Автор |
Съобщение |
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Weber карбуратор
Нещо интересно - http://vbox7.com/play:f47f4ad7, може пък да е сполучливо за този двигател !?
|
Вторник, 26.04.2011 г. 23:14 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
На тоя двигател му трябва разделно пълнене. Всякакви други изпълнения са компромис. В този случай не смятам че ще е по-добре от Иков с разширени жигльори и дифузьори. Истината е карбуратор-цилиндър и то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с разделени канали на блока.
|
Сряда, 27.04.2011 г. 01:00 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Weber карбуратор
И аз като Ивака съм доста скептичен, не виждам логика, при положение, че цилиндрите са ти 3, всумателният колектор да е разделен на две! Аз лично не съм виждал нещо подобно, дори и във вариант на 4 или 6 цилиндров двигател със съответно 3/5/7 разделение на всмукателя. А и си мисля, че ако този вариант беше по-добър или поне добър, щяхме да го видим и като заводско изпълнение.... Всъщност това на твоя Трабант ли е?
|
Сряда, 27.04.2011 г. 23:50 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Weber карбуратор
По-скоро това е Веберчето за Вартбург Weber IDA3C
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 09:01 ч. |
|
|
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Re: Weber карбуратор
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 10:01 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Weber карбуратор
Веберчето, макар и без отделни канали, ще работи по-читаво от Иков с каквито и да било преработки. Иначе ровнах да видя има ли троен с 40мм клапи. На Porsche 911L от 1968г. са такива 2 бр. (Weber 40 IDA 3C/1) за 2 литра, дифузьорите са 30мм и изглежда, че 1 бр. такава хранилка идеално се вписва в картинката. Разбира се, вероятността да пасне едно към едно без да се наложи игра с жигльорите, е малка, но отправната точка е оптимална и едва ли ще е трудно ТУК на стр.160 може да видите джетването.
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 10:55 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
Това с двойния карбуратор на трицилиндров мотор е стара разработка на Вартбург от края на 50-те и началото на 60-те и е захвърлена в кофата, поради неефективноста си. Повишаването на мощноста с поставянето на такава двойка е било около 10 конски сили, докато при разделно пълнене с 3 карбуратора се постига повишение с 20-30к.с.
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 15:44 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Weber карбуратор
Втората снимка е от Вартбург 311... В рали версията мисля, че ставаше въпрос за около 65кс. Ивака ще знае със сигурност. В татъв случай е със сигурност неефективно. Та това твоят Трабант ли е?
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 19:17 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
Това на снимките е от Вартбург 313 Sport. Рали версиите на 311 са със съответно 65 и 75 к.с. в зависимост от годината. Впоследствие инженерите са усетили къде е истината - в разделното пълнене и са захвърлили тази глупост с два карбуратора на три цилиндъра.
|
Четвъртък, 28.04.2011 г. 20:20 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Re: Weber карбуратор
[quote="Ivaka"]Това на снимките е от Вартбург 313 Sport. Рали версиите на 311 са със съответно 65 и 75 к.с. в зависимост от годината. Впоследствие инженерите са усетили къде е истината - в разделното пълнене и са захвърлили тази глупост с два карбуратора на три цилиндъра.[/quote]
Щом мислиш, че 75 к.с. На купе от 600 кг е безмислено, така да бъде !
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 11:06 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
Само дето 75-те к.с. не идват само от Вебера, а и от променената цилиндрова глава, по високата степен на сгъстяване и фазите на газоразпределение. Вартбург 313 спорт е 55 к.с. със същия двоен вебер.(снимкиоте по-горе). Моят модел 353 излиза от завода толкова, с двукамерния Иков.
Така че определено ще е много по-удачно да се захване с поставянето на 3 карбуратора и да направи разделно пълнене, отколкото с тази (почти) безсмислена интервенция.
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 11:28 ч. |
|
|
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Re: Weber карбуратор
А, фактора, че 3 карбуратора дават разход 25/100 а Вебер само 10/100 ?
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 11:45 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
Е сега, ти какво искаш - да върви, или да е икономична
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 13:20 ч. |
|
|
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Re: Weber карбуратор
10/100 икономична ли ти се струва ?
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 13:31 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Weber карбуратор
Да, и двете ми коли горят толкова, градско.
|
Четвъртък, 05.05.2011 г. 15:00 ч. |
|
|