Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Пластинчати клапани(reed valve) 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч.
Мнения: 31
Местоположение: София
Skype: mrusev1
Мнение Пластинчати клапани(reed valve)
Колеги, ползвал ли е някой от вас пластинчати клапани/от мотоциклети например/ при Варбурга и какъв е резултата. Знаете ли от кой мотоциклет, лодков двигател или друго става.

Ако някой е експериментирал, моля за информация. Предполагам че трябва да са 3 и ще имат добър ефект за сместа гориво въздух, в крайна сметка след като става за двутактови мотоциклети/при доста по-висока компресия на двигателя/, би трябвало да е добре и за Вартбурга.
Поздрави


Прикачени файлове:
HONDA CR 250 R 1992-96-1.jpg
HONDA CR 250 R 1992-96-1.jpg [ 22.81 KiB | Прегледано 19893 пъти ]
Петък, 10.05.2013 г. 16:13 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
При скутерите тези клапи служат да не се губи подкартерното налягане. Ако ги няма тия клапи, няма да запали. На варга буталото затваря смукатения отвор, на скутера смукателния отвор е на картера, не на цилиндъра. Заради това се ползват тези клапи. Според мен, на стоков варг са излишни.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Петък, 10.05.2013 г. 23:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
Хич не са излишни при Вартбурга, понеже буталото бая път трябва да извърви надолу за да затвори всмукателния канал, а през това време хем се губи смес, хем картерно налягане. Идеята ми се върти от години в главата и ако знаех от кой мотор пасва, щях да съм го изпробвал досега 100 пъти. Говорил съм с georg по въпроса, той е експериментирал с такива клапи и каза че има ефект, но изпълнението било страшно трудно, налагало се преправяне на клапите и на всмукателния канал на блока.


Петък, 28.06.2013 г. 23:58 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч.
Мнения: 31
Местоположение: София
Skype: mrusev1
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
Колеги, че ще въде добре с пластинчати клапани не се съмнявам. Колкото и добра да е центровката на Вартбурга винаги има случаи, при които дори сместа се връща обратно в карбуратора, което явно иска по-добро третиране на сместа.След като това става явно е, че има сериозен проблем дори с мощността. Проблема е, как точно да се монтират тези клапани(дали чрез допълнителна отливка между блока и смукателния колектор или да се преработи по някакъв начин блока и самия смукателен колектор). Има и още един проблем и той май е с най-голямо значение: двигателите на мотоциклетите са с малък ресурс на живот, а Вартбурга е несравним с тях, т.е. какво ще стане ако материала се умори и нещо влезе в цилиндрите от тези клапани. Не можах да намеря нищо по тази тема, а циклите на работа на тези клапани сигурно са милиарди при алтернативно сменяне на натоварванията.


Събота, 29.06.2013 г. 07:38 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
Това се е случало в началото при първите пластични клапи, някъде през 60те. Впоследствие ги правят от карбон, кевлар и други леки и здрави материали и проблема престава.
Иначе за връщането на смес в карбуратора това го прави всеки двутактов двигател, който няма рид клапи.


Събота, 29.06.2013 г. 20:05 ч.
Профил
Вечният новобранец
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 21:37 ч.
Мнения: 48
Местоположение: София
Automobile: 601
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
mrusev написа:
... двигателите на мотоциклетите са с малък ресурс на живот, а Вартбурга е несравним с тях, т.е. какво ще стане ако материала се умори и нещо влезе в цилиндрите от тези клапани. Не можах да намеря нищо по тази тема, а циклите на работа на тези клапани сигурно са милиарди при алтернативно сменяне на натоварванията.

Ако искаш "вечен" мотоциклетен двигател се огледай за Honda VF (VFR) 400 - достатъчно високооборотен е и е безумно здрав мотор. Алтернативите са т.нар. градски мотори - среднооборотни двигатели пригодени за основно градско каране, т.е. за постоянна промяна в натоварването.
Поздрави

_________________
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден


Сряда, 03.07.2013 г. 01:39 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч.
Мнения: 68
Мнение Re: Пластинчати клапани(reed valve)
Виж тук : viewtopic.php?f=29&t=750 в тая тема аз съм пуснал малко материал ,снимка 7 и 8


Събота, 13.07.2013 г. 21:43 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов