Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
vrider
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч. Мнения: 19 Местоположение: София
|
Още един Трабант
Здравейте! Отдавна съм Трабантаджия, но бях замразил проекта. Имам Трабант седан 90-та, който беше спрян от движение и има проблем с документите., който ще използвам като донор. Наскоро намерих един друг красавец, случайно и се влюбих в него... Предстои му пълна реновация с много малко подобрения и ще е максимално в оригинален вид. В доста добро състояние е, но не е каран от няколко години. Праговете за заминали в задния край, и задните носачи бяха доста пораждясали, но останалата част от купето е здрава. https://www.dropbox.com/s/g88umqhw0xo7a ... 0714.jpg?dhttps://www.dropbox.com/s/eem8mpaetst5x ... 0.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/2bc3w90t7rxyd ... 8.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/75blozu3zi66q ... 9.jpg?dl=0
|
Вторник, 02.09.2014 г. 17:09 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Още един Трабант
Браво колега,пожелавам ти успех.На пръв поглед Трабана изглежда читав,но при положение,че имаш и донор,всичко ще е ОК. Как стоят нещата с документите?
|
Вторник, 02.09.2014 г. 17:41 ч. |
|
|
vrider
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч. Мнения: 19 Местоположение: София
|
Re: Още един Трабант
За сега е със стари номера, собственика има само договор и талон, който не е на неговото име. Скоро ще го закараме да сменим номерата и после прехвърляне. За сега му правя спирачките има блокирал барабан отпред и ръчната не работи, всичко е клеясало. Свалих задните носачи и ги закарах на пясъкоструйка и ги боядисах. Утре ще ги монтирам. Идеята е да се пусне в движение и да мине техн. преглед. https://www.dropbox.com/s/n3jomcznsbab1 ... 9.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/bza54xq2u42h9 ... 3.jpg?dl=0
|
Вторник, 02.09.2014 г. 18:13 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Още един Трабант
Вече го гледахме този Трабант от с.Дръмша. Късмет с прехвърлянето. Доста парички ще ти лапне регистрацията. Данъци за миналите години, глобата че не е регистриран в срок ще е солидна, преглед, смяна на номерата с нови... парите ще са повече от самия Трабант... Това е класически пример за прецакана регистрация от немърливост.
|
Вторник, 02.09.2014 г. 19:43 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Още един Трабант
За жалост е така,прав си колега.Ама с нашата бюрокрация се удължава работата. Машината като цяло видимо е добра и е по-вярно че май институцийте ще глътнат повече пари от нея.
|
Вторник, 02.09.2014 г. 21:56 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Още един Трабант
Това с плащането на данъците откогато не са плащани: от 95-та примерно та до наши дни съм почти сигурен че не е така. Плащаше се някаква не много висока глоба и данъка за текущата година.
По-големия проблем в случая е с това, че продавача реално не притежава колата, която ти е продал.
Успех с документацията и реставрацията. Чакаме да се включиш с нова информация и развитие.
|
Сряда, 03.09.2014 г. 12:59 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Още един Трабант
Здравейте колеги,относно данъка може да не е плащан 15 години,плащат се последните 5 ,другите отпадат по давност.Данъка на трабанта е 8-9 лева,така,че не е кой знае каква сума.
|
Сряда, 03.09.2014 г. 20:03 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Още един Трабант
Плюс някакви незначителни лихви,освен това което казва колегата ilian.Май по-проблемен ще е да се оправи пред КАТ.До колкото разбрах продавача не е собственик,и от там вече се започва с намирането на реалния или негови наследници,евентуално става една...
