Автор |
Съобщение |
Pantaley
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 14.08.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 6 Местоположение: София
Skype: pantalei_kuzmanov
|
Трабант 601 1968г.
Здравейте! Дядо ми имаше Трабант закупен още 68 година. Грижеше се за него до миналата година докато не почина и Трабанта остана за мен, понеже аз много обичах да се возя с него. И с баща ми решихме да докараме Трабанта от с.Баня(Панагюрско) до София. Но успяхме на 2 пъти. (Нещо се повреди и го оставихме на една бензиностанция. На следващата седмица сменихме кабелите, лулите и свещите и право на София. На магистралата нямаше грешка, въпреки че ме беше страх да карам с над 100км/ч без колан.) Та докарахме го тук, но пак изникнаха проблеми със колата. С паленето нямаше проблем, но като тръгне, стигне до втора предавка губи мощност и гасне. Не съм специалист и не знам в какво е проблема. Ще се радвам ако някой от този форум ми помогне почти безвъзмезно(понеже още съм студент) да върнем този автомобил отново на пътя. Благодарности предварително. http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/293510_266648696679453_100000029737142_1189292_1217460_n.jpg
Последна промяна Pantaley на Понеделник, 27.08.2012 г. 21:31 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 15.08.2011 г. 16:53 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Трабант 601 1968г.
Здравей колега Трабантчето ти е много ценно даже и ти не осъзнаваш колко е понеже пройзведени след 80 и някоя година все още има но такива като вашия се броят на пръсти и то на едната ми ръка Съветвам те никакъв т.нар Тюниннг по колата а си я поддържай в заводсия и вид много по - ценна е така да знаеш. Та за проблема най напред обърни внимание на горивоподаването! Първо горе на капачето на резервоара провери отворчето на самото капаче от там не позволява в резервоара да се получава вакуум и от там да спира горивоподаването, второ провери си корковото уплътнение в кранчето ти за горивото както и грубата му цедка от към резервоара като извадиш кранчето се открива, трето провери чашката утайника на кранчето там също има цедка която се развива и се продухва при нужда. Сигурен съм, че си я отварял чашката на кранчето защото се обслужва лесно. По труден е корка и цедката от към резервоара там се събират най многото мизерии. Та при корковото ти уплътнение гледай отворчетата му и трите да са еднакви с корпуса на кранчето за да се пропуща горивото да не са замазани и затлачени патил съм си. Най - вече извади маркуча от към карба отвори кранчето и с подложен съд разбира се наблюдавай как тече горивото трябва да бъде плътна струика и постоянна независимо колко време го държиш докато свърши бенца в резервоара . Най напред се хвани с тази част. Иначе варианти много. Може да ти задържа игличката на поплавъка или ако има мизерия да ти се запушва главния жигльор който е точно в дъното на поплавъковата камера. Ако ти е оригинален карба 28НВ3-1 примерно отваря се от лявата страна на поплавъковата камера и му се вижда състоянието. Много инфо ти нахвърлях, но с желанието си да помогна каквото има конкретно питай. Успех колега!
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Понеделник, 15.08.2011 г. 21:23 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Трабант 601 1968г.
Здравей колега и добре дошъл във форума, тук хората са доста компетентни и ако им слушаш съветите можеш да си спестиш доста главоболия и майстори, аз не мога да ти дам технически съвет, защото не ги рабирам много нещата, но колата ако наистина си я стегнеш и да е "стокова" ще е прелестна - с тези мигачи и вярвам готините светлоотразители отзад, просто е уникално. Радвам се че имаш намерение да караш трабант, за разлика от масовата част млади хора. Сега си спомних че преди време когато баща ми ми купи моя трабанциолет и го карах из града без проблеми, но след като излязох за първи път извън града и с по-бързо каране колата ми губеше мощност и гаснеше, оправих го със смяна на друг карбуратор (тогава имах малко повече) впрочем и вчера ми направи един номер след като пуснах колата по инерция от 80 км/ч и си изгасна не знам защо го направи този номер, но оборотите ми бяха да не кажа малко високи. (но какво те занимавам в твоята тема с мойте глупости). Поздрави и милиони безаварийни километри
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 15.08.2011 г. 23:32 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Трабант 601 1968г.
