Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Автор |
Съобщение |
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
 Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Кой е най-добрият начин според вас да предпазим калниците пода ресиорите и амортисиорите от гниене и ръжда?
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Събота, 24.01.2009 г. 15:10 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Амортисьор не съм чул да ръждясва. Моите 25 годишни като ги свалих нямаха и една точица ръжда. За ресора някъде бях чел че се разглобява, листовете се полират, цялото това нещо се маже с грес и се увива в брезентов кожух. Но трябват малко познания и специални инструменти за да разглобиш ресора, да го събереш и отново да го монтираш без да объркаш нещо. Но пък тогава ще вози меко и няма да скърца.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 24.01.2009 г. 15:12 ч. |
|
 |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
 Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Как ли ,ето как: -Огромни количества ''студено поцинковане'' -Огромни количества грундове (за пода от вътре и от вънка) -Огромни количества ''Body 930''(за пода от вътре и от вънка) -Огромни количества горяло масло за гредите и праговете Според мене въпреки големите упреци за маслото то върши повече от идеална работа (доказало си е репутацията на идеална защита) Това са един от най-добрите защити по нашият джоб!
_________________

Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 15.10.2010 г. 15:04 ч. |
|
 |
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
 Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Изпитана техника за отстраняване на ръжда и предпазване от повторната й поява е да се изтърка боята и ръждата и после да се мине с Body. Да, но има някои тънкости и нужда от някаква техника, макар и от най-евтината и любителската. Първо се маха ръждата, но не с телена четка ръчно или камбанка на бормашината а с флекс с шайба за шлайфане. Шлайфа се здраво до метал. Целта е да се изчистят порите на метала, което е непостижимо с телената четка. По този начин се редуцира или се избягва използването на ръждопреобразувател, който след като "изяде" ръждата започва да взаимодейства и с метала и разяжда и част от него. И така, след подготовката идва моментът да се почисти много хубаво с обезмаслител, след което се пръска с пистолет Body 950. Пистолетът за него е евтин и може да се изпозва всякакъв любителски компресор. Минават се две ръце, след което, като изсъхне напълно се минава с авто лак. Целта тук е да се запълнят порите в Body-то. Ако това не се направи през порите навлиза вода и ръждата тръгва повторно и се развива скрито.
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Петък, 15.10.2010 г. 20:19 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Не мога да се съглася със шлайфането със шайбата. Телените камбанки за ъглошлайф( не за бормашина) вършат чудесна работа. Ти по този начин изтъняваш още повече материала(ламарината), което никак не е добре
|
Събота, 16.10.2010 г. 12:29 ч. |
|
 |
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
 Re: Как да предпазим Трабанта си от ръжда
Става въпрос за тези дискове за ъглошлайф, които са напластени с парченца шкурка. Но както и да е, важното е да се изшлайфят и порите, откъдето ръждата тръгва отново. На мен преди 3 години ми направиха така един Мерцедес, който беше супер изгнил и още не е мръднал а се мие 3-4 пъти в годината и то само лятото, т.е. цяла зима си стои със солта по него. Дадох го на един приятел да го кара и го наблюдавам редовно и за тези три години има само козметични ръжди тук-там, което си е постижение като се има предвид в какво състояние беше. Общо взето каквато и да е техниката важното е да се направи добра подготовка и да не се претупва работата, защото често се пестят 1-2 дни и отива месец труд по дяволите.
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Събота, 16.10.2010 г. 16:36 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|