Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Пуши много 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Пуши много
Здравейте колеги. От скоро имам Вартбург 353 от 84 - та 2Т. При нормално смесване на бензин с маслото Приста за 2Т, от ауспуха излиза много плътен син дим и много мирише на бензин . Имам чувството че не изгаря бензина добре. Сменени са свещите с нови, луфта им е 0,6 мм. Бобините са оригинални. Карбуратора е идеален. Дайте ми съвет какво да направя че това да спре.


Неделя, 10.03.2013 г. 22:56 ч.
Профил
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение Re: Пуши много
Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Понеделник, 11.03.2013 г. 01:38 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Пуши много
Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.


Понеделник, 11.03.2013 г. 11:44 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Пуши много
Цитат:
При нормално смесване на бензин с маслото Приста за 2Т, от ауспуха излиза много плътен син дим и много мирише на бензин


1. Какво разбираш като "нормално смесване"? 1:50 ? 1:40 ?? 1:33 ??? Или "на 10 литра бензин - два пръста масло". И как го измери?

2. Карал ли си я по-дълго или само я припалваш? След 5, 10 или 20 км. каране и достигнат нормален температурен режим пак ли го има тоя "много плътен син дим"?

3. Какъв е цвета на свещите?

4. Четвърто, но не и последно - като го имаш отскоро, бензина в резервоара колко беше, преди да влееш "нормално смесен" и той как е бил смесен? Знаеш ли? А ти какво количество вля?

Засега спирам, че много станаха въпросите.Успех! И пиши!


Понеделник, 11.03.2013 г. 12:03 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Re: Пуши много
Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.

Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д

Сменил съм платното на помпата с ново. И правих опит с масло от Щил и после опитах с Приста 2Т. смесвах бензина с маслото в съотношение 23 / 1. Имам чувството че и това количество е много... Четох тук по мненията ви, че може да се намали още количеството на маслото... Бензина не съм вадил от резервуара а бе от външен източник - шише 3 литра. Колата бе загрята до нормална температура.. Сложил съм руски карб. Не обичам чешките...Някога имах Жук и много патих с тези карбуратори! Карба е на Pekar с лек тунинг на жигльорите. Сваля горивото и не се отразява на мощността. С такъв карб карах и нисан блубърд - 2000 куб. Има ли вероятност да се е събрало масло в картера на двг и от там да ми пуши ? Или да са заминали сигментите? Освен това колата явно е карана с различни масла от 10д до 16д ... От къде мога да купя нови сигменти и гарнитура за главата ако реша да правя ремонт. Живея близо до София. И освен това ако реша да сменя двг с друг бих ли могъл да сложа от ауди, голф или друга марка ... Удължаването на предницата не ми е проблем. Нямам намерение да сменям шасито и скоростите!


Понеделник, 11.03.2013 г. 13:30 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Re: Пуши много
Здрасти приятел, според мене проблема ти е или от предозиране на маслото или износени сегменти или цилиндри.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Понеделник, 11.03.2013 г. 14:42 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Пуши много
ivka написа:
... смесвах бензина с маслото в съотношение 23 / 1....Има ли вероятност да се е събрало масло в картера на двг и от там да ми пуши ?

1. Зависи какво означава таз пропорция. Ако е на 23 л. бензин литър масло определено маслото е 2 пъти повече. Ако е 23 г. масло на литър бензин е около нормалното.
2. Ако смяташ, че по колата всичко е наред може да я продухаш на някоя магистрала да се очисти мотора.


Понеделник, 11.03.2013 г. 18:32 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пуши много
Повечето възможни причини са причини са отбелязани, а сега виждам че е сменян и карбуратора с някакъв по-голям? Ако въпросния карбуратор дава много богата смес това може да бъде причина за пушека. Разбира се и маслото приста - там и при 20 грама на литър, пак си припушва, а какво да говорим за повече.
Съотношението - НЕ повече от 20 грама на литър, по-малко може.


Вторник, 12.03.2013 г. 13:04 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Re: Пуши много
нЕ Е ПРИЧИНАТА В КАРБУРАТОРА. ИЗХОДНИТЕ ДИФУЗЬОРИ СА ПО-МАЛКИ И ЖИГЛЬОРИТЕ КОИТО СЪМ СЛОЖИЛ СЪЩО. СПОРЕД МЕН ПРИЧИНАТА Е ИЛИ В МАСЛОТО ИЛИ В СИГМЕНТИТЕ. ПИША С ГЛАВНИ БУКВИ ЗАЩОТО НЕВИЖДАМ С МАЛКИ. ПУШЕШЕ И С ШКОДОВИЯТ КАРБ. НЕГО ГО СМЕНИХ ЗАЩОТО Е ТРУДЕН ЗА РЕГУЛИРАНЕ. В МОМЕНТА В КОЙТО СЛОЖИХ РУСКИЯТ РАЗХОДА ПАДНА. ТОЗИ КАРБ СЪМ ГО ИЗПИТВАЛ И НА ДРУГИ МОТОРИ И ГАРАНТИРАМ ЗА НЕГО.


