Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Унгарски зъбен венец, Wartburg 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 04.10.2011 г. 15:41 ч.
Мнения: 3
Местоположение: Велико Търново
Automobile: Wartburg 353 W
Мнение Унгарски зъбен венец, Wartburg
Зъбният ми венец е за смяна. :) Уморих се да включвам/изключвам "фрайлауфа" и да бутам като Флинстоун с един карак :D , това защото ме мързи.

Искам Вашето мнение за унгарски зъбен венец за двутактов вартбург 353W. Заслужава ли си? Намирам го на цена 18 лв. във Търново. Интересува ме качеството. След толкова писания във форума, май съм предубеден.


Петък, 02.12.2011 г. 22:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Унгарски зъбен венец, Wartburg
Какъв ти е по-точно проблема?
1 - Бендикса не може да "зацепи"с венеца на маховика? или
2 - Бендикса не може да завърти маховика и стартера вие на празен ход?

За произхода - не ги слушай тия, които въздишат и мечтаят за оригинални немски части - такива май отдавна няма, както я няма и държавата вече. Колкото и да е "калпав" според някои унгарският венец, бъди сигурен, че ще надживее целият автомобил, защото нещо друго ще се скапе. Пък и друго производство няма.Такива са нашите антики.

Пък и друг избор май нямаш. Освен някой "малко употребяван", т.е. втота употреба.


Събота, 03.12.2011 г. 11:20 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Унгарски зъбен венец, Wartburg
Също така венеца може да се избие и обърне наобратно, вместо да се сменя с нов.
Иначе унгарските венци не ги знам що за стока са, но все ще изкара няколко десетки хиляди км, така че не виждам какво му мислиш.


Събота, 03.12.2011 г. 21:19 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 04.10.2011 г. 15:41 ч.
Мнения: 3
Местоположение: Велико Търново
Automobile: Wartburg 353 W
Мнение Re: Унгарски зъбен венец, Wartburg
Проблемът е, че венецът вече е обръщан. Преди аз да започна да се занимавам с колата. Стартерът е проверен и обслужен. След като го свалих, огледах хубаво венеца и един сектор от около 5 зъба просто го няма. И това е на място където двигателят най-често спира, от комресията на цилиндрите предполагам. При подаване на захранване, изхвърля, завърта и :( "цепи въздуха".... Когато го бутна на скорост за да превърти маховика, дори и само с 15 - 20 см., си запалва нормално на стартер.
А днес вече купих венеца.
Благодаря на всички за мненията и помощта.


Последна промяна sdjonov на Сряда, 07.12.2011 г. 11:55 ч., променена общо 1 път

Събота, 03.12.2011 г. 23:46 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Унгарски зъбен венец, Wartburg
Трябва да вземем да направим една тема за унгарските части, кои стават и кои не.


Неделя, 04.12.2011 г. 01:41 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов