Зацапана свещ на трети цилиндър
Автор |
Съобщение |
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Зацапана свещ на трети цилиндър
Свещите на първи и втори цилиндър са сухи и бели,а на трети от към ремъка омаслена.Нови са и им размених местата като за начало,но проблема остана.Има за смяна кабели и лули,но проблема ако остане какво да търся ? Има омасляване на колектора при този цилиндър.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
Последна промяна deso на Понеделник, 05.05.2014 г. 18:47 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 05.05.2014 г. 18:30 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Смени само това чукче с ново/на въпросния цил./,регулирай му хлабината и виж дали дава искра! Ако се повтори номера със зацапването,смени бубината.Ако и тогава е същото-лошо!Ще трябва да премериш компресията и на трите цил.и ако на трети е по-малко,ето от къде идва всичко.Дано не е последното!Успех!
|
Понеделник, 05.05.2014 г. 18:47 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Обещаха ми да ми замерят компресията,но не ми се мисли за най-лошото.Ако е чукче което не си знае годините пей сърце
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Понеделник, 05.05.2014 г. 18:52 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Ники става въпрос за Вартбург, не за Трабант. Десо смени си платното на бензиновата помпа и си готов. Няма да мериш компресии и разни други....
|
Вторник, 06.05.2014 г. 00:11 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Смених бензиновата помпа с нова.Махнах старите лули и кабели и поставих от друг модел кола,но малко използвани.Наложи се и да смажа жилото на газта,защото заяждаше.Сега ускорява повече,държи обороти и трите свещи са окей.Без проблем вдигнах 100 км/ч , а преди сякаш беше голяма мъка.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Вторник, 06.05.2014 г. 16:23 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Същия проблем преди време имах и аз.Смених платното на помпата и се оправи дзверо.
|
Сряда, 07.05.2014 г. 22:12 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
В такъв момент не спира да пуши и вдига разхода. Т.е. ако сте установили, че запалването и центровката на тоз цилиндър са о.к. - няма от какво друго свещта да е черна. Това означава богата смес, която е следствие от недозиран бензин /възможно е и задавяне/ само към този цилиндър. Което може да се случи само на 3-ти, заради конструктивната особеност на помпата- да бъде задвижвана мембраната и от вакуума в картера.
Случвало ми се е за 10 км да изгори около 10 л. заради спукана мембрана. Пушеше като парен локомотив и откъдето мина- димна завеса.
|
Четвъртък, 08.05.2014 г. 13:32 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Да,имах такъв проблем с пушенето.Дори като загрееше двигателя,продължаваше да пуши много.Когато го палех студен доста се тормозеше в началото,а смукача беше едва едва дръпнат.Сега всичко е наред.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Четвъртък, 08.05.2014 г. 15:07 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Зацапана свещ на трети цилиндър
Когато мотора се пали студен, смукача е необходим на 2-та цилиндъра за да запалят, а в същото време- вреден за 3-тия. В третия сместа се излива "направо от маркуча", т.к. всмуква се течен бензин в него през спуканата мембрана.
|
Събота, 10.05.2014 г. 10:57 ч. |
|
|