|
Сряда, 03.09.2014 г. 20:28 ч. |
|
|
vrider
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч. Мнения: 19 Местоположение: София
|
Re: Още един Трабант
Да, това беше недостатъка на колата, също така се наложи да се репатрира до София. Данъка не е плащан от 2006-та, глоба за пропуснатия срок няма да има, въпреки, че пак излиза дебело, тъй като репатрак- 60лв до София репатрак- 30лв от където е колата в момента до КАТ Регистрация- 70лв това включва и прегледа Прехвърляне- 70лв Данъка не знам какви пари е все още не сме се разбрали със собственика, но е под 10лв на год. Отделно и гражданска... и въпреки това колата ми хареса, затова се хвърлих. Чакам да го стегна достатъчно за КАТ (спирачки и окачване) другото в последствие, надявам се да мина до седмица. Относно развитието: Карбуратора и кранчето бяха затлачени, и единя жигльор в карбуратора и иглата така запекли, че се наложи смяната им и ново гориво. Моторетката работи добре, но вала румоли, компресията е 7.8 атм на двата цилиндъра на сухо, двигателя никога не е отварян, на 78 000. За сега съм боядисал изчистените носачи и макферсони отзад, утре ще ги монтирам с нови тампони и лагери. Снимки не съм направил още. Сдобих се с колянов вал от старите с ролковия лагер P65 и идн. часовник днес, по-надолу има снимки. Погледнах центровката защото не ми хареса как работи на празен ход, а карба е перфектен. Беше заводска никога не пипана с боя по болтовете, електронно естествено. Стойностите бяха 3.3 на първи и 2.9 на втори цилиндър. Предполагам тъй като двигателя има луфтове. Тъй като ще се прави двигателя и няма да го карам много, не се старах много с центровката като я направих на 1-ви 3.6мм и 2-ри 3.35, не ги изравних много, но разликата е осезаема, работи много добре и вече има стабилен празен ход. Сега си търся картер за двигател от старите P65, за да сложа вала по заводски в него, някой да свирка ако има. Попринцип имам двигател 86-та, но не съм сигурен дали е P65 или P66, има ли начин да се провери без да го цепя? Не искам да преправям вала, а без металните пръстени на ролковите лагери се появява аксиален луфт и съответно шибрите не уплътняват добре, не че няма да работи. Препоръчаха ми да използвам и новия маховик, с метален семеринг като на по-новия модел, а ми казаха, че тези валове с ролковите лагери били по-здрави. https://www.dropbox.com/s/9r5brog2gqsop ... 1.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/o5ky9heknouhs ... 6.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/ill7tb05yq7dg ... 4.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/zvm15y765nv83 ... 5.jpg?dl=0Отделно съм намерил и каталожен списък на свещи които стават за Трабант https://www.dropbox.com/s/j0uolxr1uv0jf ... t.odt?dl=0
|
Сряда, 03.09.2014 г. 20:56 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Още един Трабант
Определено си струва инвестицийте,добра изглежда машината.Въпроса е да се стегне колата и да се приведе в експлоатация,лошото е все от към финансите,позната ситуация.
|
Сряда, 03.09.2014 г. 21:33 ч. |
|
|
vrider
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч. Мнения: 19 Местоположение: София
|
Re: Още един Трабант
Монтирах носачите с новите тампони и лагери отзад, ревизирах барабаните, сега следва монтажа на новите спирачни тръби и маркучи. После се местя на предницата. Снимах отдолу, не е крайно зле положението, но съм за прагове, и от пред бомбета на амортисьорите. Надявам се предната греда да е ок, че повърхностно е пробила. За сега целта е само да е в движение, после ще има кърпене на купето и консервация. https://www.dropbox.com/s/zydaplrygwijt ... 1.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/1qmzu4ik4kru1 ... 9.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/y8lwqmqzc1ovs ... 1.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/hg5pv1vyx4n2g ... 6.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/1oaljas04cnsu ... 0.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/vcnk1ohxocooq ... 2.jpg?dl=0
|
Понеделник, 08.09.2014 г. 09:37 ч. |
|
|
LIvanov
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 02.10.2015 г. 18:46 ч. Мнения: 36 Местоположение: гр.Ихтиман
Automobile: Opel Corsa B
|
Re: Още един Трабант
колега, какво става с трабанта, върви ли проекта?
|
Вторник, 03.11.2015 г. 16:55 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|