Напиши нова тема Отговори на тема  [ 125 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Вартбургов двигател??? 
Автор Съобщение
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Вартбургов двигател???
Здравейте
Наумил съм си да си направя трабанта с двигател от варц, но обще взето не знам нищо за тези двигатели и струва ли си? какво да проверя в един двигател, как да разбера добре ли рабти и дали всичко му е наред?? Бих искал като го взема да го почистя, да гооправя както гледах тука други колеги бяха си оправяли двигателите.. Искам да го направя в идеално състояние за да мога да се движа сериознос трабанта с него...

Има ли някой чертеж на фланеца между двигателя на варбург и скоростите на трабант? и трябва ли да знам нещо по-специално относно тази смяна? Колко горе долу харчи вартбурга и с колко според веас ще падне разхода му с купето на трабанта..Ще трябва ли някаква подсилка на магарето и нещо друго да подилвам под капака ще трябва ли.??

С две думи може ли да ми обясните всичко което трябва да знам за тази смяна??


Много благодаря предварително!


Вторник, 22.04.2008 г. 20:24 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Ми до тук каквото съм проучил май ти трябва само фланец, може да си го поръчаш, може и да си го направиш. за второто имам някви идеи, но са си само идеи. Трябва да се види и дали не трябва да сложиш трабантовия маховик. Може да стане и с Вартбурговия - това трябва да се експериментира. Зъбчатката на стартера трябва да се види как ще стане. Защото на вартбурга е от другата страна. Ама днес един пич ме светна нещо велико ! Двигатела от Баркас е 1.3 двутактов дзвер ! Май е по удачно с него от колкото с Вартбургов, а е същия на размери и форма. А да не забравим и радиатор ще трябва ! значи от каквато си искаш кола става, там какъвто намериш с подходящи размери. И трябва да видиш двигатела от кой вартбург е щото , май бяха два с перка от Двигаъеля и с електрическа перка.


Вторник, 22.04.2008 г. 20:40 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Разхода не се надявай да падне спрямо сегашния. Може би ще е колкото с трабантовия двигател, само че при значително по-голямо ускорение и скорост. Иначе като гледам клипове трабанта придобива динамика на истинска кола, а със спортно гърне и филтър звука става страхотен. Надявам се знаеш че след това задължително ти трябват много широки гуми и дискови спирачки, както и специално при теб - втвърдяване на задницата. Най-големия проблем, който все още ме спира да почна проекта е легализацията - трябват много работа и пари.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Последна промяна theultimate на Неделя, 27.12.2009 г. 14:51 ч., променена общо 1 път

Вторник, 22.04.2008 г. 20:45 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
theultimate написа:

Разхода не се надявай да падне спрямо сегашния. Може би ще е колкото с трабантовия двигател, само че при значително по-голямо ускорение и скорост. Иначе като гледам клипове трабанта придобива динамика на истинска кола, а със спортно гърне и филтър звука става страхотен. Надявам се знаеш че след това задължително ти трябват много широки гуми и дискови спирачки, както и специално при теб - втвърдяване на задницата. Най-големия проблем, който все още ме спира да почна проекта е легализацията - трябват много работа и пари.


Абе ква легализация...Ти луд ли си? А сигурен ли си че този фланец става?Дане го направя и после да си го удрям в главата...

А иначе относно спирачките вече са закупени и скоро ще ги монтирам...Трябва да поръчам само ония части за захващане на апаратите...
А относно втвърдяването на купето- ясно ми е че ще трябва..И това влиза в плана...Като събера достатъчно информация ще започна да пиша в друагата тема за трабанта ми и ще описвам стъпка по стъка всяка част от оптимизацията му.


Вторник, 22.04.2008 г. 20:52 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ако искаш да ти дам чертеж на фланците за закрепване на апаратите, даже може и да ти покажа моите какво представляват. А за легализацията....не мисли че има полицай, който да не е карал трабант за да не различи звука.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Последна промяна theultimate на Събота, 26.12.2009 г. 11:35 ч., променена общо 1 път

Вторник, 22.04.2008 г. 20:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Абе тука много ва е страх от 2 неща - вкарване на автомобил отново в движение и технотест. Защо!? Ако всичко ви е изрядно няма да имате никакви проблеми! За да го има като опция, значи е възможно и достижимо!

