Автор |
Съобщение |
WR353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 42
|
 BTV Соц-автомобили
http://btvnews.bg/bulgaria/obshtestvo/k ... zvane.htmlТова е репортажът драги колеги,малко реклама на Трабант Казват 10 000 Трабанта в движение,според мен ги броят по брой активни застраховки ГО(поправете ме ако греша) Колко според Вас са Вартбурзите ?
Последна промяна WR353 на Сряда, 04.04.2012 г. 18:07 ч., променена общо 1 път
|
Сряда, 04.04.2012 г. 14:58 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Накрая казаха, че са около 10000 трабанта, което съпоставено с официалния внос за всичките 30 години не е никак малко, предвид факта, че в Германия са останали около 30 000. Това за 35000 го казаха за москвичите.
_________________
|
Сряда, 04.04.2012 г. 17:11 ч. |
|
 |
WR353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 42
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Оправих си мнението,явно ми се е искало да са 35 000 Та колко Вартбурга според Вас са с платена ГО и в движение.
|
Сряда, 04.04.2012 г. 18:09 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Много много малко, при това повечето в движение са 1.3 Аз лично тук в Стара загора срещам 353 средно веднъж месечно 1.3 може да срещна и 2 до 3 пъти. В квартала преди имаше някой друг Вартбург, вече няма нито един. С всички които знам в града, общо 353 и 1.3 са не повече от 30 броя. Това са коли за които знам. Евентуално, хипотетично, може би има още толкова скътани по скрити паркинги и гаражи в града. Виж по селата може и да са повече. Но както и да го въртим и сучем, в България едва ли са останали повече от 3-4000 Вартбурга, като дори това число ми изглежда оптимистично. От 353-ките хората се отказаха заради липсата на части и некачествени такива, заради некадърните майстори благодарение на които Вартбурзите пушат, горят много и загряват. Останах да живеят 1.3тата, понеже са с мотор на Фолксваген и макар положението с частите при тях да е още по-трудно, хората ги ползват за работа, лов, риба и каране на огромни количества товари. Ненатоварен Вартбург тук в града не съм виждал отдавна. Смилат ги от каране без никаква поддържка и като се скапят и те ще заминат на вторични и това е.
Въпреки това, реално погледнато на фона на общия брой внесени Вартбурзи, Жигули и Москвичи, процента на оцелели Вартбурзи е доста голям, предвид гореспоменатите трудности. В Айзенах между 1956 и 1991г са произведени близо 2 милиона Вартбурга. Като тази продукция се е изнасяла за доста държави и реално Вартбурзите влезли изобщо през целия период в България, едва ли надхвърля 150 000 автомобила от всички модели. В същото време само в България са сглобени над 2 милиона Москвича, в завода в Ловеч(между 1978 и 1990г), отделно внесените от Съветския съюз които са може би близо милион. За Ладите няма да говорим изобщо - още през 80-те 10 милионната лада слиза от конвейра. А производството и продължава и до днес. Убеден съм, че от 1970г до днес, в България са влезли ПОНЕ 3 милиона Лади. ПОНЕ! На фона на тези 3 милиона, в които се включват и сравнително нови лади произведени през 90-те и дори 21-ви век, мисля че 180 000 останали не е завидна бройка...
|
Сряда, 04.04.2012 г. 18:27 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Понеже съм от Ловеч и съм работил в завод "Балкан" мога да ви кажа по колко се произвеждаше на ден- 65-70 москвича или годишно между 12-15000 автомобила. За целият период на производство са произведени не повече от 300-400 000 москвича. Аз лично като за малък град виждам много повече вартбурзи 1.3 и 353 в движение отколкото трабанти  А иначе в вестник "Авто мото свят" някога публикуваха всяка година колко автомобила са внасяни и колко москвича произвеждани тук. За няколко от годините имам тази статистика, макар, че трудно може се намери цялостна информация..
