Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
mrusev
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч. Мнения: 31 Местоположение: София
Skype: mrusev1
|
Спирачки, тунинг
Дали някой е пробвал или има информация относно поставяне на серво(хидравлика) на спирачките на Wartburg? Възможно ли е това да се направи със съществуващата помпа?
|
Понеделник, 19.09.2011 г. 22:13 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Спирачки, тунинг
Незнам как е при варела но трабанта неможе на прави нужния вакуум да захрани севрото - за целта се ползва външна вакуум помпа от пежо 405 1.9 дизел. Ползува се друга тава с помпа - това е най -удачния вариант според мен. Ако варбурга е с 3 тръбички както трабанта ( 2 отпред 1 за назад) Другите са с 4 тръбички - работят по-диагонал - предно дясно с задно ляво и тн. Ако греша ме поправете!
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 19.09.2011 г. 22:24 ч. |
|
|
mrusev
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч. Мнения: 31 Местоположение: София
Skype: mrusev1
|
Re: Спирачки, тунинг
Да, по принцип трябва да е нещо такова. Интересно каква мощност ще трябва за да се захрани такава помпа, защо по принцип да не е хидравлична, но и там ще стои въпроса със загубата на мощност.
|
Вторник, 20.09.2011 г. 05:51 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Спирачки, тунинг
Външната помпа работи само и единствено на ток от акумолатора. Незнам, каква загуба на мошност ще имаш?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 20.09.2011 г. 15:24 ч. |
|
|
mrusev
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч. Мнения: 31 Местоположение: София
Skype: mrusev1
|
Re: Спирачки, тунинг
Благодаря за информацията. Помпата консумира някаква мощност - примерно 50 вата, та това ще е намаляването евентуално. Има и друг проблем, до колко е надеждна, колко време може да работи непрекъснато и прочее. Ако имате някаква информация споделете я. Мисля, че проблема със спирачките е доста актуален, защото другите коли като че ли започнаха да спират по-бързо от Вартбурга.
|
Сряда, 21.09.2011 г. 22:09 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|