Моля помогнете с информация!
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Моля помогнете с информация!
ООО блокират и още как. И то много чести без никакви предварителни признаци. Бачка си що годе добре и в един момент просто прави кръц... Другата крайност пък е да кара разхъркан с десетки хиляди преди да блокира. Така че двутактовия двигател е много непредвидим в това отношение.
|
Сряда, 13.04.2011 г. 22:23 ч. |
|
 |
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 316
|
 Re: Моля помогнете с информация!
Коляновия вал на траба блокира от разхлопване, нека не забравяме, че ресурса му е 80-100 х.км, а буталата в цилиндрите от калпави и недозирани масла и също от износване. Как ще се охлажда Вартбурговия мотор не ми стана ясно, въпреки, че го обливаш с въздух в порядъка на 30-40 км/ч това няма да се охлажда ако не монтираш радиатор, навържеш маркучи и го налееш с вода. За теб е мотор с въздушно охлаждане и да му изхвърлиш охлаждането и капаците по цилиндрите. Траба е подходящ за твоята цел- отвреме навреме се появават и чисто нови мотори за по 200-250 лв, вземаш един такъв, дозираш адекватно маслото и си ти. 28 к.с не са малко да влачи парашута с двама.
|
Петък, 15.04.2011 г. 10:48 ч. |
|
 |
nasko_nsg
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч. Мнения: 8 Местоположение: гр.София
|
 Re: Моля помогнете с информация!
Здравейте отново,съгласен съм с мнението че когато искаш да летиш плащаш съответната цена за това.Повечето хора в българия които се занимават с тези неща го знаят добре това. Но има и доста хора които правят разни разработки-и то доста успешни.Хора с опит в този занаят.Така че благодаря за коментара на siso. Такива хора може да срещнете във www.flying-forum.com и др. форуми. Разликата между мото парапланерите и мотоделтапланерите е в скоростта на летене и по точно скоростта с която кацат.Много по лесно и по безопасно е да кацнеш с угасен двигател/аварийно/с парапланера именно заради това.Изисква много по късо растояние за кацане и не е толкова капризен от към тази гледна точка. А за моята мото делта небързам,все нещо ще измисля и ще излезне.Беше планирана да е с двигател на субару ЕА-81 и е с такава рамка. Доста мощен двигател но и доста тежи към 85-90кг той пак е автомобилен/четиритактов четири цилиндров боксер с водно охлаждане/има го и авиационен.Но и цената е по различна. Целта ми е да намеря подходящ двигател с колкото се може по малко тегло примерно до 50-60 кг даже и това е много и с мощност около 50 к.с. 28 к.с. са малко. Но пък съм съгласен с колегата Оги. Важни са маслата и ресурса на двигателя. Авиационните двигатели са доста натоварени и режима им на работа хич не е лек.''Изцеждането'' е голямо.и от там и износването /по голяма мощност от по малка кубатура и по малко тегло/.
|
Петък, 15.04.2011 г. 17:10 ч. |
|
 |
jespy
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 13.05.2011 г. 17:37 ч. Мнения: 1 Местоположение: sofia
|
 Re: Моля помогнете с информация!
навремето и аз се опитвах да преправя вартбургов мотор, но се отказах. Стори ми се тежичък, а му поорязах доста "детайли". Защо не провериш варианта боксер на VW? Ако се не лъжа, трика беше с картер на старият 1200 кубиков мотор и цилиндри и бутала от 1600. (или 2000?) Другото което ме е втрещявало, е теглото на извънбордовите. 2 вихъра са 60коня и под 40 кг 
|
Петък, 13.05.2011 г. 17:49 ч. |
|
 |
Stoil
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.07.2011 г. 00:37 ч. Мнения: 1 Местоположение: sliven
Skype: stoil_92
|
 Re: Моля помогнете с информация!
[quote="Ivaka"]Трабантовия надежден? Ти нищо не каза. Трабантите се счупват да блокират непрекъснато, едва ли има в този форум трабантаджия дето да не е блокирал двигател(а ако има такъв той има трабант отскоро). И точно предвид честотата на блокажите в никакъв случай не бих предпочел такъв двигател за целта.[/quote
Този път ти нищо не каза.Имаме трабант от 88 година както е излъл е в ръцете на баща ми , а сега в мойте и нито веднъж не е блокирван..блокирват ги тези които незнаят как да го карат
|
Сряда, 20.07.2011 г. 00:47 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
 Re: Моля помогнете с информация!
nasko_nsg...при мен планеристи има 3-4.Малко нелегални,защото летят в забранена зона...но често ги засичам.353 е лош избор на мотор за делта.Двигателя колко тежал...а десет кила вода и радиатор...къде ги остави?Този мотор си е за кола (мен ако питаш-и за кола не става,ама то е друга тема).Тежък е.А пък трабантовият е тотално ненадежден-главно заради годините си и липсата на части. Да се занимаваш с трабантови мотори,при положение,че на пазара има Rotax и още поне десетина марки,работещи основно за леката авиация...е малко безсмислено.Вярно е,че даваш малко повече пари,ама знаеш за какво ги даваш.Тук какво ще купиш с тях...стар тежък мотор,още в завода недомислен,в кофти състояние...Е да-купуваш го на цената на желязото в него.Ама толкова е и двигател...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 24.07.2011 г. 10:12 ч. |
|
 |
nasko_nsg
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч. Мнения: 8 Местоположение: гр.София
|
 Re: Моля помогнете с информация!
Ще измисля се нещо,но според мен не е и по добре да взема тук предлагащите се ротакси втора употреба с изтекъл или изтичащ ресурс,който не се знае кога и къде ще блокира.Има и друго - ного взехме да нашумяваме вече и се чудят как да ни скършат крилцата.Ти да не си от ГВА случайно?
|
Понеделник, 25.07.2011 г. 00:06 ч. |
|
 |
nasko_nsg
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч. Мнения: 8 Местоположение: гр.София
|
 Re: Моля помогнете с информация!
Продължавам с търсенето докато не намеря подходящото решение.Няма да е нито от Трабант нито от Вартбург,а най-вероятно няма да е и от субаро.Незнам още,ще видиме какво ще измисля.
|
Понеделник, 25.07.2011 г. 00:11 ч. |
|
|