_________________
|
Сряда, 04.04.2012 г. 19:07 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Със сигурност са произведени доста повече от 40 000, понеже реално Москвича си беше народната кола на България и реално всяка втора кола е била Москвич.
|
Сряда, 04.04.2012 г. 19:44 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Не, аз казвам за 400 000 произведени в Ловеч, отделно внос от СССР, който е правен
_________________
|
Сряда, 04.04.2012 г. 20:09 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Може и така да е, но за целия соц. период в България са продадени поне 2 милиона москвича.
|
Сряда, 04.04.2012 г. 20:24 ч. |
|
 |
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 316
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Съотношения и статистики за тях обаче могат да бъдат само съвсем сухи защото за нова кола се чакаше ред, в т.ч. за Москвичите реда излизаше най-бързо. Никва народна кола не беше тоз трошляк. Хората ги вземаха щото най-лесно можеше да се купи той, - за Лада се цакаха едни 5-6 х.лв. отгоре или се чакаше 12-15 г., Вартбург 353 делукс с люк съм вземал с 3-годишна вноска, за стандарт се чакаше 6-7 г, щото цената беше с 1000 лв надолу. Трабантите излизаха бързо, но взе пак се чакаха и те с депозитна вноска за кола. Изобщо пазара беше тотално изкривен заради недостиг на нови коли.
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 10:24 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Оги, не си ме разбрал - казах че е бил народна кола в смисъл че е бил разпространен, не за друго. Знам че най-голямата бутаница с вноские е била за Лади. За Вартбург се е чакало по няколко години както ти казваш, но освен това той е бил по-скъп от Ладата. Полския Фиат е бил една от малкото коли без ред, понеже е бил много скъп. Без ред са били и ЗАЗ и Москвичите докато сме ги сглобявали тук. Поне така знам де... А когато излиза Вартбург 1.3 хората масово започнали да прехвърлят вноски от Лада на Вартбург 1.3, ама МАСОВО. Реално Вартбург 1.3 са можели да си купят само хора с много стари вноски за Лада.
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 11:12 ч. |
|
 |
WR353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 03.09.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 42
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Искаше ми се да го напиша и в първия пост,но е адски субективно. Карам и ходя доста пеш в София,смисъл немалко време съм по улиците и мога да кажа,че срещам в движение често Лада 2105 и Вартбург 353. Да кажем 2:1.Москвич последните 6 месеца съм видял 2 или 3 да се движат.Пак казвам мнението ми е супер субективно защото е наблюдение от един град предимно района на Младост 1-2-3-4
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 12:41 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Колега, това звучи безумно. Имам немалко познати които са от София, както и такива които учат или работят там и всички са единодушни - Вартбург 353 НЯМА, изчезнали са. Ако видят Вартбург той обикновенно е 1.3 Това че ти мяркаш там 2-3 едни и същи в младост дето някой дядо ходи да си взима пенсията а другия ходи до вилата с него нищо не значи. Ако искаш разпитай в магазините за части колко се купуват частите и ще ти стане ясно.Тук в Стара загора магазина отдавна се е преориентирал към части за Мотокари, а за Вартбург има само разни дреболии. И е обяснимо, хората ги хвърлиха тези коли, горят БЕНЗИН(който е скъп), части няма или са боклуци и сервизите не искат и да ги погледнат тези коли. Кой по дяволите ще иска да кара нещо такова?
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 12:56 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: BTV Соц-автомобили
То май най добре да вземем вече да си направим една вътрешна база данни по градове с колите в движение, които сме видяли Аз отдавна си правя за мен си една, но е за трабанти само в моя град.
_________________
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 13:45 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: BTV Соц-автомобили
За Стара загора изобщо няма да е трудно, поне за Вартбурзите. Трабантите тук действително са бая, но Вартбурзите са не повече от 30. Ако има някаквъ скътани по гаражи е друг въпрос, ама не ми се вярва.
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 13:52 ч. |
|
 |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
 Re: BTV Соц-автомобили
Ето какво се е случвало с продажбите през 1985г. 
_________________
|
Четвъртък, 05.04.2012 г. 14:37 ч. |
|
|