Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Автор |
Съобщение |
Богдан
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Нейде в пустоща
|
Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Нормално ли е за около 40-на мин.да изгори около 1.5л бензин,вярно че е след основен ремонт ,но пак ми идва много а изминалото разтояние е около 10-15км.Маслото не е за двутактови може ли това да е причината,някой да ми препоръча масло което ще запази двигателя по-дълго време.Мерси предварителни пишете
|
Понеделник, 16.07.2012 г. 09:05 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
1. 1.5 литра за 15 километра - това е разход 10/100. Времето, за което казваш, че си го изминал - 40 минути - прилича на градско каране. Трудно се постига градско под 10 на 100. Или при бавно извънградско каране. 2. Най-добре запазва двигателя оригиналното масло за двутактови двигатели - то е създадено именно за това.
Виж си центровката. Може да е и от нея. Пишеш, че двигателя е след основен ремонт. Не знам какво очакваш от него, но по начало разхода на тия машини си е висок. На дълъг път може да падне към 7/100, но на къси разстояния забрави - винаги ще е над или около 10.
|
Понеделник, 16.07.2012 г. 12:25 ч. |
|
|
Богдан
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Нейде в пустоща
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Значи не градско а оффроад щото само шасито и двигателя стоят направил съм го нещо като бъги,все пак неможе ли да се барне карбуратора хем да върви по-малко хем да гори по-малко.И какво означава оригинално масло някаква марка да ми кажеш.Мерси
|
Понеделник, 16.07.2012 г. 14:28 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Значи горе-долу съм познал За вървенето и горенето - няма такова животно - хем да върви, хем да не гори. За да върви, му трябва енергия. Тя се получава при изгарянето на бензиновата смес. За повече вървене - повече бензин. Във всяка бензиностанция продават масла. На етикетите за двутактовите двигатели пише "2Т". Ти за пръв път ли зареждаш двутактова машина? Питай бензинджиите, те ще ти ги покажат. Има българско - Приста, има Шел, ОеМВи и т.н. От 6-7 лева до към 24. Аз от Шел съм доволен. Щом като е след ремонт двигателя, слагай му известно време малко повече масло - например 1:40. На 40 литра бензин - 1 литър масло. Или по-лесно - на 1л. бензин слагаш 25 гр. масло! Ще се радвам да публикуваш малко снимки на "бъгито". И аз мисля да правя нещо средно между бъги и АТВ.
|
Понеделник, 16.07.2012 г. 17:23 ч. |
|
|
Богдан
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Нейде в пустоща
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Да разбирам ли че незнаеш къде по карбуратора да барна да гори по-малко и да върви по-МАЛКО щото е без тва в момента върви много ама наистина много ще кача ма др седмица.
|
Вторник, 17.07.2012 г. 11:19 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Да. Не разбирам от карбуратора на Вартбурга. За мен това е финна работа и не е за всеки! Преди години единият ми Вартбург вървеше като хала. Надбягвал съм се с какво ли не. И то успешно. Но лапаше бензина като ламя. Отидох при един прехвален специалист на Симеоновско шосе (в София) и тъй хубаво ми центрова карбуратора, че колата тръгна като спъната. Едвам изпреварвах. Опитах се да върна старото положение, но уви... За мен разхода на гориво зависи най-много от задкормилното устройство, т.е. от самия теб. Като искаш да харчи по-малко, подавай по-малко "газ"
|
Вторник, 17.07.2012 г. 12:29 ч. |
|
|
Богдан
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Нейде в пустоща
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Никой от тези които преглеждат темата ли нямат опит с регулирането на карбуратора,маи ще пускам БГ майсторлъка с начина проба грешка
|
Вторник, 17.07.2012 г. 13:07 ч. |
|
|
Богдан
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 16.07.2012 г. 08:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Нейде в пустоща
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
|
Вторник, 17.07.2012 г. 13:57 ч. |
|
|
чичо Рижи
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 17.07.2012 г. 14:44 ч. Мнения: 3 Местоположение: ирак 222
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
А какъв е тоя Богдан я го изтрийте тоя.Няма нужда да занимава с глупости професионалистите тука.(PEACE-в превод-МИР)
|
Вторник, 17.07.2012 г. 15:11 ч. |
|
|
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
С по-малки жигльори ще стане,но не забравяй,че маслото влиза с горивото. На първия ми Трабант мотора така си отиде
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 17.07.2012 г. 16:37 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Реглажа на карбуратора означава настройка за работа при всички режими, ако се направи да върви с бедна смес за да е икономичен това означава че на студено няма да работи добре и ще пали трудно, ако се направи да върви много- това означава, че на топло няма да може да бъде запален заради давене или ще дави често, затова се настройва в подходящи граници на горивото и въздуха. Във всеки случай трябва да тестваш разхода в нормални пътни условия за да прецениш дали гори или не. Това дето си го карал по някакъв шибан терен не може да бъде критерий за разход. Нищо чудно и машината да е добре настроена, само дето искаш да я разбъзикаш.
|
Сряда, 18.07.2012 г. 18:22 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
Гледай сега, без да съм кой знае какъв спец по карбураторите ми прави впечатление следното - когато карба е добре настроен и върви добре харчи най-малко.Просто не трябва да го юркаш.Ако вземеш да обедняваш сместа ,колата ще загуби мощност , и за да извършиш определена работа-преодоляване на наклон, ускоряване ,трябва да натиснеш повече и да вкараш по-голямо количество от бедната смес-в резултат пак разход, загряване и т.н.Просто прецизирай работата с десния крак по двата педала да натиска по-малко. А иначе специално двутактовия двигател си е като кон ако- имаш кон дето бяга прекалено бързо и яде много не може да му намалиш дажбата на половина , и да не бяга бързо ,щото просто ще умре.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Сряда, 18.07.2012 г. 19:16 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Баси ламята-къде по карбуратора да бутна,че........
И бензинова косачка да закачиш на тоя мотор,пак толкова ще харчи. На празен ход, литър бензин свършва за около 25-30 минути.Просто си харчи много.Ако пък няма центровка,преохлажда се и т.н....отиваш на 14-16 разход. По това,дето пишеш, нямаш проблем с преразход на колата или някакъв проблем с карбуратора.Толкова си харчи.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 03.10.2012 г. 23:52 ч. |
|
|