Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Фрайлауф 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Фрайлауф
Какви са признаците на износен фрайлауф? Намира ли се като резервна част? На какъв пробег е нормално да се смени?


Вторник, 14.12.2010 г. 09:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: Фрайлауф
Ясно благодаря. Ще опитам с промивка и смяна на маслото в СК, че не зная каква е там ситуацията, има ли няма ли колко и какво е, и ако не помогне ще го сменям. Проявява се на студена кола, първите 2-3 превключвания. После няма проблеми. Много трудно ли се сменя?


Вторник, 14.12.2010 г. 11:21 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Фрайлауф
Здравейте, понеже не ми се отваря нова тема ще задам въпросите си тук. Значи имам вартбург 353. Под кормилото имам лостчето за фрайлауфа но нямам жило. Купил съм ново но незнам къде се слага другия край на жилото. И за какво служи този фрайлауф и как се включва. Питам понеже никога не съм го използвал и незнам как работи.


Неделя, 23.01.2011 г. 13:00 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Фрайлауф
А когато се включва и изключва фрайлауфа трябва ли да натискам съединителя или да подавам газ


Неделя, 23.01.2011 г. 21:20 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Фрайлауф
По-добре е да се включва или изключва в режим на натоварване /на скорост с газ/ или покой /неработещ мотор/. Ако блокиращото колело се избута посредством ръчката за да зацепи в главината по време на инерция или с работещ в момента фрайлауф се случва "СЖЖЖЖЖ..." Когато се освобождава- не, но зависи кой какво разбира под включване или изключване на фрайлауфа.


Четвъртък, 27.01.2011 г. 12:45 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Фрайлауф
И аз се присъединявам към мнението че фрайлайфа най добре да се задейства на скорост с подаване на газ.


Четвъртък, 27.01.2011 г. 17:57 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 07.07.2010 г. 19:53 ч.
Мнения: 25
Местоположение: София
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Фрайлауф
До колкото си спомням в инструкциите за експлоатация на Вартбург пише, че фрайлауфа се включва само когато двигателя е в покой без натискане на съединител и без подаване на газ.


Петък, 28.01.2011 г. 01:03 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Фрайлауф
В книгата хората са го написали - в движение с малко газ.
Пробвал съм с отнета газ да го освободя - следва стържене, същото се получава и при опит за задействане.
Иначе в покой е най-добре.


Петък, 28.01.2011 г. 01:39 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Фрайлауф
doctorZizi написа:
нека да е на скорост с газ, но ако се срещнат два зъба как ще блокирате фрайлауфа?

В момента на отпущане на газта веднага зацепва. А при освобождаване не ми се е случвало да стърже, предполагам става дума за недобре работещо жило.


Петък, 28.01.2011 г. 14:01 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Фрайлауф
Май няма да стигнем до консенсус, та нека човека пробва да го зацепва както той сметне за добре и разбира се да гледа да не се чува ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ [smilie=2beers]


Петък, 28.01.2011 г. 15:31 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Фрайлауф
Аз съм попадал на един интересен случай - Вартбург стоял дълги години в гараж, каран рядко и май с изключен фрайлайф, та момчето вика как се включва тоя фрайлайф, викам му дай да се кача на колата и ще ти го включа, пробвах какви ли не начини, на угасен, на запален мотор, с газ без газ - опъна ли ръчката започва да се чува ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ и фрайлайфа не сработи.
Така и не мога да си обясня на какво се дължи.


Петък, 28.01.2011 г. 15:35 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Фрайлауф
Счупена, откачена, липсваща, омекнала или наблъскана с мръсотии пружина, най-вероятно последното /масло+прахоляк/ на лостчето, което се управлява от жилото. Тази пружина блокира колелото в първичния вал и като не натиска подобаващо или заяжда лостчето или самата тя - ето ти СЖЖЖЖЖЖЖ. Жилото от онази страна също може да не е цвете за мирисане.


Петък, 28.01.2011 г. 18:17 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Фрайлауф
За съжаление пробвах с регулиране на жилото, без успех, по късно сменихме и маслото и пак си остана проблема.
Както и да е, въпросната кола човека вече не я кара(бяло 353 с вежди на фаровете, идваше по събори преди), но ми е било интересно какъв е проблема.
Вероятно наистина целия механизъм е клеясал.


Петък, 28.01.2011 г. 21:29 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Фрайлауф
Аз съм съгласен за лостовата система или жилото, та дори и колелото да заяжда по амбряжния вал, но самия фрайлауф да има общо със случая- не съм. Напротив, твърдя, че механизма "еднопосочен съединител" няма общо с управлението на блокажа му. Според мен това са две системи, работещи независими една от друга.

п.с. едит: ххххххххх :)


Събота, 29.01.2011 г. 09:59 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Фрайлауф
Само да попитам, като стана пред вартбурга, от лявата страна горе ли се намира това лостче на фрайлауфа.


Неделя, 30.01.2011 г. 16:48 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов