Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Електронно запалване ? 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 17.04.2008 г. 18:19 ч.
Мнения: 8
Мнение Електронно запалване ?
амм наскоро с един познат се видяхме докато правех трабанта пред нас и стана дума че той си правел електронно запалване за мотора и след това много добре вървял и каза че без проблем ще направи и за тръбито че искам да поитам някой заемал ли се е с задачата да сменя оригиналното и усещало ли се е подобрение след като високите технологии и чиповете са се срешнали с старата немска машина
ако някой е правил или чувал за подобрения да казва
пък и то требе да се знаят няколко подробности за направата така че трябва и за тях да ва попитам :lol: :lol:


Събота, 19.04.2008 г. 14:22 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Електронното запалване се слага масово на трабанта мисля че след 1983 година. Ако и двете са центровани професионално, разлика няма. Обаче чукчетата рано или късно се размстват, хващат нагар и изобщо искат периодична подръжка и центровка. Електронното е безконтактно и там няма никакви нагари и механично износване. Като го центроваш и стегнеш хубаво - не правиш центровка, докато не изгори. От там колата ще ти е по-пъргава, икономична и двигателя ще издържи повече. Комплект горно и долно запалване (кутията и датчика) мисля че върви около 30лв втора ръка. Сменя се точно за 10-15 минути, даже ако си от София мога да ти го центровам с индикаторен часовник за една бира :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 19.04.2008 г. 14:28 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 17.04.2008 г. 18:19 ч.
Мнения: 8
Мнение 
еми то трабанта е '89 година и си има електронно
но въпроса е дали е направено максимално добре и изчислено както си требе иначе за цетроване и др простотии ще ходя при един познат който се занимава с това
а иначе съм от варна и ще е леко безмислено да идвам до софето за това :oops: :oops:
а идеята за смяна ми дойде от това че на високите обороти няма мощост и той предположи че може да е от електронното или проблема е или по точно решението е в резонансен ауспух ??


Събота, 19.04.2008 г. 15:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Електронното си е идеално, просто може би твоето е центровано неправилно, за това няма мощност на високи обороти. Трябва да отидеш при някой да ти го центрова на уред и двата цилиндъра на 3мм преди горна мъртва точка. Само с уред - никакви на око, белези, шублери и клечки. Също така проблема с високите оброти може да го има ако ти е запушено гърнето или въздушния филтър.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 19.04.2008 г. 15:22 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Електронно, ама какво? Просто папагал, дето разтоварва чукчетата от силните тоци и големите напрежения, или процесорна система, със следене на обороти и вакуум, взимаща самостоятелно решение кога да подаде искрата? Втория вариант го продаваха в немски сайт за сума над 100 евро.

Ако ще ти правят втория вариант - хич не се замисляй. Обаче се съмнявам искрено че някой, дето ще има акъл да напише програма и да програмира онези процесорни чудовища (не ги гледайте че са малки) ще ти го направи за едното "мерси". По-вероятно е офертата ти да е за "папагал", т.е. най-обикновен комутатор. Той, обаче, ако не е събран правилно, може да те отчая от живота. Пример - ЕБЗА-та и трабантовото електронно - колко често им плющят крайните транзистори?

Но от опит глава не боли, така че ако офертата е изгодна - налазвай смело. Ако не стане - поне ще знаеш че си опитал. И да кажеш какви са резултатите :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Събота, 19.04.2008 г. 16:05 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 17.04.2008 г. 18:19 ч.
Мнения: 8
Мнение 
еми електронното си е с чип които се програмира с специална програма и така нататък вземат се параметрите на двигателя обороти начин на впръскване градуси на датчика и още какви ли не работи които не мога да кажа с съгурност защото не ги знам точно и след това се пишат в програмата изчислява се всичко което трябва там чипа се програмира и се сглобява цялата работа
а аз ще платя само за материалите към 20 лв все пак съм с връзки пък и момчето така си кара мотора щом своя го е направил така значе всичко е възможно най доброто за малко пари 8) 8) 8)
като начало ща ида да го центроват както препоръчахте а след това ще пробваме и с др електронно :roll: :idea: :oops: :P :? :o :) :D :shock: :? 8)


Понеделник, 21.04.2008 г. 18:43 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
ivo написа:
...вземат се параметрите на двигателя обороти начин на впръскване градуси на датчика и още.


Не искам да те разочаровам, ама това, дето го пишеш, се отнася за коли с инжекционна система за подаване на горивото. На нашите дзверове нямаме впръскване, нито датчик на коляновия вал. Имай си едно наум че може и нищо да не стане, или пък да няма никакъв ефект.

Не че е невъзможно, да се направи, ама е много работа и трябва много време да се троши.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 21.04.2008 г. 21:23 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Може би има предвид датчика на Хол. Ако за 20лв ти направят цялостно електронно запалване, което да е напълно безконтактно (тоест да няма никакви чукчета) - взимай. Най-малкото комплекта в магазина е 50-60лв,втора ръка около 30.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 22.04.2008 г. 08:56 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч.
Мнения: 50
Местоположение: гр.Варна
Мнение 
Няма как за 20 лева да е с датчици на Хол. Т само елементите който се слагат са за над 40 лева, но пък ако ти го направят за 20 си е цяло чудо. Успех.


Вторник, 22.04.2008 г. 10:14 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 17.04.2008 г. 18:19 ч.
Мнения: 8
Мнение 
ае като разбера какво ми требе за информация ,за пресмятането ще ви се обадя щото хич си нямам и идея. Ттия работи дето ги писах по горе съм ги чул от момчето. И да има смециални параметри за двутактови зверове и абсолутно никакви мханички екстри само електроники некаки все пак е електронно
но преди това един невинен въпрос :arrow: къде мога да си на правя центровка на двигателя и колко пари горе долу ще ми вземат във Варна :lol: :?:


Вторник, 22.04.2008 г. 10:33 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов