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Електронно - тестване
При Вартбурга с сигурност е въпрос на проектантско решение,тъй като той няма центробежен регулатор,а фабрично електронно запалване са нямали.Относно технологията може да си прав;Опел Аскона например има центробежен регулатор,действащ на оптичния датчик на електрониката. Относно шестволтовия акумулатор - издържлив,надежден,дълготраен;но и по-скъп разбира се.Имахме два шестволтови трабанта,никога не е имало проблем с паленето.Другият,който замина,беше последно с фиксиран на 3 милиметра аванс(с вързани крилца на регулатора).
|
Събота, 17.10.2020 г. 15:31 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Електронно - тестване
Вартбург 353 има фабрично статично електронно запалване, но не е стандартно оборудване и затова не е толкова разпространено.
|
Неделя, 18.10.2020 г. 22:51 ч. |
|
|