Автор |
Съобщение |
Wolfenstein
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 24.09.2014 г. 08:48 ч. Мнения: 26 Местоположение: София
Skype: vankata2020
|
Проблем със спирачките.
Здравейте,имам проблем с цилиндъчетата на спирачките,тече сп.течност.Как се оправят,с нови или има гумички за тях?
|
Сряда, 29.08.2018 г. 14:43 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със спирачките.
Има гумички. Сваляш барабаните един по един, разглобяваш, изкарваш буталата, зачистваш вътрешността внимателно, сменяш гумичките и сглобяваш. Обезвъздушаваш и готово.
|
Четвъртък, 30.08.2018 г. 15:42 ч. |
|
|
Wolfenstein
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 24.09.2014 г. 08:48 ч. Мнения: 26 Местоположение: София
Skype: vankata2020
|
Re: Проблем със спирачките.
От къде се вземат гумички,и добри ли са ,щото съм сменял маншони на полуоската и карат година?Намерих нови цилиндърчета,и мисля да пробвам с тях.И маншона за реиката не издържа много.А със сп. помпа какво се прави?И там ли гумички или друга?От някакъв фиат май пасва до колкото съм чувал.
|
Петък, 31.08.2018 г. 09:48 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Проблем със спирачките.
Гумичките не са от най-добрите - или са оригинални на 30+ години или са унгарски. Бих те посъветвал да си вземеш нови цилиндърчета, има ги и не са скъпи. След известно чакане се намират и нови/рециклирани унгарски спирачни помпи. Преди 10 години си купих от Германия нова помпа, още съм с нея. Струва около 70 евро. С маншоните е същата работа, но някои "универсални" стават и изкарват много повече.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Петък, 31.08.2018 г. 11:17 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Проблем със спирачките.
Спирачни цилиндърчета има в аутокели, цените са около 25-26 лева за брой. Маншона за рейката го има алтернативен от ауди, трябва само да се разтърсиш из форума за номера му.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Петък, 31.08.2018 г. 22:28 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със спирачките.
Маншона на рейката, за който младен говори и е написал във форума е идеален като размери и вече тестван и доказал се във времето. Има и друг вариант, универсален маншон за рейка BAILCAST DBSR100. Също съм слагал такъв и съм много доволен. Има универсални и за полуоските, но там тия маншони не се сменят, докато не се скъсат, защото са направени с истински материали и държат десетилетия.
Основния проблем на спирачките на Трабанта е в цилиндърчетата и това, че те нямат хубава прахозащитна капачка. Или иначе казано имат една тапа, която не е е шапка, покриваща плътно края на цилиндъра както при повечето барабанни спирачки. От това решение влиза влага, която блокира цилиндърчето. От там или нямате равномерно спиране или някое колело почва да задържа. Затова аз лично ви препоръчвам при сглобяване дори на ново цилинцърче с нови гумички да сложите малко смазка преди да сложите тапата накрая. А такава смазка се продава точно за такива цели. И не слагайте обикновена грес, че да не се разтопи от топлината вътре и да си омажете накладките.
|
Понеделник, 03.09.2018 г. 23:24 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Проблем със спирачките.
Артикулния номер на маншона е 23464 по Malo. Търси го в евро07, цената е смешна.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 03.09.2018 г. 23:58 ч. |
|
|