Вторник, 12.03.2013 г. 13:28 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Re: Пуши много
ОСВЕН ТОВА ВИ ПОПИТАХ ОТДЕ ДА СИ КУПЯ СИГМЕНТИ И ГАРНИТУРА. НА СТОЧНА ГАРА ИМА МАГАЗИН В КОЙТО ПРОДАВАТ БЪЛГАРСКИ СИГМЕНТИ - ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА ДАЛИ СА ЧИТАВИ КАТО КАЧЕСТВО ?. ПО ПРИНЦИП НЕ МИ СЕ СМЕНЯ МОТОРА С ПО-МОЩЕН ЗАЩОТО ТОЗИ Е ЕЛЕМЕНТАРЕН И МНОГО ПО - ЕФТИН КАТО ПОДДРЪЖКА АКО СЕ ПАЗИ ОТ ПО- МОДЕРНИТЕ...ПРОСТО НЕ ИСКАМ ДА МИ ПУШИ. КОЛАТА КОЯТО ИМАМ Е ПЕРФЕКТНА И МНОГО ДОБРЕ ЗАПАЗЕНА КАТО ЛАМАРИНА. ГАРАЖНА Е И ПЛЮС ТОВА Е НА ШАСИ. МНОГО БИХ ИСКАЛ ДА Я СТЕГНА. ИМАМ ОПИТ С РЕТРО АВТОМОБИЛИТЕ И НЯКОИ РЕМОНТИ НЕ СА МИ ПРОБЛЕМ. НАДЯВАМ СЕ С ВАША ПОМОЩ ДА УСПЕЯ ДА Я ОПРАВЯ И ДА ВЛЯЗА ВЪВ ВАШАТА КОМПАНИЯ. ЕСТЕСТВЕНО С КАКВОТО МОГА И АЗ БИХ ВИ ПОМОГНАЛ....


Вторник, 12.03.2013 г. 13:46 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пуши много
За гарнитура и сегменти - има магазин в кв. Красна поляна, точния адрес го има в раздел Полезно. Българските сегменти и бутала са с повече от прилично качество, лично моето мнение - по добре от унгарските.
Също така си вземи хубаво масло - например Хускварна, струва между 10 и 15лв литъра, съотношение на смесване - 170-200мл масло на 10 литра бензин, повече не само че не е необходимо, а е и вредно.
Иди някъде да ти направят центровка, щом си от София, може да отидеш при Доктор Зизи, той вече е писал в темата.
Иначе масовите сервизи на Трабант и Вартбург(ако все още има останали такива в София) не ги препоръчвам, не разбират и не изпипват и реално нищо няма да направят.

И да добавя - от износени сегменти колата НЕ ПУШИ! Това все пак е 2т двигател. От запекли сегменти е по възможно, но според мен ако всичко е наред и това няма да се отрази на пушенето...

Пушенето на Вартбурга зависи най-вече от три компонента - центровка на запалване, регулировките по карбуратора и марката на маслото и съотношението на смесване.


Вторник, 12.03.2013 г. 15:17 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Re: Пуши много
БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ. МИСЛЯ ЧЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ СЕРИОЗЕН РЕМОНТ. НЯМА КОМПРЕСИЯ , ГОЛЯМ ЛУФТ ПРИ БУТАЛАТА И МНОГО НАГАР. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ. [smilie=2beers]


Прикачени файлове:
Коментар на файл: ЕТО ГО И ВЪПРОСНИЯТ ОБЕКТ
Снимка0100.jpg
Снимка0100.jpg [ 29.36 KiB | Прегледано 21798 пъти ]
Сряда, 13.03.2013 г. 08:32 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Пуши много
Налей в цилиндрите по 50 гр газ за фенер или напръскай обилно ВД40 и раздвижи няколко пъти. След като има много нагар много вероятно е сегментите да са спекли от него а с това да разпуснат и вдигне компресията. Щото на стари цилиндри и бутала да сложиш нови сегменти е малко излишно упражнение според мен.


Сряда, 13.03.2013 г. 15:15 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч.
Мнения: 8
Местоположение: българия
Skype: нямам
Мнение Re: Пуши много
Оги написа:
Налей в цилиндрите по 50 гр газ за фенер или напръскай обилно ВД40 и раздвижи няколко пъти. След като има много нагар много вероятно е сегментите да са спекли от него а с това да разпуснат и вдигне компресията. Щото на стари цилиндри и бутала да сложиш нови сегменти е малко излишно упражнение според мен.

БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА [smilie=2beers] НЕ СЕ БЯХ СЕТИЛ ЗА ТОВА И ЩЕ ОПИТАМ - ДАНО СЕ ОПРАВИ ЧЕ МИ ОМРЪЗНА ОТ ПУШЕЩИ КОЛИ ОКОЛО МЕН! [smilie=angry]


Вторник, 19.03.2013 г. 12:56 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Пуши много
С това пушека няма да спре, но ако има спекли от нагар сегменти ще се вдигне компресията.
Горе вече е писано от какво може да пуши. И ако вс. е наред- едно продухване и трябва за да се очисти.
Карането на къси разстояния и крепене в ниските обороти на двутактов мотор особено през зимата предполага отлагания на нагар в него. Возил се е пенсионер, жена или карал Москвич, не е давал газ или някой е прекалявал с маслото- затова картината е такава. Таз машина загрее ли- се кара с газ и маслото колкото и да е причина или не по отношение на пушека - профилактичното продухване е от значение за чистотата и нормалната работа но мотора.
И най-скъпото масло да налееш в значително ниска норма на смесване /15 г на литър да речем/- не е гаранция, че ще спре да пуши. Но сигурно ще спре ако и извадиш душата на някоя магистрала в лявата лента. Стига това да е възможно и да не е опасно евентуално заради други проблеми. После попушва само студена докато излезе конденза. Стопли ли мотора и генерацията- отзад не трябва да се вижда нищо. Ако е чиста, естествено.
При мене Варг никога не е имал проблем с пушек. Но излезе ли на магистрала изкарвах буталата отзад. :wink:


Вторник, 19.03.2013 г. 15:21 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов