Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Оборотомер на 1,3
Здравейте колеги !Въпросът ми е за оборотомер от лада,монтиран на 1,3.Когато го свържа колата започва да прекъсва,сложих друг,пак така.А и не работи както трябва,гледах на друг 1,3 си работеше нормално.Не е и от оборотомерите защото ми ги даде мой приятел от лада клуб и на неговата лада работят.Ако може някой да ми даде някъкъв съвет ще съм благодарен.Предварително блгодаря.
|
Петък, 10.05.2013 г. 23:00 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Оборотомер на 1,3
1. Прекъсва само на високите или на цялата гама обороти? 2. какво имаш предвид когато казваш, че оборотомера не работи добре? (да не би да имаш предвид, че стрелката му подскача?) ПП Аз на Траби съм с такъв и действително подскача малко повече, но ..... свикнах му !
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Четвъртък, 16.05.2013 г. 22:35 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Оборотомер на 1,3
|
Петък, 17.05.2013 г. 16:16 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Оборотомер на 1,3
Оборотомера се свързва на минусовия сигнал на бобината. На някои бобини има отделен терминал за оборотомер, но не помня при 1.3то как е. Пробвал ли си да свържеш оборотомера към комутатора?
|
Събота, 08.06.2013 г. 20:40 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Оборотомер на 1,3
Не си спомям ама май пробвах и пак така правеше.Няма проблем пак ще пробвам.Нали помниш оня лаф за колата ми която камъни хвърлях след нея,тъй че какво да се чудим.Между другото беше гарнитура оня случай,че на първи и четвърти цилинър избила.Повредата я отстраних след два дни и отново имаме един готин автомобил. Който ми доставя удоволствие да си го карам.Сега ще се заемем с амортисьорите,мисля да му взема Boge защото ги харесвам,от опит съм си ги избрал.Естествено приемам и съвети от колеги като вас с по-голям опит и стаж по тези машини.
|
Събота, 08.06.2013 г. 22:30 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Оборотомер на 1,3
Радвам се, че си оправил машината и вече всичко е 6 А относно амортисьорите - аз съм отпред със Kayaba, газови, двойнодействащи и съм много доволен - колата стана осезаемо по стабилна, на път с много малки неравности се държи много по-добре от преди, а в същото време возията не се развали изобщо. Горещо ги препоръчвам. Трябва обаче да им намериш каталожния номер за 1.3, но при всяко положение съм сигурен, че дори към 2013г, Каяба поддържат в каталога си и амортисьори за Вартбург. Иначе като алтернатива имаше и газово Монро, даже цената му беше по-ниска.
|
Неделя, 09.06.2013 г. 18:02 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|