Автор |
Съобщение |
speedster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч. Мнения: 114 Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
|
Фрайлауф
Какви са признаците на износен фрайлауф? Намира ли се като резервна част? На какъв пробег е нормално да се смени?
|
Вторник, 14.12.2010 г. 09:11 ч. |
|
|
speedster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч. Мнения: 114 Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
|
Re: Фрайлауф
Ясно благодаря. Ще опитам с промивка и смяна на маслото в СК, че не зная каква е там ситуацията, има ли няма ли колко и какво е, и ако не помогне ще го сменям. Проявява се на студена кола, първите 2-3 превключвания. После няма проблеми. Много трудно ли се сменя?
|
Вторник, 14.12.2010 г. 11:21 ч. |
|
|
petiaka
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч. Мнения: 18 Местоположение: Монтана
|
Re: Фрайлауф
Здравейте, понеже не ми се отваря нова тема ще задам въпросите си тук. Значи имам вартбург 353. Под кормилото имам лостчето за фрайлауфа но нямам жило. Купил съм ново но незнам къде се слага другия край на жилото. И за какво служи този фрайлауф и как се включва. Питам понеже никога не съм го използвал и незнам как работи.
|
Неделя, 23.01.2011 г. 13:00 ч. |
|
|
petiaka
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч. Мнения: 18 Местоположение: Монтана
|
Re: Фрайлауф
А когато се включва и изключва фрайлауфа трябва ли да натискам съединителя или да подавам газ
|
Неделя, 23.01.2011 г. 21:20 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Фрайлауф
По-добре е да се включва или изключва в режим на натоварване /на скорост с газ/ или покой /неработещ мотор/. Ако блокиращото колело се избута посредством ръчката за да зацепи в главината по време на инерция или с работещ в момента фрайлауф се случва "СЖЖЖЖЖ..." Когато се освобождава- не, но зависи кой какво разбира под включване или изключване на фрайлауфа.
|
Четвъртък, 27.01.2011 г. 12:45 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Фрайлауф
И аз се присъединявам към мнението че фрайлайфа най добре да се задейства на скорост с подаване на газ.
|
Четвъртък, 27.01.2011 г. 17:57 ч. |
|
|
muzikanta
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 07.07.2010 г. 19:53 ч. Мнения: 25 Местоположение: София
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Фрайлауф
До колкото си спомням в инструкциите за експлоатация на Вартбург пише, че фрайлауфа се включва само когато двигателя е в покой без натискане на съединител и без подаване на газ.
|
Петък, 28.01.2011 г. 01:03 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Фрайлауф
В книгата хората са го написали - в движение с малко газ. Пробвал съм с отнета газ да го освободя - следва стържене, същото се получава и при опит за задействане. Иначе в покой е най-добре.
|
Петък, 28.01.2011 г. 01:39 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Фрайлауф
В момента на отпущане на газта веднага зацепва. А при освобождаване не ми се е случвало да стърже, предполагам става дума за недобре работещо жило.
|
Петък, 28.01.2011 г. 14:01 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Фрайлауф
Май няма да стигнем до консенсус, та нека човека пробва да го зацепва както той сметне за добре и разбира се да гледа да не се чува ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ
|
Петък, 28.01.2011 г. 15:31 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Фрайлауф
Аз съм попадал на един интересен случай - Вартбург стоял дълги години в гараж, каран рядко и май с изключен фрайлайф, та момчето вика как се включва тоя фрайлайф, викам му дай да се кача на колата и ще ти го включа, пробвах какви ли не начини, на угасен, на запален мотор, с газ без газ - опъна ли ръчката започва да се чува ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ и фрайлайфа не сработи. Така и не мога да си обясня на какво се дължи.
|
Петък, 28.01.2011 г. 15:35 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Фрайлауф
Счупена, откачена, липсваща, омекнала или наблъскана с мръсотии пружина, най-вероятно последното /масло+прахоляк/ на лостчето, което се управлява от жилото. Тази пружина блокира колелото в първичния вал и като не натиска подобаващо или заяжда лостчето или самата тя - ето ти СЖЖЖЖЖЖЖ. Жилото от онази страна също може да не е цвете за мирисане.
|
Петък, 28.01.2011 г. 18:17 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Фрайлауф
За съжаление пробвах с регулиране на жилото, без успех, по късно сменихме и маслото и пак си остана проблема. Както и да е, въпросната кола човека вече не я кара(бяло 353 с вежди на фаровете, идваше по събори преди), но ми е било интересно какъв е проблема. Вероятно наистина целия механизъм е клеясал.
|
Петък, 28.01.2011 г. 21:29 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Фрайлауф
Аз съм съгласен за лостовата система или жилото, та дори и колелото да заяжда по амбряжния вал, но самия фрайлауф да има общо със случая- не съм. Напротив, твърдя, че механизма "еднопосочен съединител" няма общо с управлението на блокажа му. Според мен това са две системи, работещи независими една от друга. п.с. едит: ххххххххх
|
Събота, 29.01.2011 г. 09:59 ч. |
|
|
petiaka
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч. Мнения: 18 Местоположение: Монтана
|
Re: Фрайлауф
Само да попитам, като стана пред вартбурга, от лявата страна горе ли се намира това лостче на фрайлауфа.
|
Неделя, 30.01.2011 г. 16:48 ч. |
|
|