doctorZizi написа: Сисо, не плаши човека-точната цифра за преминаване на Технотест не мога да я кажа, но не е повече от 120 лв. По - голяма е стойността на ремонта на колата, за да бъде допусната до Технотест. Не знам какво е състоянието на колата, но изкърпване, боядисване, окомплектоване, ремонт на ходова част и двг спокойно може да надхвърли 1000 лв/ става въпрос ако си зависим от части, майстори и.т.н./ Та след като знаеш тази примерна цена и реалното състояние на колата, ще решиш дали е оправдано пускането в движение на колата официално или ще приложиш техниката на Сисо. Има малко противоречие в твоите думи- спрян от движение и бракуван НЕ е едно и също нещо. При спрян- колата има номера, но талона е в КАТ, а при брак- талона е при теб, а номерата са в КАТ. Ако е със старите номера или са изчезнали по някаква причина/ не са върнати в КАТ/ НЕ СЕ ХОДИ в Технотест. Вади се дубликат на документите и готово при нотариуса, после КАТ за нови номера и.т.н. |