. За първи път виждам толкова стар трабант на който номерата не са от социалистическите, гумите не са спукани и стоповете и мигачите не са счупени. Колега това което ти притежаваш меко казано е БИЖУ. Пази си го, карай си го със здраве и мноооого любов (макар и понякога да те ядосва ). B.T.W. Интересно е как едновременно има толкова малко и толкова много разлики между стария и новия модел.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Вторник, 16.08.2011 г. 00:16 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Трабант 601 1968г.
Действително рядко срещано бижу по пътищата ни. Колегата Младен е обобщил всички възможни варианти по проблема. На мен ми е правил подобен номер бензинопровода. Маркучето беше полузапушено от мехурче бензин, обвито с масло затова започни първо с тръбопроводите.
_________________
|
Вторник, 16.08.2011 г. 09:55 ч. |
|
|
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
Re: Трабант 601 1968г.
Поздравления за желанието да съхраниш и възстановиш този хубавец!Публикувай още снимки на колата от различна гледна точка отвън и отвътре,за да можем да й се порадваме и ние.
|
Вторник, 16.08.2011 г. 10:49 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Трабант 601 1968г.
Този модел трабанти е най-хубав, не го съсипвай! Направи го в напълно оригинален вид и ще те радва много повече
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 16.08.2011 г. 10:58 ч. |
|
|
Каракачана
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч. Мнения: 52 Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
|
Re: Трабант 601 1968г.
|
Четвъртък, 01.09.2011 г. 15:02 ч. |
|
|
Каракачана
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч. Мнения: 52 Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
|
Re: Трабант 601 1968г.
|
Петък, 02.09.2011 г. 17:31 ч. |
|
|
Pantaley
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 14.08.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 6 Местоположение: София
Skype: pantalei_kuzmanov
|
Re: Трабант 601 1968г.
|
Понеделник, 12.09.2011 г. 19:33 ч. |
|
|
Pantaley
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 14.08.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 6 Местоположение: София
Skype: pantalei_kuzmanov
|
Re: Трабант 601 1968г.
Голям цирк. Баща ми не е платил разни данъци, прегледи и т.н. и ги свалихме докато седи на паркинга да не ги тафи някой. В момента са в мазето. Като се стегне, ще излезе отново на пътя. Няма смисъл сега да си правя експерименти. П.С. По- късно ще постна 4-5 снимки. Мисля че ще са ви интересни. Поне на мен ми доставиха голямо удоволствие когато ги намерих.
|
Вторник, 13.09.2011 г. 16:42 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Трабант 601 1968г.
Ами то хубаво си ги свалил, но да не дойдат Общинарите и да дигнат Трабанта за скраб, понеже няма номера. После върви доказвай, че имаш нови такива.
_________________
|
Вторник, 13.09.2011 г. 16:47 ч. |
|
|
Pantaley
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 14.08.2011 г. 16:09 ч. Мнения: 6 Местоположение: София
Skype: pantalei_kuzmanov
|
Re: Трабант 601 1968г.
|
Вторник, 13.09.2011 г. 22:52 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Трабант 601 1968г.
Колега имаш много ценен екземпляр, за което някои хора не само тук могат единствено да мечтаят. Поздравления, че си го съхранил. От това, което виждам на снимките имаш добра основа за реставрация. -За пъри път виждам тази брошура на български Сложи номерата на машината, защото ще я вдигнат без предупреждение !
|
Сряда, 14.09.2011 г. 00:43 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Трабант 601 1968г.
Всичките снимки от една брошура ли са? Специално тези обърнатите ме интересува така ли са били? Досега не съм я виждал нито на български нито на други езици. Има единични снимки, които съм виждал в други каталози. Интересно ми е дали това е българска брошура или е преведена от немски. Обикновенно на последните страници го пише.
А за номерата. Дано да пазиш "секретния" болт за задния номер, че после правят проблеми в КАТ. Ако го имаш наличен просто го лепни с лепило към номера поне да създава впечатление, че е фиксиран към ламарината. После при регистрация в Кат се подава молба за подмяна на болта, поради сваляне за боядисване примерно. Представяш стария, плащаш 3лв и ти слагат нов със същия номер, понеже номера го пише в талона на колата.. Ако го нямаш обаче в някои поделения на КАТ то нотариално заверени декларации искат, че не е била обект на посегателство колата, то какво ли не..
_________________
|
Сряда, 14.09.2011 г. 09:56 ч. |
|
|