Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Проблем със свеща. 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Мнение Проблем със свеща.
Здравейте, колеги! Сменил съм бобините с ладови, кабели, свещи и лули за известно време всичко беше ОК. От скоро почна да избива свеща на 1-ви цилиндър, (откъм водната помпа) постоянно се налага да сменявам свеща. Центровката е наред, карбуратора е регулиран, евентуално не съм проверявал бензиновата помпа. Въпроса е дали е от нея този проблем?


Понеделник, 06.09.2010 г. 18:01 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем със свеща.
Проследи кабела на този цилиндър от плочката с чукчетата до бобините! Провери да не е прекъснат някъде.

Имах подобен случай и се оказа, че ремъка, когато се беше поразкъсал, докато се прибера и го сменя, парче от него беше удряло по шлауха с кабелите и беше "попрекъснал" тоя на първи цилиндър. И - ту има ток, ту няма. Имал съм случай със скъсано ухо на кабел долу на плочката. Така че провери внимателно ел. верига.


Вторник, 07.09.2010 г. 17:40 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч.
Мнения: 68
Мнение Re: Проблем със свеща.
Най вероятно сегментите на коляновия вал са износени и краде въздух от там,затова не работи цилиндъра.


Вторник, 14.09.2010 г. 20:24 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Мнение Re: Проблем със свеща.
Това не е добре, звучи като ракова диагноза за двигатела.


Четвъртък, 16.09.2010 г. 13:59 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч.
Мнения: 68
Мнение Re: Проблем със свеща.
След като смениш свеща и се оправя за известно време,а след това я избива, значи със сигорност е от СЕГМЕНТИТЕ на КВ.


Четвъртък, 16.09.2010 г. 20:38 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч.
Мнения: 68
Мнение Re: Проблем със свеща.
Заболяването не е раково , сегментите са два ,намазваш ги с графитна смазка и ги монтираш отново ,като внимаваш ключовете на сегментите да са на 180 градуса.


Четвъртък, 16.09.2010 г. 20:45 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Мнение Re: Проблем със свеща.
Въпросните сегменти на коляновия вал от двете страни ли са? Зад ремъчната шайба и маховика? Трябва ли да се отваря кортера на двигателя, тогава ще трябва и да се демонтира целия двигател?


Петък, 17.09.2010 г. 09:52 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем със свеща.
Ако смуче въздух от там не си ли вдига и оборотите.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Петък, 17.09.2010 г. 12:17 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: Проблем със свеща.
Абе сигурно задавам тъп въпрос но на тоя двигател сегменти на коляновият вал ли има?
Или семеринги


Понеделник, 22.11.2010 г. 13:57 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: Проблем със свеща.
Егати верно ли. Нямам опит с двутактови машини.


Четвъртък, 25.11.2010 г. 11:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем със свеща.
Е га си проверката [smilie=blowup]


Четвъртък, 25.11.2010 г. 11:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Петък, 24.07.2009 г. 08:39 ч.
Мнения: 114
Местоположение: sofia
Skype: r_wolf1
Мнение Re: Проблем със свеща.
Не че не вярвам, просто се учудих. Както вече уточних, нямам опит с двигател на Вартбург. Нямам и рекорд за строшени или ремонтирани двигатели.Вартбурга го имам отскоро, и то само защото съм фен на 2Т. Просто го спасих от претопяване и ме кефи. Ако форума е само за знаещи и разбиращи, значи не ми е тук мястото. Но, понеже се занимавам с двигатели, които струват милиони без да преувеличавам, ще споделя следното.Голям процент от проблемите споделени тук, идват от износване на двг, а и като цяло цари такова мнение за двутактовите двигатели, че много бързо се износват и че като не се маже под налягане не си е работа и т.н. глупости. Вярно сравнен с двигател с принудително мазане двутактовия е ощетен, но пък специално за тази цел си има разработени масла, които няма да намерите по бензиностанциите, защото там политиката е друга. Имаше период в тази държава, когато се говореше че ще спират от движение двутактовите, паралелно с рязко влошаване качеството на 2Т маслата. Стратегията е била да се прави само от рециклирани масла върнати от сервизите + остатъчни продукти на дестилационният процес, и по този начин полека лека да се сложи край на 2Т возила. Информацията ми е съвсем от извора с цитиран за пример ЛТ-2Т Микс. Съвсем различен е случая с един реномиран производител на двутактови двигатели като Rotax Bombardier, Husqvarva, Briggs&Stratton и т.н. които разработват масла за своите двигатели.Засега експлоатирам моят Вартбург със синтетично масло на Ротакс, и вероятно ще надживее лъскавата ми нова кола. Вярно, и цената му е висока, но колегата Chaka Zullu много вярно е определил връзката м/у цена и качество. На Husqvarna маслата също са много добри, и то на поносима цена.


Четвъртък, 09.12.2010 г. 11:32 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Мнение Re: Проблем със свеща.
След дълги мъки се оказа, че въпросният първи цилиндър няма компресия. Защо? Напролет ще се разбере, тогава ще разглобя ДВГ-то. Сега просто намерих друг двигател и варгата пак пърпори със стария си глас.


Сряда, 22.12.2010 г. 12:55 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч.
Мнения: 68
Мнение Re: Проблем със свеща.
ceco написа:
След дълги мъки се оказа, че въпросният първи цилиндър няма компресия. Защо? Напролет ще се разбере, тогава ще разглобя ДВГ-то. Сега просто намерих друг двигател и варгата пак пърпори със стария си глас.

Диагнозата излезе ракова.Сместа ти е била бедна заради пропуски на КВ сигментите и най-вероятно ти е повлякло буталото и замазало сегментите.Затова нямаш компресия.
Това е и проблема на първи цилиндър да задира често. :idea:


Четвъртък, 23.12.2010 г. 09:21 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов