Автор |
Съобщение |
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Входящ колектор
абе да ви питам...че нещо започнах да се шашкам... да си полирам ли входящия колектор или да го направя по грапав първоначално и на мен ми прозвуча тъпо да го направя грапав, то така пъ има повече турболенции на гориво-въздушната смес и така тя става по качествена .. какво мислите ? в крайна сметка имам два колектора и мога да експериментирам, но преди да действам искам да чуя повече мнения
|
Понеделник, 28.05.2012 г. 01:02 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Входящ колектор
Едно време си полирах входящата тръба на Балканчето. Заедно с други промени (Ен-ти шлайф на цилиндъра след поредното блокиране и задиране, полиране и на преливните му канали, по-голямо верижно колело отпред, аванс по-голям от допустимия) на втора скрост вдигах 55, а на трета - 80! Никое Балканче или Симсонка не можеше да ме стигне, а извън града вървях заедно с ЕмЗетките и големите Балкани.Но разхода на гориво се вдигна колкото на ИЖ - почти двойно. Така че - всяко удоволствие се заплаща. С грапавия колектор ще имаш турболенция и по-хомогенна смес, но няма да имаш скорост на потока и цилиндрите ще се пълнят по-малко. Докато с полирането ще увеличиш скоростта на потока работна смес, от там ще имаш по-добро пълнене и по-голямя мощност. Естествено - и по-голям разход. Но това е нормално - крастата те кара да се чешеш
|
Понеделник, 28.05.2012 г. 12:23 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Входящ колектор
вече го поизмих, като имам време ще започвам да жуля
|
Понеделник, 28.05.2012 г. 12:29 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Входящ колектор
говориш за всмукателния колектор - полирай го, заедно и с него полирай и изпускателния колектор! Разшири или поне полирай отвора в блока(от смукателя и изпускателя) След тези операций направи тест-че ето снимки ( преди и след) за изпускателния колектор! за всмукателния е от алуминий,материала е по мек,но самата форма е кофти за обработка в сравнение с изпускателния колектор. Нужно е повечко търпение
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Сряда, 30.05.2012 г. 02:24 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Входящ колектор
И в крайна сметка има ли реален ефект от полирането на колекторите и какъв е?
_________________ GameOn
|
Сряда, 30.05.2012 г. 12:25 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Входящ колектор
естествено,че има ефект от полирането - горивната смес преминава много по лесно през колектора( не среща ,,препятствия" по пътя си) Същото се отнася и за изпускателния колектор! Друго сръвнение което мога да ти дам На теб как ти е по лесно да ходиш по равно или да се изкачваш по стълби?
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Петък, 01.06.2012 г. 01:34 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Входящ колектор
Теоретично ми е ясно каква е ползата, имах предвид чисто практически, карайки колата усеща ли се някаква разлика, макар и минимална?
_________________ GameOn
|
Петък, 01.06.2012 г. 01:47 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Входящ колектор
Moq hans e s poliran vsmukatelen kolektor ot pone 20 godini. Nikoi drug Wartburg ne moje6e da izvadi takava meka i ravnomerna rabota kato moq, kogato be6e sas standartniq dvigatel!
|
Петък, 01.06.2012 г. 03:51 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Входящ колектор
ето Ви една снимка на стария и полирания
|
Петък, 01.06.2012 г. 22:41 ч. |
|
|
TrabantS601
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 26.03.2010 г. 22:36 ч. Мнения: 58 Местоположение: Sofia
Skype: ilia_mih
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Входящ колектор
Реално няма да получиш голяма мощност от това полиране както го представя колегата ТТТ.За мен няма голям смисъл от тази процедура
|
Събота, 02.06.2012 г. 11:29 ч. |
|
|