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 22.04.2008 г. 21:30 ч.
Профил ICQ
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
Teo написа:
Абе тука много ва е страх от 2 неща - вкарване на автомобил отново в движение и технотест. Защо!? Ако всичко ви е изрядно няма да имате никакви проблеми! За да го има като опция, значи е възможно и достижимо!


Теоритично, да няма нищо страшно
Дефакто се зачждат за всичко...Защо ти е крива бронята...Тука тва ми се струва изкривено....Ох тов а уплътнение за стъклото е напукано...Абе не може да мине тая кола..И при това говоря за кола която си е с нейния двигател....А ако е сменен ще гледат с микроскоп навсякъде...т.е няма да ме пуснат...То ако беше толкова лесно, щях да сложа двигател от западна кола...Нещо още по-мощно, но..искам пак да трака като трабант за да не привлича окото...


Вторник, 22.04.2008 г. 21:48 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Щом дори уплатнението на стъклото и е било напукано не ми се мисли за цялото и състояние... Естественно, че кола, която едвам стои на гумите си няма да я пуснат ;) Те могат да се заядат само от техническа гледна точка! За крива броня например - НЕ! А и колата която караш ВИНАГИ трябва да бъде изрядна, не само когато ще минава технотест или какъвто и да е преглед!

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 22.04.2008 г. 22:05 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Защо насила се превръщата в храна за катаджиите не мога да разбера...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 22.04.2008 г. 22:29 ч.
Профил ICQ
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Относно Вартбурговия двигател - може да направиш малка диагностика за луфт като хванеш маховика и го развъртиш наляво надясно - ако чатка, знач някъде е олуфтил. Другот е божа работа без да се разглоби т.е. какво е износването на сегментите и какво е състоянието на основните лагери.
Има и друга особенност - дори двигателя да работи перфектно и да няма никакви видими/доловими луфт това не е гаранция че този двигател ще изкара дълго, тъй като не се знае колко циментация е останала по иглените лагери, а там всеки микрон е важен.
Тоест както си караш перфектно работещия двигател може внезапно да блокира. Ставал съм свидетел на такива случаи. Съществува и другата крайност - разхлобан да си е*е майката двигател държи и не блокира.
Точно като при хората - здрави и прави младежи внезапно ги удря инфаркт, същевременно дъртаци пушещи по 3 кутии арда на ден, хрипащи и кашлящи, живеят по 70-80 години.
Иначе за фланеца и технотеста гледам сте го обсъдили....
Идеята ти е добра - полицаите няма да се усетят че двигателя е сменян, щото пак бръмчи като 2т(на празен ход е приликата най-вече), нищо че разликата в звука м/у траби и варга е като между ЧЗ 350 и Нисан скайлайн :)
А разхода ще бъде същия като с трабантовия двигател, за сметка на много по добро ускорение.


Вторник, 22.04.2008 г. 23:58 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ивак...ти до сега виждал ли си варелски мотор,дето да не чатка като му пипнеш вала?
Защото аз не съм.Нито като купувах моя навремето,нито като реших да му търся купе.Това са поне 20 видяни мотора и всичките имат луфт.Къде малко,къде повече,но до сега не съм виждал такъв без луфт и мнооого се съмнявам,че има.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 23.04.2008 г. 00:18 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Как мога да го видя този файл !? Нужно ли е да се регистрирам във сайта който излиза като натисна лика !?


Сряда, 23.04.2008 г. 10:47 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Просто цъкаш на линка, избираш Free, чакаш там около 2 минути, след което ти дават линка за сваляне.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 23.04.2008 г. 12:54 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
theultimate, защо не го свали и да го качиш при чертежите? Аз също опитах, но не става от този линк!!! Както аз така и останалите, който се интересуват от смяната на двигателя ще сме благодарни. В случай, че успееш ще съм адски благодарен :)


Сряда, 23.04.2008 г. 13:00 ч.
Профил YIM
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Готово.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 23.04.2008 г. 13:25 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 125 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов