Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Трудно палене на студен двигател.
Автор |
Съобщение |
Wolfenstein
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 24.09.2014 г. 08:48 ч. Мнения: 26 Местоположение: София
Skype: vankata2020
|
Трудно палене на студен двигател.
Здравейте,от скоро имам един трабант 601 комби.Сутрин като паля въртя около 5-10 с. на стартер на студен двигател.Когато не съм го карал седмица две ,въртя още по дълго време.Сякаш няма гориво в карбуратора,или смукача не е наред.На топъл двигател пали веднага.Нормално ли е това?Смазах жилото на смукача защото беше ръждясало и сега трябва да го държа ,защото се връща само.Дайте съвет какво мога да направя.
|
Четвъртък, 20.11.2014 г. 12:12 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Трудно палене на студен двигател.
Колега,смукача не трябва да се връща сам!Най-вероятно проблема ти е там!Все пак дай информация коя год.ти е Трабанта,че карбураторите са различни в годините!
|
Четвъртък, 20.11.2014 г. 16:19 ч. |
|
|
Wolfenstein
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 24.09.2014 г. 08:48 ч. Мнения: 26 Местоположение: София
Skype: vankata2020
|
Re: Трудно палене на студен двигател.
Трабанта е 84г. с карбуратор от последния модел 1-1 мисля че се означава.Махнах гумената тръба от филтъра , и при дръпнат смукач клапата не затваря съвсем плътно, а остава разстояние по малко от 1мм .Като бутна клапата с ръка и се затваря до край.Това нормално ли е?
|
Петък, 21.11.2014 г. 15:21 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Трудно палене на студен двигател.
Трябва да затваря докрай!Регулирай жилото на смукача и виж да не се е откачила или скъсала пружината на лостовата система на въпросната клапа,че жилото се връща само!Мой съвет е да свалиш целия карбуратор,да го почистиш и продухаш жигльорите и регулираш нивото на бензин с поплавъка.Има доста писано по темата във форума.Карбуратора явно ти е 28Н-1-1.Можеш да прочетеш какво пише и в книгата"Аз ремонтирам Трабант"!Успех!
|
Петък, 21.11.2014 г. 16:08 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|