Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
HHO водородна клетка
Току що гледах един клип, в който се говори как въпросната водородна клетка, монтирана в автомобил, намалява разхода на гориво с 20-40% и увеличава мощността. Ето го и клипчето: http://www.vbox7.com/play:e80741a87dЕстествено чуденето ми е доколко тази технология е съвместима с нашите автомобили? Намаляването на разхода с 30-тина процента би било добро постижение. Гледам обаче че се говори за ограничаване на основното гориво посредством някаква "доста модерна електроника", която не знам как точно може да повлияе на изцяло лишената от електроника горивоподаваща система на Вартбург да кажем. Какво е вашето мнение и има ли някой повече информация по въпроса? Ето и един сайт, в който се продават такива водородни клетки с цялата съпровождаща инсталация: http://www.led-osvetlenie.com/index.php ... ry&path=41
_________________ GameOn
|
Събота, 30.07.2011 г. 11:12 ч. |
|
|
stankofm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 155 Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
|
Re: HHO водородна клетка
Тази Стара Иновация ще бъде много практична,ако наистина навлезе в автомобилостроенето
|
Събота, 30.07.2011 г. 11:38 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: HHO водородна клетка
Със сигурност е така. Въпросът е доколко приложима е при нашите отдавна излезли от автомобилостроенето автомобили.
_________________ GameOn
|
Събота, 30.07.2011 г. 17:02 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: HHO водородна клетка
Въпросът е: доколко това "изобретение" е приложимо въобще. Понеже нещо мо говори вътрешно, че енергия не се образува от нищото - тя се преобразува от един вид в друг. Т.е. за да получим един джаул енергия от горенето на водород и кислород, тоя джаул, а и не само него, ще трябва да го вложим в разпадането на водната молекула. Т.е. работата става танто за кукуригу.
_________________ Hard to the core !
|
Събота, 15.10.2011 г. 22:42 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: HHO водородна клетка
Периодично се появяват подобни идеи от които според мен някои хора мислят че ще направят златна мина.Помислете си защо инженерите от никой автомобилен концерн не са се сетили ами се вкарват във филми да правят хибридни двигатели само и само да смъкнат разхода с някое кило. Както Наско каза законите на физиката не могат да се нарушат ако си разложил водата на атоми си изхабил енергия точно ,колкото ще получиш при изгарянето на водорода+ неизбежните загуби. Все пак на теория има как да се "позаобиколи" закона.Кпд-то на двг и на който и да е двигател не е сто.Повечето енергия се отделя на топлина ,за отвеждането на която пък се изхабява допълнително енергия-водна помпа,перка ,да не говорим за повишеното тегло.Ако се вкара тази топлина в някакъв процес би могло кпд-то да се увеличи.Разбира се разлагането на водата изисква много по висока темепература от работната за мотора, но с катализатори и междинни реакции може би...кой знае. Според мен обаче усъвършенстването на ДВГ-то не е перспективно, по-добре да се хвърлят средства в усъвършенстване на батерии.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 16.10.2011 г. 00:01 ч. |
|
|
123
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 12.03.2011 г. 13:47 ч. Мнения: 6 Местоположение: България
|
Re: HHO водородна клетка
|
Неделя, 03.06.2012 г. 06:55 ч. |
|
|